Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
well ive looked lots and cannot find my problem, i guess i cant be in the clan anymore

Stay plz... :{

But COD WAW has lots of problems if you wanna play with friends. :Y

Geplaatst:

Je kan me nu een egoïst of wat dan ook noemen, maar het is toch logisch dat de beste deathmatchers van de clan een clanwar doen? Ik bedoel: Nick en ik oefenen nu al dagen na elkaar elke dag uren, ook Dieko en Sentasi hebben al veel geoefend. En dan de rest van de clan die bijna alleen Free Mode speelt en naar meetings komt wilt dan ook clanwars spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet logisch. Ofwel maak je twee LibertyKillerZ' teams aan op PS3Leaderboard, één voor de goede, en één voor de minder goede...

Geplaatst:
Je kan me nu een egoïst of wat dan ook noemen, maar het is toch logisch dat de beste deathmatchers van de clan een clanwar doen? Ik bedoel: Nick en ik oefenen nu al dagen na elkaar elke dag uren, ook Dieko en Sentasi hebben al veel geoefend. En dan de rest van de clan die bijna alleen Free Mode speelt en naar meetings komt wilt dan ook clanwars spelen? Sorry, maar dat lijkt me niet logisch. Ofwel maak je twee LibertyKillerZ' teams aan op PS3Leaderboard, één voor de goede, en één voor de minder goede...

Misschien zijn er ook wel mensen die ook eens iets anders willen doen.

Of die misschien in Real life ook hun bezigheden hebben.

Waardoor dat ze niet levenloos heel de dag deathmatch zitten te spelen.

Misschien ben jij niet de beste van de clann.

Misschien ben jij gewoon degene die het meest oefent misschien zijn der nog mensen die beter zijn als jij maar die gewoon weinig tijd hebben om te oefenen. :S

Maar Kai doet er maar mee wat die wil het is zijn clan en hij maakt de besslisingen. :Y

Geplaatst:

Misschien zijn er ook wel mensen die ook eens iets anders willen doen.

Of die misschien in Real life ook hun bezigheden hebben.

Waardoor dat ze niet levenloos heel de dag deathmatch zitten te spelen.

Misschien ben jij niet de beste van de clann.

Misschien ben jij gewoon degene die het meest oefent misschien zijn der nog mensen die beter zijn als jij maar die gewoon weinig tijd hebben om te oefenen. :S

Tjah, diegene die het meeste oefent zal vaak ook de "beste" zijn he, het kan zijn dat iemand die minder oefent veel meer talent heeft, maar die toch geownt wordt door iemand die veel oefent. Dus het lijkt me logisch dat diegene die het meest oefent en de "beste" is de clanwar mag spelen. Maarja, Kai doet er mee wat ie wilt, ik heb m'n mening toch gegeven...

En noem niemand zomaar levenloos, ik speel misschien wel veel GTA IV, maar ik heb ook nog een leven hoor. ;)

Geplaatst:
  • Auteur

We halen het Nederlandse voetbal er even bij :7 Verschillende voorstellen:

Voorstel 1: Misschien is het handig om 2 teams te maken. Een A team (Eredivisie) en een B team (Jupiler League). We doen de helft van het totaal aantal ingeschreven leden op PS3leaderboard.com. Als dit voorstel doorgaat zal er dus binnenkort een paar DM gehouden worden waar alle kandidaten meedoen. De top 5 bv van deze matches zullen naar team A gaan, de overige naar team B (dit ligt aan het aantal leden). Na zoveel tijd (aantal maanden) bijvoorbeeld kan er opnieuw een match gespeeld worden waardoor er misschien wat kan veranderen in de Teams. Al lijkt de kans groot dat dit niet zal gebeuren.Team A en B zullen gewoon matches spelen. Ieder evenveel.

Samenvatting: Team A = beste spelers, Team 2 = mindere spelers

Voorstel 2: We maken 2 teams, de helft van het totaal aantal ingeschreven leden. We houden een DM en kijken naar de kwaliteiten van de spelers en de eindstand. De top 4 óf 6 van deze DM zal evrdeeld worden waardoor je 2 teams krijgt waar goede én slechte spelers inzitten. Ook hier zullen de teams een evenveel aantal matches spelen.

Samenvatting: Team A = beste spelers + mindere, Team 2 = beste spelers + minder

Voorstel 3: We maken 1 team waar de beste 6 spelers van de clan inkomen. Om de zoveel tijd zal er steeds een DM gespeeld worden om een nieuwe top 6 te maken. Er zullen als extra 2 invallers zijn waardoor we op een totaal van 8 spelers komen.

