Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ik ben bezig met de 100% en alle trophys (behalve die éne), en dan zet ik een savegame op dit forum :) Iemand behoefte aan een savegame waar je niks meer aan hoeft te doen, en eigenlijk alleen nog goed is voor een beetje fun?

Ik niet, maar daarom kom je niet naar een invite :puh:

Zal je niet meer inviten :7

Geplaatst:
Ik ben bezig met de 100% en alle trophys (behalve die éne), en dan zet ik een savegame op dit forum :) Iemand behoefte aan een savegame waar je niks meer aan hoeft te doen, en eigenlijk alleen nog goed is voor een beetje fun?

wienish als je er een wilt hebben zeg maar want ik heb die al een zelf gemaakt :) Alleen mp trophys zijn toch verbonden met je PS ID ?

Geplaatst:
ok i don't know if anyone knows why but i cant join co-op games or play with friends on cod5 and on gta4 i can only seem to play with nick only but just now it said "disconnected because your router/nat is too strict" :(

Brandon, you can change now your PSN-ID in your profile in BurmeisterBB :puh:

i have belkin not lynkseys

Geplaatst:
ok i don't know if anyone knows why but i cant join co-op games or play with friends on cod5 and on gta4 i can only seem to play with nick only but just now it said "disconnected because your router/nat is too strict" :(

Hmm, Search on the internet... I never heard of Belkin :puh:

Btw, can't stop watching Dieko's movie :schater::schater:

Geplaatst:

Damn als ik nu internet had kon ik een update doen en dan kon ik ook filmpjes maken. :-(

Geplaatst:

Damn als ik nu internet had kon ik een update doen en dan kon ik ook filmpjes maken. :-(

kun jij ook al niet op PSN komen dan??? :?

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd af en toe als ik GTAIV: Multiplayer doe, dat ik dan soms ineens afmeld van PSN en niet meer kan aanmelden.

Dan moet ik mn PS3 uitzetten en opnieuw aanzetten. :duh:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

Jawel maar ik heb geen internet op men laptop. :(

Geplaatst:

Ff over de clanwars ik wil ook wel es meedoen maar als julie toch altijd de beste gaa kiezen dan gaat bijna niemand een kans krijgen buiten Hannes nick Dieko en Kai. :cry::(

Geplaatst:
Ff over de clanwars ik wil ook wel es meedoen maar als julie toch altijd de beste gaa kiezen dan gaat bijna niemand een kans krijgen buiten Hannes nick Dieko en Kai. :cry::(

Me2.

Ik wil ook meedoen in het Clanwars Team :/

Geplaatst:

ander systeem voor clans dan?

we hebben twee teams, team Alpha en team Omega

dan kijken we bij de stats van onze tegenstanders of het wat slechtere poppekes zijn, of juist hele goede

dan kiezen wij, als clan, niet als dictator, welk team gaat spelen

Als er tekort aan mensen is word er natuurlijk iemand uit het andere team geleend :)

goed voorstel?

Geplaatst:

wienish als je er een wilt hebben zeg maar want ik heb die al een zelf gemaakt :) Alleen mp trophys zijn toch verbonden met je PS ID ?

Dat is waarom ik zeg "alleen nog goed voor een beetje fun" :)

Maar mijn plan is groots :)

Ik ga zelf alle duiven etc. afknallen en afrijden en afgeven en weetikalnietwat, en dan ga ik verschillende "Packs" maken.. Millionairs Pack met allemaal sjieke en dure auto's, en een bijpassend pakje, Speed Pack met allemaal snelle auto's en motoren (en The Lost pak), Fun Pack met oa Ijscowagen en Faggio en Ripley en Airtug en Forklift..

Verdere informatie komt nog wel hoor.. Ben er nog lang niet.

Geplaatst:
  • Auteur

dan kijken we bij de stats van onze tegenstanders of het wat slechtere poppekes zijn, of juist hele goede

Als er tekort aan mensen is word er natuurlijk iemand uit het andere team geleend :)

goed voorstel?

Misschien is het wel handig om iets met teams te doen. Als we voor elke clanwar steeds een DM houden en de top 5 daarvan gaan naar de clanwar, dan worden het ook steeds dezelfde.

Gemertenaar heeft zich gistsren ook aangemeldt, maar wil alleen clanwars doen. dus ik denk dat iets met teams wel handig is inderdaad. Even kijken wat de andere vinden.

Geplaatst:

goed voorstel?

Misschien is het wel handig om iets met teams te doen. Als we voor elke clanwar steeds een DM houden en de top 5 daarvan gaan naar de clanwar, dan worden het ook steeds dezelfde.

Gemertenaar heeft zich gistsren ook aangemeldt, maar wil alleen clanwars doen. dus ik denk dat iets met teams wel handig is inderdaad. Even kijken wat de andere vinden.

Misschien een paar gemengde teams: een paar deathmatchers en een paar minder goeie deathmatchers. :Y

Maar de motivatie van gemertenaar vind ik nu toch niet echt goed. :{

Geplaatst:

well ive looked lots and cannot find my problem, i guess i cant be in the clan anymore

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.