Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

@Hayte

ik kan nergens vinden of DEZE VOEDING bij DIT MOEDERBORD kan. Nergens staat een duidelijk beschrijving. weet jij het misschien?

DE VOEDING heeft vrij weinig te maken met HET MOEDERBORD, al vind ik DIE VOEDING er wel heel apart uitzien, en heb ik nooit van HET MERK van DE VOEDING gehoord. Ik vertrouw het niet.

@Tompie; MAAR 55 EURO???? Oh noez, daarvan kan je hooguit 170 gram Russische Beluga kaviaar kopen. Wat een nachtmerrie :cry:

Geplaatst:

:7 55 euro is niet het hoogste bedrag... :( En daar gaat het bij mij wel om; sparen, sparen en nog eens sparen!!! :puh: Trouwens, normaal krijg ik toch meer geld. Zelfs als er meer mensen zijn én ik krijg meer cadeaus dan normaal... :7

55 euro is in mijn ogen toch wel veel geld...

En als je je andere cadeau's erbij telt zoals een ps3 game, scheerapparaat,... kom je aan veel meer dan 55 euro. :)

Geplaatst:

heb je toevallig hetzelfde als mij dat er heel vaak word gezegd Je hebt/krijgt een snor :7 ??

Geplaatst:

Ik scheer ook. Met een scheer machine!

Wat is eigenlijk het verschil in scheerness tussen een mes ding en een machine ding?

Geplaatst:

heb je toevallig hetzelfde als mij dat er heel vaak word gezegd Je hebt/krijgt een snor :7 ??

Ja. :7

Ik heb mijn lesrooster. :puh: Ik heb een nieuw taalvak gekregen, namelijk Duits... :( Terwijl dat een keuzevak was. :7

Geplaatst:

Ik heb mijn lesrooster. :puh: Ik heb een nieuw taalvak gekregen, namelijk Duits... :( Terwijl dat een keuzevak was. :7

Deutsch ist ganz geil! :*D

Geplaatst:

Ik heb nu ook Duits, maar die uitspraken zijn BELACHELIJK. :7

Geplaatst:

@Hayte

ik kan nergens vinden of DEZE VOEDING bij DIT MOEDERBORD kan. Nergens staat een duidelijk beschrijving. weet jij het misschien?

DE VOEDING heeft vrij weinig te maken met HET MOEDERBORD, al vind ik DIE VOEDING er wel heel apart uitzien, en heb ik nooit van HET MERK van DE VOEDING gehoord. Ik vertrouw het niet.

@Tompie; MAAR 55 EURO???? Oh noez, daarvan kan je hooguit 170 gram Russische Beluga kaviaar kopen. Wat een nachtmerrie :cry:

Ik weet het niet hoe het bij jou is? Maar bij de rest van de wereld moet een voeding wel de goede aansluitingen hebben :7. Ik ben er trouwens achter gekomen dat die niet kan en heb al een goede vervanger gevonden.

Geplaatst:

Ik ben nu voor de tweede keer begonnen met duits. Nu moeten we nog alleen basiswoorden te kennen dus ik hoef voorlopig niks te doen. :sigaar:

Geplaatst:

Deutsch ist ganz geil! :*D

Ik hoorde van veel mensen die Duits hebben, dat het moeilijk is. :( Is het echt moeilijk? :puh: Niet dat we gelijk Duits krijgen op VWO niveau ofzo, maar ik heb heb 2 VMBO-KGT. :puh:

Geplaatst:

Ik hoorde van veel mensen die Duits hebben, dat het moeilijk is. :( Is het echt moeilijk? :puh: Niet dat we gelijk Duits krijgen op VWO niveau ofzo, maar ik heb heb 2 VMBO-KGT. :puh:

Dat hangt er vanaf. Sommige mensen hebben aanleg voor talen(zoals ik), maar er zijn ook mensen die helemaal niet goed in talen zijn, maar wel in wiskunde bijvoorbeeld. Dus het hangt van persoon tot persoon af.

Geplaatst:

Dat hangt er vanaf. Sommige mensen hebben aanleg voor talen(zoals ik), maar er zijn ook mensen die helemaal niet goed in talen zijn, maar wel in wiskunde bijvoorbeeld. Dus het hangt van persoon tot persoon af.

Leuk dat je dat zegt. ^_^ Ik heb aanleg voor talen (was jaren geleden op school de eerste die avi 9 op 7 of 8-jarige leeftijd haalde 0_0), en ben slecht in wiskunde. :7 Ik wil ook niet zeggen dat ik totaal niks van Duits afweet... Na dat filmpje van 'Angry German Kid' heb ik wel wat geleerd. :clown: Tevens zijn 2 nichten (dacht ik) van me moeder Duits. Mijn moeder kan dus ook goed Duits. :D Al komt ze gewoon uit Nederland. :puh:

Geplaatst:

@Hayte

Ik weet het niet hoe het bij jou is? Maar bij de rest van de wereld moet een voeding wel de goede aansluitingen hebben :7. Ik ben er trouwens achter gekomen dat die niet kan en heb al een goede vervanger gevonden.

Maak gewoon zelf een voeding kerol :sigaar:

Geplaatst:

Waarom heb je een scheerapparaat gekregen Tompie?

Daar kunde schaamhaar mee schèren kewl. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.