Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
I expect them both to be taken...

Oh for god sake.....i might just have to choose "ufhouwrvhauwrfhaowre"

try it backwards?

nodnarB_ahT

or Tha Brandon Meister?

Thats a good one, you used part of my surname XD i might actually use that one if you can use that many letters

Geplaatst:
  • Auteur

Nice name Brandon :Y

:7

Geplaatst:

try it backwards?

nodnarB_ahT

or Tha Brandon Meister?

Thats a good one, you used part of my surname XD i might actually use that one if you can use that many letters

you what?

what is you surname then xD

Brandon Meiston?

Geplaatst:

try it backwards?

nodnarB_ahT

or Tha Brandon Meister?

you what?

what is you surname then xD

Brandon Meiston?

Burmeister

Geplaatst:

Kai ik wil ook wel is bij zo een training zijn. :Y

Geplaatst:

Lucky guess of mine then :puh:

Geplaatst:

Nice name Brandon :Y

:7

aww thanks man

Geplaatst:
Lucky guess of mine then :puh:

yep XD

i bet i could use Burmeister haha

Bewerkt: door Brandonbb10

Geplaatst:
  • Auteur

Iedereen mag aanwezig zijn, al moeten we denk ik wel een team van Max 8 personen houden.

Geplaatst:

Iedereen mag aanwezig zijn, al moeten we denk ik wel een team van Max 8 personen houden.

waarom?

als het nou es een keertje 8 v 8 is, zelfde mensen gaan altijd naar zo'n meeting, moet iemand invallen, maar dat is een probleem, omdat hij jullie taktieken niet kent...

Geplaatst:
  • Auteur

waarom?

als het nou es een keertje 8 v 8 is, zelfde mensen gaan altijd naar zo'n meeting, moet iemand invallen, maar dat is een probleem, omdat hij jullie taktieken niet kent...

Er staat een team van 8 personen. Dus een vaste groep die steeds wars speelt zodat ze op elkaar zijn ingespeelt. Naast de 8 kunnen er nog overige meedoen aan zo'n training om tegen elkaar te strijden..

Geplaatst:

Ik heb al een goede tactiek. Toen we bij die begraafplaats in Coney Island waren schuilde ik achter zo'n huisje. Daar heb ik bijna 10 kills gemaakt zonder eens dood te gaan. Dus je moet gewoon heel veel geduld hebben en met een M4 schuilen.

Verder was hun tactiek vaak: ééntje met een Sniper in de verte schiet zoveel mogelijk mensen, een andere schiet met een RPG zodat we wegvliegen, en daarna gaat de andere, samen met de RPG-er naar je toe met een M4/SMG en schiet iedereen dood.

Ik stel voor dat we ook zo'n tactiek bedenken. Dieko blijft in de verte met een Sniper, dat kan ie goed. En de andere RPG - bommetjes - SMG -M4?

Ik stel ook voor dat we nu in de kerstvakantie bijna elke dag trainen, zodat we tegen 2009 nog beter zijn?

Geplaatst:
Ik heb al een goede tactiek. Toen we bij die begraafplaats in Coney Island waren schuilde ik achter zo'n huisje. Daar heb ik bijna 10 kills gemaakt zonder eens dood te gaan. Dus je moet gewoon heel veel geduld hebben en met een M4 schuilen.

Verder was hun tactiek vaak: ééntje met een Sniper in de verte schiet zoveel mogelijk mensen, een andere schiet met een RPG zodat we wegvliegen, en daarna gaat de andere, samen met de RPG-er naar je toe met een M4/SMG en schiet iedereen dood.

Ik stel voor dat we ook zo'n tactiek bedenken. Dieko blijft in de verte met een Sniper, dat kan ie goed. En de andere RPG - bommetjes - SMG -M4?

Ik stel ook voor dat we nu in de kerstvakantie bijna elke dag trainen, zodat we tegen 2009 nog beter zijn?

Elke avond deathmatch houden?

Geplaatst:

Elke avond deathmatch houden?

Lijkt me het beste, maar dan natuurlijk niet op kerstavond enzo he. ^^ Je moet er iets voor over hebben he. En best ook Team Deathmatch, en geen gewone Deathmatch want we moeten echt als een team spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.