Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik was eerst nog wel een beetje geinteresseerd in Maffia 2, maar aangezien ze niet dezelfde auto schade shizzle ding hebben als IV, schraap ik die maar van m'n lijstje.

De schade ziet er in iedergeval wel beter uit dan die in SA ofzo.

Maar als het door dezelfde publisher wordt gemaakt mag je wel verwachten dat ze de engines van elkaar mogen lenen, lijkt mij.

Dat wist ik allemaal niet :]

Edit at Nick: Ik zocht dat lied nu al heel lang. Thank You ;D

Bewerkt: door dji-unit

Geplaatst:

Nu even allemaal de bass keihard aan en muziek op stand 100! :O

Herken het :D

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:

Ik zoek nog steeds een slachtoffer die me wil helpen met de laatste 3 co-op missies...

----------------------------------------------------------------------

Klik hier niet!

-----------------------------------------------

Mijn klik hier niet wekt niet :( STomme moderaters :puh:

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Ik was eerst nog wel een beetje geinteresseerd in Maffia 2, maar aangezien ze niet dezelfde auto schade shizzle ding hebben als IV, schraap ik die maar van m'n lijstje.

Dat is toch alleen bij de demo? Althans, dat heb ik gehoord... :7

Geplaatst:

<< MET slechte clip en beter geluid

Deze heeft jammer genoeg een ingehouden geluid wanneer het juist keihard moet knallen :puh:

Geplaatst:

filmcontest01.png

Omdat ik een tekort aan leden heb bij mijn contest; IV/EFLC Video Contest, zou ik willen vragen of er leden zijn die het misschien leuk vinden om mee te doen. Je maakt zowel kans op een hoofdprijs als troostprijs. En je hoeft geen professionele capture-materiaal te hebben. Het mag ook met je mobiel of camera. Maakt niet uit! Ook hoef je niet goed te zijn in bewerken. Beschrijving en/of titel hoeven niet persé. Wel dien je een titel van een filmpje en beschrijving te hebben, maar dat hoeft dus niet ín het filmpje te komen. Alle benodigde informatie is te vinden in het

Hoofdtopic.

Maar het kan zijn dat je een vraag / opmerking / klacht hebt of je wilt stemmen op een video, dus verwijs ik je dan door naar het Reactie en Stemtopic.

Het zou dus fijn zijn als er toevallig nog íemand is die mee zou willen doen. :bier:

Geplaatst:

filmcontest01.png

Omdat ik een tekort aan leden heb bij mijn contest; IV/EFLC Video Contest, zou ik willen vragen of er leden zijn die het misschien leuk vinden om mee te doen. Je maakt zowel kans op een hoofdprijs als troostprijs. En je hoeft geen professionele capture-materiaal te hebben. Het mag ook met je mobiel of camera. Maakt niet uit! Ook hoef je niet goed te zijn in bewerken. Beschrijving en/of titel hoeven niet persé. Wel dien je een titel van een filmpje en beschrijving te hebben, maar dat hoeft dus niet ín het filmpje te komen. Alle benodigde informatie is te vinden in het

Hoofdtopic.

Maar het kan zijn dat je een vraag / opmerking / klacht hebt of je wilt stemmen op een video, dus verwijs ik je dan door naar het Reactie en Stemtopic.

Het zou dus fijn zijn als er toevallig nog íemand is die mee zou willen doen. :bier:

Zou me leuk lijken maar ik kan niet meedoen ivm internetgezeik en capture die ik niet heb. :puh:

Geplaatst:

Dat kan ik wel begrijpen. ;)

Geplaatst:

Iemand die zin heeft in GTA ??

Geplaatst:

Welke?

Op wat?

Geplaatst:

*Videocontest blaat*

Ik doe niet mee, Mafia 2 komt bijna uit, en dan is het zo raar om dan ineens GTA te spelen om een filmpje te maken. :7

Voel je niet aangevallen, niet serieus bedoelt als je het nog niet snapte. :7

Geplaatst:

*Videocontest blaat*

Ik doe niet mee, Mafia 2 komt bijna uit, en dan is het zo raar om dan ineens GTA te spelen om een filmpje te maken. :7

Voel je niet aangevallen, niet serieus bedoelt als je het nog niet snapte. :7

ja das zo raar dan voel ik me niet in de GTA mood

Geplaatst:

Ik heb nu een week geen gta meer gespeeld. Maar wel GMod, Minecraft, BFBC2 Far Cry 2, Mafia 2, portal etc.

Geplaatst:

Ik kan Borderlands ruilen tegen Uncharted 2, of Borderlands+5 euro tegen Saints Row 2 samen met Farcry 2... Welke zou ik kiezen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.