Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 589k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

@sentasi

Verveel me gewoon :puh: Ben niet thuis :( Dus verveel me :puh:

Geplaatst:

Welke blog???emo.gif

Geplaatst:

Laat maar zitten, als je dat nog moet gaan vragen. :7

Hoezo? Ik wil meedoen...duh.gif

Geplaatst:

Dat snap ik, maar dit is een serieuze clanwar, die ik graag wil winnen. :puh: Ik heb gisteren gezien hoe jij speelt, en op die manier gaat het niet goedkomen. :7

Als je me kan overtuigen van je skills, ben je meer dan welkom. :puh:

Geplaatst:

Dat snap ik, maar dit is een serieuze clanwar, die ik graag wil winnen. :puh: Ik heb gisteren gezien hoe jij speelt, en op die manier gaat het niet goedkomen. :7

Als je me kan overtuigen van je skills, ben je meer dan welkom. :puh:

Met hou als vijand ja...emo.gif Ik moet namelijk toch toegeven dat je echt goede skills hebt!yep.gif Wat ik dus niet heb, maar dat maakt toch niet uit bij een clanwar?emo.gif

Geplaatst:

Juist wel. Een clanwar speel je niet alleen voor de lol, maar voornamelijk om te winnen. :puh: Als je alleen voor de lol wilt Deathmatchen, moet je op de meetings komen.

Als je niet de skills hebt om te winnen, moet je die krijgen, door veel te spelen, en steeds een stukje beter te worden.

Geplaatst:

Juist wel. Een clanwar speel je niet alleen voor de lol, maar voornamelijk om te winnen. :puh: Als je alleen voor de lol wilt Deathmatchen, moet je op de meetings komen.

Als je niet de skills hebt om te winnen, moet je die krijgen, door veel te spelen, en steeds een stukje beter te worden.

Maar zonder jou erbij heb ik goede skills hoor... Ik heb ooit meer dan 5000 dollar opgehaald binnen volgens mij 30 minuten. Iets korter volgens mij. En zonder dat valsspelen...puh2.gif

EDIT: dat was bijna 7000 dollar.worshippy.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Maar zonder jou erbij heb ik goede skills hoor... Ik heb ooit meer dan 5000 dollar opgehaald binnen volgens mij 30 minuten. Iets korter volgens mij. En zonder dat valsspelen...puh2.gif

Ik wel is 10000 in 10 minuten, Tomeken nog wel meer. Maar da zegt niks. Zonder mij zijn je skills net zo, alleen lijkt dat maar anders. :7

Vergeet niet dat je de tegenstander niet kent. Mss zijn hun nog wel veel beter dan ons. Dan komt het echt op je skills en teamwork aan.

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

Ik heb een keer 10000 in 10 minuten

Geplaatst:

Ik wel is 10000 in 10 minuten, Tomeken nog wel meer. Maar da zegt niks. Zonder mij zijn je skills net zo, alleen lijkt dat maar anders. :7

Vergeet niet dat je de tegenstander niet kent. Mss zijn hun nog wel veel beter dan ons. Dan komt het echt op je skills en teamwork aan.

PLZ... Laat me meedoen!worshippy.gif Ik ben niet zo slecht...

PS: laat me anders OP ZIJN MINST het blogartikel zien.thumbsup2.gif

Geplaatst:

Ik wil je best mee laten doen, iedereen moet het tenslotte leren. :puh: Maar je bent nog een makkelijk doelwit, waar de tegenstander gebruik van kan maken.

Bovendien reageer je niet op de headset, wat toch wel erg makkelijk is. :7

Geplaatst:

Ik wil je best mee laten doen, iedereen moet het tenslotte leren. :puh: Maar je bent nog een makkelijk doelwit, waar de tegenstander gebruik van kan maken.

Bovendien reageer je niet op de headset, wat toch wel erg makkelijk is. :7

Met headset is irritant... Iedereen lijkt zo zacht te praten of ik hoor het slecht. (heb slecht gehoor...bloos.gifd

PS: ZOOOO makkelijk ben ik niet dood te schieten...emo.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.