Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

BAM! :D

Groot verlengd weekend van 2 4 (eigenlijke) dagen!! :D

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Lucky bastard! :D

Jij hebt 2 weken vrij. :7

Geplaatst:

Das liev! :$

Geplaatst:

Ik heb maandag om 3 uur pas weer school :)

Geplaatst:

Wees blij, ik heb weer eens een kut rooster.

1e: NaSk

2e: Tussenuur

3e: Engels

Pauze

4e: Aardrijkskunde

5e: Tussenuur

6e: Tussenuur

7e: Wiskunde

:-( Middelvinger in de reten van de roostermakers!

Geplaatst:

Wij hebben gewoon een vast rooster. :puh: Sowieso komt het bij ons in de onderbouw weinig voor dat je lesuitval hebt. Meestal als een docent ziek is, wordt er een vervanger geregeld. Maar nu vanwege de bezuinigingen op het speciaal onderwijs (aangezien ik op zo'n school zit), zal dat wat minder worden. ^_^

Geplaatst:

Nooit geweten dat jij op het speciaal onderwijs zat O.o

Als er bij ons lesuitval is krijgen we ook geen vervangende leerkracht, wel een lokaal wijziging. Dan moeten wij altijd naar lokaal C1000, weet iemand trouwens of de frikandelbroodjes daar nog steeds 3 voor de prijs van 2 zijn?

Geplaatst:

Ik werk bij de C1000. Die aanbieding geld alleen deze week. Vanaf volgende week betaal je weer gewoon normale prijs en de week erna krijgen we weer Euroweken !:cab:

Geplaatst:

Jezus, amateurs. Wat zijn euroweken? :7 Dat doet me denken aan MacDonalds. EUROKNALLERS! Niet dat ik er vaak kom. Dan moet ik fietsen :-(

Waarom kunnen die retards trouwens niet inplannen. Ze weten toch dat ik, als trouwe klant, elke week minstens 1 keer daar heen ga, op een vrijdag, kunnen ze dan niet, speciaal voor mij, van die heerlijke warme broodjes hebben? Die waarbij het vlees gewoon in je mond smelt omdat het net vers uit de oven komt, de saus er gewoon vanaf druipt (oké, dat nou net niet) en het brood een geheel is en niet eraf kruimelt?

Geplaatst:

Ik vergeet het zeker niet. ^_^

Geplaatst:

Ik vergeet wat ik wil, wanneer ik wil :t

Edit; wel godverdomme. Ik herinner met net dat we naar een of andere gay voorstelling gaan in flut omgeving van Breda ofzo waar ik sowieso al geen zin in had, maar ik MOET meegaan omdat mijn moeder al lang de kaartjes had besteld, ook al had ik gezegd dat ik NIET mee wou. Nou, dat maakt niet uit, probleem is is dat ik dus perhaps niet aanwezig ben. Ik stem voor uitstel!

Bewerkt: door Hayte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.