Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Nu mag ik mijn woordje doen.

Ik maakte van een mug een olifant.

Kijk goed

Klik hier voor de ongeluk van HyperHayte en mij

Lichtblauw is HyperHayte

Ik kon er helemaal niks aan doen.

An elephant out of a mosquito, i dont get it :? By the way that crash wasnt even that good lol :puh:

And look how friendly nick is, so kind to dieko. :)http://www.justin.tv/clip/1879b400a6fc27f9

Bewerkt: door Brandonbb10

Geplaatst:
Hayte,

Dieko's lagg komt omdat hij live uitzendt op justin.tv.

Dat doet hij voor andere mensen en hij kan er niks aan doen dat hij lagg heeft.

Normaal heeft hij dat niet.

Maar jij kan toch ook weggeroepen worden, dat je gelijk beneden moet zijn en dan je niet eventjes uit een spel kan stappen.

Relax en ga nog veel lol beleven met de clan :tu:

Big ass lie

Ik kan me nog herrineren een tijd voor JustinTv en gezeik, bij GTA IV

Dieko is es meeting koning geval, wat leuk, oke DeathMatch, begin...

Joepie, iedereen laggt

Nick, je lult...

Ik wil best rustig doen, maar dan moet je niet met bull comments aan komen lopen...

Beste Hayte,

Waarom lul ik nu volgens jou? :duh:

Als dieko laggt kan dat ook door jou komen..

En voor dat justin.tv geval heb ik nooit lagg gehad met Dieko.

Dus ik denk dat je maar is ff een jonko moet gaan roken of zorgen dat je minder stress krijgt maar je hoeft niet gelijk te zeggen dat het 'bull' comments zijn, en dat ik lul :duh:

Denk jij ook maar eens een keer na vriend :duh:

well, this is getting out of hand.....Hayte is taking it too far. Tbh nick, its ok. We know justin tv makes you lag if you are online weather hayte thinks so or not. so hayte is the wrong person by saying all this.

;)

Geplaatst:

Kijk goed

Lichtblauw is HyperHayte

An elephant out of a mosquito, i dont get it :? By the way that crash wasnt even that good lol :puh:

And look how friendly nick is, so kind to dieko. :)http://www.justin.tv/clip/1879b400a6fc27f9

To make a elephant out of a mosquito means that he made a big problem for a bad reason/no reason.

Example: if your pen is empty and you're making a scene of it :)

Btw: Vanavond meeting he ;) 19:00 uur! / Tonight meeting at 7 o'clock (our time)

Geplaatst:

Kijk goed

Lichtblauw is HyperHayte

To make a elephant out of a mosquito means that he made a big problem for a bad reason/no reason.

Example: if your pen is empty and you're making a scene of it :)

Btw: Vanavond meeting he ;) 19:00 uur! / Tonight meeting at 7 o'clock (our time)

Oh right i see thanks. I cant watch meeting, dieko has homework so cant broadcast.

Geplaatst:
I cant watch meeting, dieko has homework so cant broadcast

And what about Sentasi? Can't he broadcast the meeting?

Geplaatst:
Geplaatst:
I cant watch meeting, dieko has homework so cant broadcast

And what about Sentasi? Can't he broadcast the meeting?

he has work till wednesday, not sure if you know but he works wednesday to wednesday, then has the next wednesday to wednesday off, then works wednesday to wednesday. And so on lol.

Geplaatst:
Hey Kai man bedankt hoor dat je niet eens ff kon antwoorden tegen Spookhuis/ AXIO volgens mijn mooie heringeringen heeft AXIO niks gedaan. :duh:

Maarja je had toch niet de beleefdheid om het uittepraten. :t

EOTR, misschien dat er ook dingen gebeuren waar van jij niet weet?

daar ooit over nagedacht?

in het recruitment topic stond er iets over Home, dus daar zal dan wel iets gebeurt zijn, tijdens een ontmoeting tussen de twee...

Ik zit hier toch ook al heel lang op dit frum en ik heb de ruzies hier dus ook megemaakt.

En ik was ook bij die ontmoeting bij HOME en het was heel angenaam.

Ik snap niet echt wat Kai daar bij betrekt maar goed. :t

Geplaatst:
  • Auteur
Hey Kai man bedankt hoor dat je niet eens ff kon antwoorden tegen Spookhuis/ AXIO volgens mijn mooie heringeringen heeft AXIO niks gedaan. :duh:

in het recruitment topic stond er iets over Home, dus daar zal dan wel iets gebeurt zijn, tijdens een ontmoeting tussen de twee...

Ik zit hier toch ook al heel lang op dit frum en ik heb de ruzies hier dus ook megemaakt.

Sven, als je even de zin leest in recruitement dan kan je eruit opmaken dat ik juist géén ruzie heb gehad in Home :puh:

dus met de zin bedoel ik dus: "Omdat het vandaag normaal ging qua communicatie tussen ons, doet het nog niet vergeten wat voor problemen er vroeger zijn geweest". Dus ik bedoel er niet mee dat ik ruzie had in Home, was juist normaal zoals je zelf ook zegt :puh:

Maarach, heb SpookHuis een "nette" mail gestuurd....

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Great :-( Now kai is pissed off with me.... :{

Geplaatst:

Sven, als je even de zin leest in recruitement dan kan je eruit opmaken dat ik juist géén ruzie heb gehad in Home :puh:

dus met de zin bedoel ik dus: "Omdat het vandaag normaal ging qua communicatie tussen ons, doet het nog niet vergeten wat voor problemen er vroeger zijn geweest". Dus ik bedoel er niet mee dat ik ruzie had in Home, was juist normaal zoals je zelf ook zegt :puh:

Maarach, heb SpookHuis een "nette" mail gestuurd....

Ja ik weet ook wel dat er geen ruzie was bij HOME ik was er bij. :7

Maar AXIO werd eigenlijk opgestookt door houtje dus heeft hij niets verkeerd gedaan. :Y

Geplaatst:

?

Kai is not pissed off.:7

Geplaatst:

Are you guys talking about playstation home or....?

Geplaatst:

?

Kai is not pissed off.:7

Hmm well i was talking to him on msn, then i was kidding when he said he was busy i said "*brandon knows that kai isnt busy and is having fun on forums online*" and did a smiley face, then he said you need to read the topic more. little problems. then logged off, i obviously said something to annoy him :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.