Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Hm.. Sven had ook al aangegeven toch wat anders te hebben morgen.. Jij erbij zijn er al 2 die afzeggen. Ik zal morgenochtend even met Kai overleggen.. Vind het ook een beetje lullig om op het laatste moment de boel uit te stellen.

Geplaatst:

Ik en Hayte stemmen voor!! :Y

Geplaatst:

Anders gaan we de meeting van morgen boycotten!

Geplaatst:

Ik heb het er morgenochtend nog wel met Kai over, kan hem nu niet meer bereiken. :7Als het uitgesteld gaat worden, dan zal het 2 weken uitgesteld worden i.v.m mijn werk/vrije tijd schema.

Geplaatst:

Oh ja, het moet natuurlijk weer om jou heen draaien :t

Geplaatst:

Voor mij zou het ook beter zijn, moest het uitgesteld worden. :Y

Geplaatst:

Zijn jullie dan allemaal van die slechte planners ofzo? :7 Het is een week van te voren aangekondigd, en op het laatste moment kunnen er mensen niet omdat ze toch wat anders te doen hebben. Mss is een agenda kopen, en bijhouden? :7

Geplaatst:

Nee, maar een paar dagen geleden vroegen een paar vrienden of ik mee met hun naar de cinema wou, en ik zei ja. Real life gaat nog altijd voor he. :puh:

Geplaatst:

Natuurlijk, maar het blijft jammer dat bij elk toernooi mensen steeds op het laatste moment afzeggen, of gewoon helemaal niet op komen dagen.. Daarvoor steek je er geen tijd en moeite in. :puh:

Geplaatst:

Tsja, shit happens.

Geplaatst:

Natuurlijk, maar het blijft jammer dat bij elk toernooi mensen steeds op het laatste moment afzeggen, of gewoon helemaal niet op komen dagen.. Daarvoor steek je er geen tijd en moeite in. :puh:

Mja, kan ik me voorstellen. :7 Ik ben namelijk zelf ook één van die personen, aangezien ik ook vaak niet kom opdagen. :7 Eerlijk gezegd, zijn voor mij de werk/schooldagen de beste dagen om een meeting, aangezien ik vaak op zaterdag en zondag weg ben. Ik geloof niet dat we morgen ergens voor 15:00 heen willen/moeten/gaan. ;)

Geplaatst:

Jezus, amateurs. Wat zijn euroweken? :7 Dat doet me denken aan MacDonalds. EUROKNALLERS! Niet dat ik er vaak kom. Dan moet ik fietsen :-(

Waarom kunnen die retards trouwens niet inplannen. Ze weten toch dat ik, als trouwe klant, elke week minstens 1 keer daar heen ga, op een vrijdag, kunnen ze dan niet, speciaal voor mij, van die heerlijke warme broodjes hebben? Die waarbij het vlees gewoon in je mond smelt omdat het net vers uit de oven komt, de saus er gewoon vanaf druipt (oké, dat nou net niet) en het brood een geheel is en niet eraf kruimelt?

Omdat er een dozijn met van die broodjes klaarlicht in de koeling voor de rest van de week. :) Die worden allemaal op maandagochtend gemaakt.

Geplaatst:

Ik heb niet aangegeven dat ik niet kon! Ik kan alleen niet als Feyenoord thuis moet spelen! Ik zet het nu op de achtergrond via radio! Als het door ging dan.

Zitten we dan vanmiddag om 15.00 EFLC of normale? Feyenoord is dan klaar met spelen. Hoe laat is de lobby open?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.