Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
:7

Ik kan vanmiddag op de meeting zijn, want het voetbal is afgelast omdat het veld bevroren is :7

Er is geen meeting.

Volgend week is het toch om zaterdag?

Deze week nog gewoon op zondag :)

Geplaatst:

Ik kan vanmiddag op de meeting zijn, want het voetbal is afgelast omdat het veld bevroren is :7

Er is geen meeting.

Oke,

En dan volgende week zaterdag|?

EDIT:

Wie van jullie kan er in Home?

Ik krijg telkens een time out melding :S

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
  • Auteur

Er is geen meeting.

Oke,

Volgende week gaat de nieuwe agenda in en dan is het op een zaterdag.

EDIT: Ben er al paar keer in geweest, maar meestal moet ik eerst 10 pogingen tot inloggen doen voordat ik erin zit. meestal helpt het om je af te melden van PSN terwijl je het inlogscherm ziet van Home. daarna druk je gewoon op kruisje en vraagt hij om je ww van PSN.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Ik heb een Amerikaanse account aangemaakt en ik kan daar probleemloos inloggen.

Geplaatst:

Er is geen meeting.

Oke,

EDIT: Ben er al paar keer in geweest, maar meestal moet ik eerst 10 pogingen tot inloggen doen voordat ik erin zit. meestal helpt het om je af te melden van PSN terwijl je het inlogscherm ziet van Home. daarna druk je gewoon op kruisje en vraagt hij om je ww van PSN.

Kunnen we de meetings niet beter op zondag houden? :?

btw: Wat raar is ik had een leuke blauwe muts vrijgespeeld met level 5 te halen bij ice breaker dus ik heel blij. :7

Maar toen ik me na tien pogingen me kon aanmelden bij home was ik hem kwijt. :{

Home slaagt alles toch automatisch op? :?

Nu heb ik hem terug gewonnen en opgeslagen bij looks en hopen dat ik hem weer niet hoef vrij te spelen. :duh:

Geplaatst:
  • Auteur

Er is geen meeting.

Oke,

btw: Wat raar is ik had een leuke blauwe muts vrijgespeeld met level 5 te halen bij ice breaker dus ik heel blij. :7

Nu heb ik hem terug gewonnen en opgeslagen bij looks en hopen dat ik hem weer niet hoef vrij te spelen. :duh:

Oh daarom had je die verrotte pinquin op je hoofd :7

Maar wist helemaal niet dat je wat kon vrijspelen met die games :puh: Straks ff proberen

Geplaatst:
hoe schijt je het dan?

Wat bedoel je met schijten? :7

WTF

Ik dacht dat ik schreef schrijf.

Maar had schijt geschreven.

Kreeg me toch even een flashback van een ongeorganiseerde meeting pas geleden :$

Geplaatst:

Ik heb een voorstel voor iedereen :D

Ik hou veel van filmpjes maken en andere dingen met media.

En ik hou ook van vuurwerk!

Als er mensen zijn die dit jaar vuurwerk filmpjes willen opnemen, zorg ik er voor dat die filmpjes beroemd worden.

Ik zet ze dan namelijk op een nieuw vuurwerk kanaal op youtube ( moet nog naam bedenken)

Als je oude filmpjes hebt kan je die ook sturen.

Geplaatst:

Er is geen meeting.

Oke,

Oh daarom had je die verrotte pinquin op je hoofd :7

Maar wist helemaal niet dat je wat kon vrijspelen met die games :puh: Straks ff proberen

Kai nu heb ik twee veroote pinguins. :puh::7

Ik heb nu ook een T-shirt vrijgespeeld en daar staat ook zo een verotte pinguin op. :7:7

@Dieko ik kan je wel een foto van mijn vinger geven hij is wel al getapet dus je ziet geen kromme vinger. :7

Geplaatst:

@Sven, post het maar niet :7

Hier wat foto's van een smiley auto

13122008601ct3.jpg

13122008602km4.jpg

Geplaatst:
Hey i was watching dieko broadcast today and saw something funny, check out this clip i made http://www.justin.tv/clip/202d91ca1bd54694

lol, nice clip!

Thanks i thought it was funny at the time so i had to make it XD

Geplaatst:
Ik kam misschien de meeting van vrijdag overnemen. ^_^

Hey dieko, was the meeting good 2day, i missed it, too busy jumping in hedges, going straight through them, landing in stinging nettles and my hand still hurts XD

What were you doing jumping around in stingy netles?

anyway, just back from Dover (been christmas shopping) that's why I haven't been active today...

Geplaatst:

Good evening peepz! :D Ik ben in principe lid van de PC tak van deze clan, ware het niet dat ik GTA IV op het moment niet echt soepel kan draaien op mijn systeempje, ik ga zo nog ff testen met alles op low maar voorlopig denk ik niet dat ik kan deelnemen aan clan meetings. Maar binnen ongeveer een maand of 2 ga ik een nieuw systeem kopen en inelkaar zetten en dan zal ik zeker van de partij zijn!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.