Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 589.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Just Cause 2 is echt ongelofelijk vet. Die natuur ziet er schitterend uit. En je kan echt alles doen. :sigaar:

Zit veel fun in. Als je in een achtervolging de banden lek schiet van je tegenstander, vliegen ze paar keer de lucht in en op de hardste klap ontploffen ze. Of je mannetje wordt eruit gesodemieterd. :puh:

Allemaal gekke negers op het plein :cab::puh:

En Kai, ik ga het denk ik ook halen, ik vind de demo echt vet. :puh: Net als idd de banden lek schieten dat de auto's dan flippen en ontploffen. :7 Ik vind het leuk om met de tank te kloten en dan een vliegtuig of een leger heli die eraan komt aan de tank te knopen. :puh:

Kut, haasten nach der voetbalveld, ff potje voetballen. :):cya:

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Ik wil eigenlijk ook Just Cause 2 gaan kopen, maar ik hou mijn geld liever totdat ik een nieuwe computer heb.hypocrite.gif

EDIT: ik heb net wat zitten rekenen en had toch genoeg om Just Cause 2 te kopen!worshippy.gif Ik ga hem vanavond bestellen en morgen zal hij binnen zijn!!!honger.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Just Cause 2 is echt ongelofelijk vet. Die natuur ziet er schitterend uit. En je kan echt alles doen. :sigaar:

Zit veel fun in. Als je in een achtervolging de banden lek schiet van je tegenstander, vliegen ze paar keer de lucht in en op de hardste klap ontploffen ze. Of je mannetje wordt eruit gesodemieterd. :puh:

Heb de demo ook meerdere keren gespeeld, supervet. Misschien een keer kopen wanneer hij wat goedkoper wordt.

Geplaatst:
  • Auteur

En Kai, ik ga het denk ik ook halen, ik vind de demo echt vet. :puh: Net als idd de banden lek schieten dat de auto's dan flippen en ontploffen. :7 Ik vind het leuk om met de tank te kloten en dan een vliegtuig of een leger heli die eraan komt aan de tank te knopen. :puh:

Inderdaad. xD Ik was toenstraks bij een vliegveld maar ik werd kapot geschoten. Nu ga ik naar een andere. :7

Er zitten echt super veel details in de wereled. Je kan ook duiken tussen koraal en op onbewoonde eilandjes relaxen of helemaal aan gort schieten. :puh:

Geplaatst:

Red Dead Redemption is veel erger

Geplaatst:
  • Auteur

Als Red Dead net zo groot is als deze map, wordt ik gek. :7 Je weet gewoon niet waar je naartoe moet. :7

Geplaatst:

Als Red Dead net zo groot is als deze map, wordt ik gek. :7 Je weet gewoon niet waar je naartoe moet. :7

"Red Dead Redemption beschikt over een uitgebreide multiplayer modus, waarbij men de lobby heeft vervangen door een volledig interactieve omgeving. De speler komt terecht in een open wereld welke volledig te doorkruisen is. Zo kan men bendes oprichten en elkaar ontmoeten. Wat heel erg tof is, is dat men ook gebruik kan maken van computergestuurde karakters. Te weinig mensen online, om een bende te vormen is er dus niet bij in deze western game".
Geplaatst:

Ik heb Just Cause 2 besteld!!!static.gif

EDIT: een vraagje: kun je op die vliegvelden komen zonder steeds die "wanted level" te krijgen???bloos.gif Lijkt me namelijk leuk om zo'n vliegtuig te besturen.worshippy.gif

Geplaatst:
  • Auteur

EDIT: een vraagje: kun je op die vliegvelden komen zonder steeds die "wanted level" te krijgen???bloos.gif Lijkt me namelijk leuk om zo'n vliegtuig te besturen.worshippy.gif

Probleem is dat je wel Wanted krijgt. Maar als je het vliegveld verovert krijg je dat dacht ik niet meer. Zolang je het vliegveld via de opstijg-baan betreed en niet via het hoofdgebouw gaat alles goed.

Ik heb net toevallig en vette dikke boeiing gestolen (zo een die ook in san andreas zat). Wel grappig detail is als je opstijgt dat dan de wielen in gaan en als je land gaan ze automatisch uit. :puh:

Je kan ook vet hard crashen, of als je een noodlanding maakt ontplof je niet meteen maar krijg je overal deuken en na een tijde ga je roken. :7

EDIT: Ik vloog net vet rustig, kwam er opeens een straaljager aan. :schater: Hij ging onder me door, bijna crash. :7

Geplaatst:

Probleem is dat je wel Wanted krijgt. Maar als je het vliegveld verovert krijg je dat dacht ik niet meer. Zolang je het vliegveld via de opstijg-baan betreed en niet via het hoofdgebouw gaat alles goed.

Ik heb net toevallig en vette dikke boeiing gestolen (zo een die ook in san andreas zat). Wel grappig detail is als je opstijgt dat dan de wielen in gaan en als je land gaan ze automatisch uit. :puh:

Je kan ook vet hard crashen, of als je een noodlanding maakt ontplof je niet meteen maar krijg je overal deuken en na een tijde ga je roken. :7

schater.gif Maar gezien alle meningen over Just Cause 2 (o.a. op het forum) moet het echt een hele vette game zijn!worshippy.gif

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, alleen in het begin is het nogal vrij irritant dat nergens mag komen. Je wordt echt overal beschoten. :puh:

Geplaatst:

Ja, alleen in het begin is het nogal vrij irritant dat nergens mag komen. Je wordt echt overal beschoten. :puh:

Mag je nog niet overal komen? Ik dacht dat het echt een vrije game was...emo.gif Maar je kunt dan alleen naar een nieuwe locatie als je die hebt veroverd?nope.gif

Geplaatst:
  • Auteur

Mag je nog niet overal komen? Ik dacht dat het echt een vrije game was...emo.gif Maar je kunt dan alleen naar een nieuwe locatie als je die hebt veroverd?nope.gif

Ja, je mag wel overal. Maar op bepaalde locaties niet zoals vliegveld en een basis. Verder ben jij vrij. :puh:

Check me noodlanding: :7

28ngvt.jpg

Geplaatst:

Zojuist eindelijk Killzone 2 uitgespeeld op het op 1 na hoogste niveau (De hoogste heb ik nu pas vrijgespeeld). WTF wat was dat laatste level lastig, maar nu weer eens geprobeerd, lukte niet, daarna Youtube erbij gehaald en wat tips er op opgezocht. Toen eindelijk met veel moeite gelukt (zonder mijn strategie veel aan te passen). Toen de geweldige eindscene en nu aan het wachten op Killzone 3 :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.