Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Is dat zo? Er was toch ook iets met een zwembad vol bloed ofzo? Daar heb ik verder nog niks van gezien [pc] [haakjes en de bovenste rij cijfer doen het niet. Inclusief de linkercontrol]

Geplaatst:

Ik blijf erin geloven dat Microsoft betaald heeft.

Geplaatst:

Omdat mensen dan massaal een xbox360 gaan kopen omdat ze daar mafia 2 in net iets betere kwaliteit kunnen spelen? :7

Geplaatst:

Omdat mensen dan massaal een xbox360 gaan kopen omdat ze daar mafia 2 in net iets betere kwaliteit kunnen spelen? :7

Om mensen te doen geloven dat de PS3 slechter is als een 360. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Microsoft is zo gek hoor. Hun hebben ook door dat er steeds meer exclusives komen op de PS3 en de ps3 veel krachtiger is omdat de ontwikkelaars het systeem nu goed door hebben. Al die games komen niet op de xbox, waardoor mensen eerder een PS3 kopen met al die betere graphics en exclusives. Microsoft weet niet wat hij moet doen en gaat geld besteden aan games om meer mensen te trekken. Zal me niks verbazen als dit klopt. :7 PS3 verkoopt gewoon beter de laatste tijd en dat kunnen ze niet hebben.

Geplaatst:

Ja. Kijk maar eens naar Heavy Rain, of God of War. Prachtige grahics, en dan zou Mafia II niet soepel kunnen draaien met Xbox graphics? Maak dat de poes van m'n mama wijs.

Geplaatst:

Microsoft is zo gek hoor. Hun hebben ook door dat er steeds meer exclusives komen op de PS3 en de ps3 veel krachtiger is omdat de ontwikkelaars het systeem nu goed door hebben. Al die games komen niet op de xbox, waardoor mensen eerder een PS3 kopen met al die betere graphics en exclusives. Microsoft weet niet wat hij moet doen en gaat geld besteden aan games om meer mensen te trekken. Zal me niks verbazen als dit klopt. :7 PS3 verkoopt gewoon beter de laatste tijd en dat kunnen ze niet hebben.

hadden ze R* betaald om GTA kleiner te maken zodat hij ook op de xbox kon ?

Geplaatst:

ja dit wist ik maar ik had ook iets op het forum gelezen dat ze betaalt hebben om de map kleiner te maken

Geplaatst:

De fanboy battle kan weer beginnen. :puh:

Geplaatst:

De fanboy battle kan weer beginnen. :puh:

wie is er dan van van xbox ?

Geplaatst:

Lijkt me best wel lullig als je een ps3 hebt en je een xbox fanboy bent. :{

Geplaatst:
:7, anyway, ik ben geen PS3 fanboy. Ik haat Xbox gewoon. Das iets anders :Y
Geplaatst:

Lol. Mensen die boos kunnen raken op een hoopje plastic en een paar draadjes wat geluid uitperst vind ik altijd grappig.

De PS3 versie van Maffia 2 heeft meer te maken met de PS3 zelf dan Microsoft. De PS3 is moeilijker te programmeren, en als ze het gras fatsoenlijk zouden maken zonder framedrops zouden ze iets uit moeten stellen. En dat hadden ze liever niet. Dus hebben ze het gras lopen maaien. Hup, klaar, geen conspiracy etc.

Geplaatst:

Jaja, ik geloof je niet :( . :7

Maar toch, ik denk dat ik Mafia II oversla en Black Ops koop. Want ik weet gewoon dat ik Mafia II veel te rap beu zal zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.