Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Gamen zoals nu is juist zoals het moet zijn. Lekker lui vanuit je zetel :sigaar: .

De dag dat ik moet rechtstaan en met een stok ( :7 ) staan zwieren om te gamen zal het snel over zijn :7 .

Geplaatst:

Gamen zoals nu is juist zoals het moet zijn. Lekker lui vanuit je zetel :sigaar: .

De dag dat ik moet rechtstaan en met een stok staan zwieren om te gamen zal het snel over zijn :7 .

Eigenlijk zorgt die smily voor wat verwarring :D

Geplaatst:
  • Auteur

Lol, zat ik nog eens rustig me Postvak door te lezen, bleek ik al tijdje een mail te hebben van Playstation met een LBP2-beta. :7 Bijna verwijderd. :7

Geplaatst:

Epic Fail

Geplaatst:

Ik verwijder alle reclame mail... :7 Behalve van PlayStation. Die kijk ik even door, en verwijder het dan. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Naja, daarom had ik het over het hoofd gezien. Altijd als ik Playstation mail krijg is het een nieuwsbrief. :7 Maar ik heb hem nu. :puh:

Nu maar even Jimmy's Vendetta spelen, schijnt beter te zijn dan Betrayel of Jimmy.

Geplaatst:

Heb jij Jimmy's Vendetta gekocht? O.o Die is imo echt heel erg slecht. Ja, je kan free roamen, maar echt veel valt er niet te doen...

Geplaatst:

Ik heb geen geld in mijn 'portomonee' in de PlayStation Store staan, én ik beschik niet over een creditcard, dus kan ik hem niet kopen... Overigens speel ik tijdelijk even geen Mafia II meer. :7 Ik ben overgestapt naar F.E.A.R 2: Project Orgin. Al heb ik die al een paar dagen niet meer gespeeld. :7

Maar trouwens: aanstaande woensdag komt de PlayStation Move uit! :dans: Ik ga hem gelijk uitproberen! :D (heb hem voor mijn verjaardag gekregen)

Geplaatst:

Ik heb geen geld in mijn 'portomonee' in de PlayStation Store staan, én ik beschik niet over een creditcard, dus kan ik hem niet kopen... Overigens speel ik tijdelijk even geen Mafia II meer. :7 Ik ben overgestapt naar F.E.A.R 2: Project Orgin. Al heb ik die al een paar dagen niet meer gespeeld. :7

Maar trouwens: aanstaande woensdag komt de PlayStation Move uit! :dans: Ik ga hem gelijk uitproberen! :D (heb hem voor mijn verjaardag gekregen)

PS move heb je vast voor je verjaardag gekregen terwijl hij nog niet uit is ?

Geplaatst:

Je bent de tweede die dat zo denkt... :7 Begrijp je het als ik dit zeg: Mijn vader heeft hem gepre-orderd, de releasedatum is 15 september, en ik krijg hem dus 15 september.

In Universal Inc. dachten ze hetzelfde... Goh, sommigen begrijp je absoluut niet als je het gewoon normaal uitlegt. :engel:

Mijn neefje van 11 begreep het zelfs al gelijk toen ik het op de eerste manier uitlegde. :puh:

Geplaatst:

Je bent de tweede die dat zo denkt... :7 Begrijp je het als ik dit zeg: Mijn vader heeft hem gepre-orderd, de releasedatum is 15 september, en ik krijg hem dus 15 september.

In Universal Inc. dachten ze hetzelfde... Goh, sommigen begrijp je absoluut niet als je het gewoon normaal uitlegt. :engel:

Mijn neefje van 11 begreep het zelfs al gelijk toen ik het op de eerste manier uitlegde. :puh:

Ik bedoele het sarcastisch omdat je het al 3× had gezegd "Ik heb PS move gekregen terwijl hij nog niet is" of iets in de richting :)

Geplaatst:
  • Auteur

Heb jij Jimmy's Vendetta gekocht? O.o Die is imo echt heel erg slecht. Ja, je kan free roamen, maar echt veel valt er niet te doen...

Hmm, misschien missies? De gratis dlc die je bij de ps3 kreeg beviel me wel, dus hier zal ik ook plezier aan beleven. Anders had ik hem niet gehaald, doh. :7

Geplaatst:

Ik bedoele het sarcastisch omdat je het al 3× had gezegd "Ik heb PS move gekregen terwijl hij nog niet is" of iets in de richting :)

Oh. :7

Geplaatst:

De missies van Vendetta zijn niet echt spectaculair hoor. Het is gewoon, rijd hier naar toe en breng wagen A naar plaats B, of vernietig vrachtwagen ding C. Een verhaal is vrijwel afwezig, evenals nieuwe features.

Geplaatst:
  • Auteur

Dan haal jij het toch niet. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.