Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik denk het niet. :puh:

Het lijkt me allemaal wel geinig enzo, maar ik heb echt te weinig plaats in mijn kamer om het te gebruiken, daarnaast denk ik dat ik het ook niet zoveel zou gebruiken, omdat het niet echt gebruiksvriendelijk is voor de meeste games die ik speel. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Die reclames van Move zijn echt gaaf. Maar ik haal hem ook niet. Controller is chill gamen. :puh:

Geplaatst:

Die reclames van Move zijn echt gaaf. Maar ik haal hem ook niet. Controller is chill gamen. :puh:

Bij een controller kan je lekker blijven zitten, bij een playstation move zal dat niet zo makkelijk gaan. :7

Geplaatst:
  • Auteur

Inderdaad. :7

EDIT: Sentasi was te snel. :t

Geplaatst:

Beetje lui soms? :7

Ik kom bij jou kijken als je voor je ps3 staat te springen :7

Geplaatst:

Nee ik ben enkel bang dat ik oftwel de kast raak of de raam breek met me playstation move. :7

Daarnaast heb ik het nog niet over de tv gehad, stel dat ik de move per ongeluk los laat? :7

http://www.youtube.com/watch?v=WrrvkPo7TZ4

Geplaatst:

Daarom zit er zoon bandje aan :7

Geplaatst:

Ik vergeet ze altijd vast te maken. :7

Geplaatst:

Ik vergeet ze altijd vast te maken. :7

Belg :7 Jaa das niet zo slim :7

PS: Zelfs de :7 is onbekend in belgië

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:

Vergeetachtigheid is niet enkel een probleem in België hoor, vraag Sentasi maar. :7

Geplaatst:

Die site :7

Shields Up!

05-30-07

post_blueline.gif

post.jpg

A new product is due soon that should protect your precious HDTV, even if you should manage to demolish every other object in your living room during a fitful round of Wii-ing. Looking at it, it seems nice enough, but given the erratic world of Wii controller airborne trajectories, it doesn't seem to be particularly ricochet-proof.

On your fifth HDTV since buying a Wii? Yeah, we are too -- maybe it's time to get your display a little something designed to protect it against the occasional glancing blow from an errant Wiimote. Sketchy though the Taiwanese company's site may seem (apologies in advance, we're not clear on any US distributors), LCDArm claims its impact-resistant Safety Shield passes through 98% of light, reduces UV, and, of course, is the ideal candidate for protecting your high-def investment from your decidedly low-def motion-sensitive console, whose controller has been occasionally known to fly out of the hands of adoring fans with truly horrific results.

Next up...a Safety Shield 'glove' that protects your five-digited fleshy investment against those decidedly motion-inhibiting coffee table edges...

Geplaatst:

Gamen zoals nu is juist zoals het moet zijn. Lekker lui vanuit je zetel :sigaar: .

De dag dat ik moet rechtstaan en met een stok ( :7 ) staan zwieren om te gamen zal het snel over zijn :7 .

Met die stok in die tv is wel een goeie :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.