Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Nope why?

PS:

ik kom om 19.20 sorry

Man Bijt Hond is op de TV in Belgie. :Y

Ik wist niet dat ze dat in nederland hadden. :N

Wel dus ;)

weer wat geleerd

Stuur dan een bericht naar iemand met als onderwerp invite als je wilt komen

Geplaatst:

Oke, Zal ik doen.

Maar jij kan me tijdens d meeting toch ook uitnodigen ook al ben ik niet online??

Geplaatst:
Oke, Zal ik doen.

Maar jij kan me tijdens d meeting toch ook uitnodigen ook al ben ik niet online??

Wat heb je daar dan aan? :7

Geplaatst:
Oke, Zal ik doen.

Wat heb je daar dan aan? :7

Alles,

Vergeten IV uit te zetten dus ik laat hem draaien.

Invite me straks maar gewoon Sentasi

Geplaatst:
  • Auteur

Als leden mee wille doen aan clanwars moeten ze zich hier (ps3leaderboard.com) aanmelden. Wanneer je je hebt aangemeld, stuur dan even een PB naar mij met je gebruikersnaam op PS3leaderboard.com zodat ik je een invite kan sturen om in de clan te komen.

Geplaatst:

wow its good to see clan meeting it getting more people :) 8 people i saw in race today. its good its getting busy, now when i play there will be more people to own me :D

Geplaatst:

Don't expect to see me though, not sure if I'm staying...

Geplaatst:
Wie nodigt mij uit voor de meeting (als Man Bijt Hond om 19.00 uur is afgelopen)

Ik heb alleen Sentasi als vriend

En ik heb Kai uitgenodigt.

Als je nieuw bent in de clan raad ik je aan de meeting-organisatoren (waaronder mij) even een vriendenverzoek te sturen op PSN. Zo kunnen de meeting-organisatoren jou altijd zelf uitnodigen :)

Ik ben blij dat er weer eens een race-avondje doorging, hoewel er hier en daar wat geklommel was. Dieko, jij knalde in race 4 (als ik me niet vergis op een snelweg) tegen mij op, toen besloot ik 't nog even door de vingers te zien, de race erna (in het westen van Algonquin) knalde jij weer tegen mij op wat gevolgen had voor mijn eindpositie, waardoor ik besloot jouw eindpositie ook te belemmeren. Indien jij 2x per ongeluk botste (dus op snelweg én in race 5) dan wil ik mijn excuses aanbieden, en anders heb ik er geen spijt van. Svenw1/End Of The Riot: race 7 (Star Junction), jij belemmerde Platypus door continu tegen hem aan te botsen. Dat is de reden dat ik je wilde kicken (en voor Platypus was dat ook die reden, waarschijnlijk). Hanneswasco: Een RACE-meeting is geen DEATHMATCH-meeting! Sorry dat ik 't zeg maar volgende keer kun je me de pot op ;)

Het gaat me er niet om of ík een goede gezellige avond heb, maar om dat wij dat hebben.

Eindposities (per race)

Naam GTAForum Naam IV Online Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9
1. Dieko DiekoThaKurd 1 6 2 3 5 8 3 5 X
2. End of the Riot Svenw1 X 7 1 5 4 7 7 6 1
3. Hanneswasco Hanneswasco X 5 5 2 2 4 X X X
4. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 2 4 8 4 1 1 6 X X
5. Platypus92 Platypus92 5 1 4 7 6 6 1 1 4
6. RoyBoow Dutchpowercow X X 7 6 7 5 4 2 X
7. Sentasi Sentasi 4 2 3 1 3 2 5 4 2
8. Wienish Wienish 3 3 6 8 8 3 2 3 3

Punten (per race)

Naam GTAForum Naam IV Online Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Race 7 Race 8 Race 9 Deelname Totaal
1. Dieko DiekoThaKurd 10 5 9 8 6 3 8 6 0 10 65
2. End of the Riot Svenw1 0 4 10 6 7 4 4 5 10 10 60
3. Hanneswasco Hanneswasco 0 6 6 9 9 7 0 0 0 10 47
4. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 9 7 3 7 10 10 5 0 0 10 61
5. Platypus92 Platypus92 6 10 7 4 5 5 10 10 7 10 74
6. RoyBoow Dutchpowercow 0 0 4 5 4 6 7 9 0 10 45
7. Sentasi Sentasi 7 9 8 10 8 9 6 7 9 10 83
8. Wienish Wienish 8 8 5 3 3 8 9 8 8 10 70

Eindstanden + Punten (meeting)

Naam GTAForum Naam IV Online Punten
1. Senasi Sentasi 83
2. Platypus92 Platypus92 74
3. Wienish Wienish 70
4. Dieko DiekoThaKurd 65
5. Nick_Kerkwijk Nick_Kerkwijk 61
6. End of the Riot Svenw1 60
7. Hanneswasco Hanneswasco 47
8. RoyBoow Dutchpowercow 45

Als je dit bericht wilt quoten, svp alleen het desbetreffende deel quoten ivm ruimtebesparing

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
Zo dat hebbie ff snel opgeteld allemaal :tu:

Ja, heb wel wat beters te doen, dus dit even zo snel mogelijk XD

Geplaatst:
Zo dat hebbie ff snel opgeteld allemaal :tu:

I dont know what this says what you just wrote, but i think its something to do with you winning, Well done sentasi :)

Geplaatst:

Seeeeeeeeeentaasiiiiiiiii je hebt de meeste punten!! :dans:

Ff over die race vond ik het heel onfair dat platypus een ambulance had genomen terwijl de rest een Tasty nam en ja zo kan ik ook winnen. :{

Daarom viel ik hem lastig maar dan nog maakte het niet veel uit want hij was toch eerst. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Zal de puntjes morgen optellen ;)

Was ieder geval weer druk zo te zien :puh:

BELANGRIJKE MEDEDELING

Omdat we op dit moment meer bezig zullen zijn met clanwars heb ik in de blog een apart item aangemaakt waar alle leden hun tactieken kunnen bespreken, datums kunnen afspreken voor trainingen of bijeenkomsten en andere clanwar-zaken kunnen voorbereiden. Hierdoor kunnen we voorkomen dat eventueel andere clans zich al kunnen voorbereiden. Binnenkort neemt namelijk een Nederlandse clan met ons contact op, dus hiermee kunnen we voorkomen dat deze mensen alle plannen kunnen zien.

Als ze moeilijk willen doen kan de tegenstander er altijd wel achter komen, maar dit is altijd beter dan openbaar je plannen te bespreken.

In dit item (het 1e item als je de blog opent) kan je alle plannen, tactieken, traingen en voorbereidingen bespreken.

Dus voortaan is het handiger om alle clanwar-zaken daar te bespreken en het hier (Clan Talk Topic) te houden op algemene-onderwerpen en andere clanonderwerpen.

Daarnaast zal dit weekend de blog een "extra" andere invulling krijgen dan gebruikelijk.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Nice Kai!! :tu:

Geplaatst:

Wienish.

Bij de eerste race had ik je perongeluk geraakt en bij de tweede keer toen ik je raakte lagte ik nog wel wat.

Sorrry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.