Samenvatting: 1 Team met de beste spelers van 6 personen + 2 invallers

Voorstel 4: We maken 1 groot team van alle leden die zich hebben ingeschreven. Voor elke clanwar zal er een DM gespeeld worden waar de top 4 of 5 naar de clanwar gaan.

Samenvatting: 1 Team met alle ingeschreven spelers

Voorstel 5: -

Geplaatst:

het lijkt me leuker als we een van de eerste twee voorstellen doen.

Wat meer mensen hier vergeten (waaronder ik) is dat het niet alleen gaat om je kill percentage, maar ook om de fun percentage...

@Brandon, what exactly is the problem, I'll try to help you :)

Geplaatst:

Wat meer mensen hier vergeten (waaronder ik) is dat het niet alleen gaat om je kill percentage, maar ook om de fun percentage...

Daar heb je het mis, denk ik. Bij meetings is het de bedoeling dat je fun hebt bij een oorlog (clanwar) gaat het om overleven, en dus zoveel mogelijk kills en zo weinig mogelijk deaths.

Geplaatst:

Daar heb je het mis, denk ik. Bij meetings is het de bedoeling dat je fun hebt bij een oorlog (clanwar) gaat het om overleven, en dus zoveel mogelijk kills en zo weinig mogelijk deaths.

van een clanwar maak je een verschrikkelijk oorlog waarin je moet overleven...

het is een spel. kom op...

Geplaatst:

Mijn voorstel wat ook de beste lijkt...

We gaan een datum prikken waarop we een soort van DM toernooi ofzo houden.

Dat organiseren we dan, en de top 4 of 5 word dan Clanwar-Team-Member (om het lang te maken).

De rest heeft dan pech en zal dan tot het volgende toernooi moeten wachten.

Is dat geen idee?

PS: Ik ben nu ook veel aan het oefenen op Deathmatch en ik moet zeggen dat ik echt veel beter ben geworden dan de vorige keer dat we als LKZ gingen DM'en :schater:

Geplaatst:

Voorstel 2 en Voorstel 3 zijn het meest eerlijk.

Geplaatst:

Dan ga ik ook voor voorstel 3, al lijkt me 4+2 voldoende, niet?

Geplaatst:
  • Auteur
Mijn voorstel wat ook de beste lijkt...

We gaan een datum prikken waarop we een soort van DM toernooi ofzo houden.

Dat organiseren we dan, en de top 4 of 5 word dan Clanwar-Team-Member (om het lang te maken).

De rest heeft dan pech en zal dan tot het volgende toernooi moeten wachten.

Is dat geen idee?

PS: Ik ben nu ook veel aan het oefenen op Deathmatch en ik moet zeggen dat ik echt veel beter ben geworden dan de vorige keer dat we als LKZ gingen DM'en :schater:

Dat is voorstel 4 :puh:. Alleen het nadeel aan dit is dat je steeds DM (toernooi) moet gaan spelen wie er door gaan.. En als het een beetje loopt dan krijgen we elke week of om de week een clanwar, dus dat wordt niks :puh:

--------

Kijk, aan de ene kant wil ik ook wel iedereen laten spelen en dan krijg je voorstel 1 of 2. Maar aan de andere kant wil je er ook wel voor zorgen dat je een sterk team hebt die op elkaar ingespeeld zijn en goed getrained zijn..

Ten eerste moet je natuurlijk fun hebben bij een clanwar, maar doel is natuurlijk ook weer dat er een hoger cijfer staat bij PS3leaderboard bij de Wins dan bij de Lose games..

Iedereen wil graag bij clanwars zijn en het is eigenlijk in een ander opzicht niet erg leuk als dat steeds dezelfde spelers zijn..

Voordeel aan voorstel 1: Iedereen krijgt speeltijd. de beste in team 1, overige in team 2.

Voordeel aan voorstel 2: 2 Gelijke teams. Iedereen krijgt speeltijd en de groepen hebben bijna dezelfde skills

Voordeel aan voorstel 3: Je hebt 1 vaste groep die steeds naar de clanwars gaan.

Voorstel 2 vindt ik meest fair.

Geplaatst:

Klinkt goed..

Maar Hannes, zou ik een keertje met jou en Nick mee mogen trainen? :$

Geplaatst:

Tuurlijk, we spelen meestal in de avond rond 8 uur, en soms in de namiddag rond 3-4 uur.

Geplaatst:

Tuurlijk, we spelen meestal in de avond rond 8 uur, en soms in de namiddag rond 3-4 uur.

Okay, thnxfortheinfo :puh:

Spelen jullie zo ook?

Dus zo tussen 3 en 4?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.