Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 589.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Snugger hoor, kapot maken wat je wilt veroveren... :7

Ah, dus als jij een gebied verovert in het echt en er staat een standbeeld van je grootste vijand dan laat je die lekker staan? :7

Ik zou er een tomaat tegen gooien. :7

Geplaatst:

Ah, dus als jij een gebied verovert in het echt en er staat een standbeeld van je grootste vijand dan laat je die lekker staan? :7

Jij gooit overal tomaten tegenaan. :7:{

Geplaatst:

Wat moet je er anders meedoen? :7

Ketchup van maken? :puh:

Geplaatst:

Tomatensoep van maken :eten:

Geplaatst:

Wat moet je er anders meedoen? :7

Ketchup van maken? :puh:

KLIK , Daar staan genoeg tomaatgerechten.

Geplaatst:

maar hoe kan ik die handelingen dan uitvoeren met die rappel/reel?

Je drukt de rappel knop in (rondje, volgens mij), dan haakt de rappel ergens aan vast terwijl hij nog aan je arm vast zit, als je begrijpt wat ik bedoel (je moet de knop ingedrukt houden!). Dan richt je op een ander iets, laat je de knop los, en dan haken de twee dingen aan elkaar. Wil je ze weer losmaken, druk je gewoon op dezelfde knop.

Geplaatst:

Snugger hoor, kapot maken wat je wilt veroveren... emo.gif

Ah, dus als jij een gebied verovert in het echt en er staat een standbeeld van je grootste vijand dan laat je die lekker staan? emo.gif

Kai: heb jij eigenlijk nog niet ondekt dat er een soort 'recorder' in-game zit?emo.gif Of wel? In ieder geval stuur ik vanmiddag een filmpje waarom ik niet verder kom. Heb gisteren nog geprobeerd "Panau International Airport" proberen te veroveren.icon_mrgreen.gif Maar ook dáár bleef ik steken; op 55%.emo.gif Heb al die tanks laten ontploffen, die collectables enz. Nog meer dingen die je kunt vinden of laten ontploffen etc?confused2.gif

Geplaatst:
  • Auteur

Kai: heb jij eigenlijk nog niet ondekt dat er een soort 'recorder' in-game zit?emo.gif Of wel? In ieder geval stuur ik vanmiddag een filmpje waarom ik niet verder kom. Heb gisteren nog geprobeerd "Panau International Airport" proberen te veroveren.icon_mrgreen.gif Maar ook dáár bleef ik steken; op 55%.emo.gif Heb al die tanks laten ontploffen, die collectables enz. Nog meer dingen die je kunt vinden of laten ontploffen etc?confused2.gif

Die recorder wist ik al. Voor veroveren: Alles wat een door rode rand heeft of als je vizier rood wordt als je schiet (met balk) moet kapot. Let op dat er ook bovenop die toren wat ligt. :puh:

Geplaatst:

Die recorder wist ik al. Voor veroveren: Alles wat een door rode rand heeft of als je vizier rood wordt als je schiet (met balk) moet kapot. Let op dat er ook bovenop die toren wat ligt. :puh:

Ben je al op dat grote vliegveld geweest dan???bloos.gif Dus er zou iets op die toren moeten liggen. Maar zijn er anders verder nog wat andere objecten die je daar kunt slopen?worshippy.gif

Geplaatst:
  • Auteur

Ben je al op dat grote vliegveld geweest dan???bloos.gif Dus er zou iets op die toren moeten liggen. Maar zijn er anders verder nog wat andere objecten die je daar kunt slopen?worshippy.gif

Dat is echt de plek waar ik de meeste tijd heb besteed. :7 Ben al op bijna alle vliegvelden geland, alleen overal wordt je beschoten.

Maar ik denk dat je gewoon eerst wat missies moet doen. Alles is nu van de overheid, dus die gangs willen alles overnemen en straks dus ook de Airport denk ik en dan ben je vrij.

Geplaatst:

Dat is echt de plek waar ik de meeste tijd heb besteed. :7 Ben al op bijna alle vliegvelden geland, alleen overal wordt je beschoten.

Maar ik denk dat je gewoon eerst wat missies moet doen. Alles is nu van de overheid, dus die gangs willen alles overnemen en straks dus ook de Airport denk ik en dan ben je vrij.

Misschien ist vet om met een 747 over de SAM's te vliegen? :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Misschien ist vet om met een 747 over de SAM's te vliegen? :puh:

Voordat je het vliegtuig in stapt kan je alvast je begrafenis regelen. :7

Geplaatst:

Ik heb die van de toren nu.worshippy.gif (nog maar op 59%...sad2.gif) Ik heb onder bij de gates gekeken en daar was er maar 1. En verder heb ik wat gevonden bij die open hangar en die dichte hanger rechts van die heli... Ken je zo nog meer locaties?bloos.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.