Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Slim 250.

Geplaatst:

Oh, die heb ik ook :). Alleen vind ik het design niet zo mooi...

Geplaatst:

Je Golf? Die moet toch zeker wel de 180 kunnen halen? :7 OF heb je het over je Lamborghni? :7

Men golf ja :7

Over de snelheidsprestaties van men Lamborghini vertel ik liever niet te veel. :7

Waarom dat dan? Wat heb je ermee uitegspookt? :7

Niets, maar wat verwacht je zelf van een oude tractor van meer dan 30 jaar oud :7

Geplaatst:

Je Golf? Die moet toch zeker wel de 180 kunnen halen? emo.gif OF heb je het over je Lamborghni? emo.gif

Men golf ja emo.gif

Over de snelheidsprestaties van men Lamborghini vertel ik liever niet te veel. emo.gif

Waarom dat dan? Wat heb je ermee uitegspookt? emo.gif

Niets, maar wat verwacht je zelf van een oude tractor van meer dan 30 jaar oud emo.gif

Heel wat pk's :7

Geplaatst:

Je Golf? Die moet toch zeker wel de 180 kunnen halen? emo.gif OF heb je het over je Lamborghni? emo.gif

Men golf ja emo.gif

Over de snelheidsprestaties van men Lamborghini vertel ik liever niet te veel. emo.gif

Niets, maar wat verwacht je zelf van een oude tractor van meer dan 30 jaar oud emo.gif

85 om presies te zijn.

Geplaatst:

Men golf ja emo.gif

85 om presies te zijn.

:klap: :klap: :klap:

Doe mij maar Japanse troep waarmee je elke keer dat je gereden hebt het blok moet reviseren. :D

Ik zit in een dip, kan niet kiezen waarvoor ik aan het sparen ben, hulp graag! :-(

1-soc-supra.jpg0802_sstp_02_z+nissan_skyline+driver_side_view.jpg

Supra of Skyline. :puh:

Geplaatst:

:klap: :klap: :klap:

Doe mij maar Japanse troep waarmee je elke keer dat je gereden hebt het blok moet reviseren. :D

Ik zit in een dip, kan niet kiezen waarvoor ik aan het sparen ben, hulp graag! :-(

Supra of Skyline. :puh:

Japan maakt veel goede dingen. Denk maar aan de Tayota jeeps, deze behoren tot de beste van de wereld.

Zal ik men bankekeningnummer geven? Dan kan je daarvoor sparen :sigaar:

Geplaatst:

O, horen jullie dat jullie, jongens? Kai moet weer even stoer doen '' Jongens ik heb een nieuwe PS3, een slim, een 250Gb''. Nou stoer hoor, Kai. Ga eens niet zo zielig doen en kap met dat opscheppen!

-----

Ik heb mijn track en trace code gekregen van mijn ruim 900 euro PC, die lekker veel sneller is dan die van jullie! Ik heb straks lekker de snelste PC van de claaaaan! nananananana! Die van jullie is een steen met een micropenis die zich probeert af te trekken vergeleken met mijn groot geschapen super PC! :7

Verwacht dat ie morgen komt, hij komt in 2 pakketten :D .

:clown:

Geplaatst:
  • Auteur

O, horen jullie dat jullie, jongens? Kai moet weer even stoer doen '' Jongens ik heb een nieuwe PS3, een slim, een 250Gb''. Nou stoer hoor, Kai. Ga eens niet zo zielig doen en kap met dat opscheppen!

-----

Ik heb mijn track en trace code gekregen van mijn ruim 900 euro PC, die lekker veel sneller is dan die van jullie! Ik heb straks lekker de snelste PC van de claaaaan! nananananana! Die van jullie is een steen met een micropenis die zich probeert af te trekken vergeleken met mijn groot geschapen super PC! :7

Goh, en jij hebt het zeker deze dagen niet over een nieuwe pc? :7

Geplaatst:

Wat is daar nu stoer aan :t.

Ik ben hier straks de eenige met nog een lompe doos als PS3, dat is pas stoer. :D

Geplaatst:

-----

Goh, en jij hebt het zeker deze dagen niet over een nieuwe pc? :7

O, das waar ook, ik heb een nieuwe PC gekocht, dat jullie het even weten... Ik schap er niet graag over op dus had het (volgensmij) nog niet gezegd..

Geplaatst:

Das nog redelijk snel voor een Renault. :puh: Supra's gaan maar 180km/h standaard. Niet als je begrenzing eruit haalt en turbodruk verhoogt endergelijke :engel::puh:

Williams uitvoering he. :puh: Zijn er maar een paar 100 van gemaakt. :puh:

Geplaatst:

Das nog redelijk snel voor een Renault. :puh: Supra's gaan maar 180km/h standaard. Niet als je begrenzing eruit haalt en turbodruk verhoogt endergelijke :engel::puh:

En eentje daarvan staat ergens op een oprit in Grou? :7

Geplaatst:

En wat houdt dat in een Williams uitvoering?

Ik bedoel: technische specificaties :D

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:

Een 2.0 Turbo motor, rondom dikke schijfremmen, bodykitje, verlaagd, speciale velgen (origineel goud, ik heb ze zilver gemaakt) race stuurtje, race stoeltjes, hoop klokjes binne (oliepeil, oliedruk, olie temp, voltmeter etc.)en een lichtere maar sterkere carroserie dan een standaart clio, etcetera etcetera. :7 Normale Clio heeft dit uiteraard allemaal niet. :puh:

Standaart 150pk, mijne is gechipt naar ong. 200 pk, en hij weegt 950 kilo. :7

http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=32

Een Williams:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OdLK_39VLUqgMM:http://picnic.ciao.com/es/921781.jpg&t=1

http://www.xelopolis.com/photos/imagen.php?img=Renault/Renault_Clio_Williams_%5B1993-1996%5D/Renault_Clio_Williams_10.jpg&w=800&dl=0

Gewone Clio:

http://1.1.1.1/bmi/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Renault_Clio_1.jpg

http://1.1.1.2/bmi/www.forum-auto.com/uploads/200602/clio_1.7_1140299384_fractal_1079631259_tdb.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.