Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Kan je alsnog doen hoor. :puh:

Geplaatst:

Maar dan moet ik mijn huis helemaal naar de balk met Forums en Nieuws enzo bewegen, en mijn ogen bewegen om te zoeken naar die kleine rot knop van Gangs&Corps, waar niet eens een spatie bij staat zie ik net, en dan moet ik nóg meer moeite doen? No way José. Dat is intensief. En intensief is zó niet mijn stijl.

Geplaatst:

Je kan ook Sprunk vragen op MSN of hij je eruit wilt gooien? :puh:

Geplaatst:

Maar dan moet ik typen en van onderwerp veranderen enzo, en dat kost nog méér moeite. Als het écht zou moeten zou ik Kaitje wel roepen. Die is mod, dus ben ik van mening dat hij het moet kunnen. Don't care als hij het niet kan, dan zorgt hij er maar voor. Zijn probleem :t

Geplaatst:

You dont understand, It's a Jersey thing! :7

Geplaatst:

Die Coon and Friends episode is geweldig. Behalve het Justin Bieber stukje, die is officieel lame en de slechtste grap ooit. Die is niet SouthPark waardig, en die dudes moeten zich schamen. Bluhrr.

Geplaatst:

Wat heeft iedereen toch tegen Justin Bieber? :7 Ik ben geen fan van 'm, maar ik heb niks tegen hem.. :7

Ondanks dat ik het ermee eens ben dat het niet South Park waardig is. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Ik heb niks tegen Biebiewiebie. Net als ik niks tegen Ke$ha... nee, laat maar, dat is een prostituee die niet door heeft dat ze niks beter is dan iets wat ik op de onderkant van mijn schoen vindt, hoeveel glitter make-up ze ook op doet. Dom retard mens.

Het is vandaag officieel emo dag, LCD Soundsystem gaat stoppen. Best band evah. Maar het is ook happy regenboog dag, ik heb namelijk ontdekt dat José González FUCKING AMAZING is. Jezus christus, zijn cover van Massive Attack - Teardrop... oh my goshh. Daar moet ik bijna van huilen, zo fucking prachtig.

Edit; ik ben zelf bijna geneigd "awesome" te zeggen, welke, in de Nederlandse taal, het meest gay woordje, evah is. Ik haat het als retards dat zeggen, en dan loop ik zo hard te cringen dat ik bijna een woedings uitbarsting krijg. Wraahhh. Maar toch. Episch.

Edit2; mijn DVD-schijf ding moet sterven. Als ik Massive Attack - Mezzanine in jou doe wil ik Massive Attack hoeren, niet zo'n irritant gezoem met daaronder misschien een hint van Massive Attack - Angel. Pleuris Acer pc.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Maar dan kan ik niet meer gamen :-(

Jezus, wat is er mis met mij. Meestal krijg ik geen speciaal... gevoel als ik naar muziek luisteren, maar nu... jezus christus... what's wrong with me :(

Geplaatst:

Ik wil niet huilen... maar het is zo verdomme prachtig :-(

En consolegaming is alleen leuk voor free roamers (al valt dat op zich mee) en racing spellen. Shooters MOETEN en dat is VERPLICHT, anders is het mega lame, op de pc. Op de pc wordt je er echt in gezogen, als ik Half-Life 2 op de PS3 zou hebben gespeeld zou de magie weg zijn... het is minder... je bent minder verbonden met de personage. Bij FPS zit je dan zo'n 30cm van je scherm weg, lichten uit, alleen jij en een pistool (en muis en tikbord). Jezus. Echt, prachtig. Ongelofelijk. Shooters, vooral met een episch verhaal, MOETEN op de PC. Anders zijn ze lame.

Geplaatst:

Amateur :t

Het enig spel wat op de PS3 met muis en tikbord kan is Unreal Tournament 3, zover ik weet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.