Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Volkswagen 8)

(ook Duits :7 )

Idd, Volkswagen.. je ziet ze vaker langs de kant staan dan bijvoorbeeld Fiatjes en het hele volk kan de gabber met pet uitlachen als die met zijn getunede wagen langs de kant staat.. Volkswagen :D

Uche uche..

Mijn Tanja doet het altijd, nooit problemen mee, en ook na een week stilstaan starten zonder tegensputteren :Y

En buiten dat heb ik geen getuned-gabber-met-de-pet-op model :D

Volkswagens zijn onverwoestbaar zeggen ze wel en ik geloof daarin ^_^

Je bent een beetje aan het verwisselen. Oude Toyota's gaan pas lang mee :) Vooral de pickups :) Ik ken iemand die al 30 jaar in dezelfde Toyota rijdt :puh:

Geplaatst:
Mensen, ik zoek wat mensen die samen met mij de Fly the Co-Op trophy willen halen? ^_^

Ik wil die al een tijdje, maar steeds werkt niemand mee.

Iemand interesse?

Geplaatst:
Volkswagen 8)

Idd, Volkswagen.. je ziet ze vaker langs de kant staan dan bijvoorbeeld Fiatjes en het hele volk kan de gabber met pet uitlachen als die met zijn getunede wagen langs de kant staat.. Volkswagen :D

Uche uche..

Mijn Tanja doet het altijd, nooit problemen mee, en ook na een week stilstaan starten zonder tegensputteren :Y

Je bent een beetje aan het verwisselen. Oude Toyota's gaan pas lang mee :) Vooral de pickups :) Ik ken iemand die al 30 jaar in dezelfde Toyota rijdt :puh:

Klopt, Toyota's zijn ook oersterk :D

Maar toch ben ik meer van de Duitsers en Amerikanen :Y

Maar als we hier over een discussie gaan houden zijn we voorlopig nog niet klaar denk ik :schater:

Geplaatst:
Volkswagen 8)

Uche uche..

Maar als we hier over een discussie gaan houden zijn we voorlopig nog niet klaar denk ik :schater:

Smartjes 4 LIFE! 8)

Geplaatst:
Volkswagen 8)

Uche uche..

Is niet erg, ik heb de tijd :)

Geplaatst:

Mensen, ik zoek wat mensen die samen met mij de Fly the Co-Op trophy willen halen? blij.gif

Ik wil die al een tijdje, maar steeds werkt niemand mee.

Iemand interesse?

Geplaatst:

Toyota FTW, wij hadden vroeger een Corolla van zo'n 15 jaar oud, die uiteindelijk in 2004 weg moest. Het probleem was dat de koppeling helemaal versleten was en een nieuwe meer kostte als de auto zelf waard was... Dus daarvoor in de plaats kwam de op 2 na onbetrouwbaarste auto op de markt: een Citroën C3 1.4 benzine. :duh: Grappige wagen om te zien, maar gruwelijk onbetrouwbaar... :7 Hadden we beter voor rond de 500 euro de koppeling kunnen vervangen, aangezien de Corolla verder gewoon nooit uitviel o.i.d. .

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
Volkswagen 8)

Uche uche..

Is niet erg, ik heb de tijd :)

Mn hoofd staat momenteel niet even naar een lange discussie :7

Geplaatst:

Ok.

Mensen.. Vannacht (3 januari 2008 00:01 uur) is Wienish erin geslaagd de 100% te halen, na 51:27:10 uur Playing Time :puh:

Laat 't auto's verzamelen voor de savegames beginnen :D

Geplaatst:
Ok.

Mensen.. Vannacht (3 januari 2008 00:01 uur) is Wienish erin geslaagd de 100% te halen, na 51:27:10 uur Playing Time :puh:

Gefeliciteerd ^_^

Geplaatst:
Ok.

dit soort Stunts Haal ik dus echt niet

Ik zit nu op 18 procent :puh:

Geplaatst:

Toyota's, Honda's, Nissan, allemaal top auto's.

Blokken zijn beresterk, leveren toch flink veel power, en het beste is nog, zijn snel met 4/5/6 cilinders.

Hebben nog geen overtollig vet aan de botten, en ze zijn ook nog best knap.

Duitse wagens zijn ook goed ja, en Amerikaanse ook, maar ligt eraan wel bouwjaar.

Geef mij maar een Nissan Sylvia S13,of een Nissan 240SX, of een Nissan Skyline R33 GT-R, of een Nissan Pulsar GT-R, Honda Civic, of een Honda CRX, of een Honda S2000, of een Toyota Corolla, of een Toyota Levin Coupe(Zit ook in GTA IV(Futo :D)), VW Golf 2 GTI, of me moeders Passat met Golf 3 2.0L blokje met 120pk(Welke al meer dan 300.000km heeft gereden), of een Mercedes 190E EVO II, Of een Dodge Charger, of een Chevy Impala, of een Renault Twingo :Y, etc.

Kortom, ik vind van alles mooi :Y.

Smartjes 4 LIFE! 8)

Daarom is het blokje na ongeveer 100.000 km gaar.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:

Toyota's, Honda's, Nissan, allemaal top auto's.

Blokken zijn beresterk, leveren toch flink veel power, en het beste is nog, zijn snel met 4/5/6 cilinders.

Hebben nog geen overtollig vet aan de botten, en ze zijn ook nog best knap.

Duitse wagens zijn ook goed ja, en Amerikaanse ook, maar ligt eraan wel bouwjaar.

Geef mij maar een Nissan Sylvia S13,of een Nissan 240SX, of een Nissan Skyline R33 GT-R, of een Nissan Pulsar GT-R, Honda Civic, of een Honda CRX, of een Honda S2000, of een Toyota Corolla, of een Toyota Levin Coupe(Zit ook in GTA IV(Futo :D)), VW Golf 2 GTI, of me moeders Passat met Golf 3 2.0L blokje met 120pk(Welke al meer dan 300.000km heeft gereden), of een Mercedes 190E EVO II, Of een Dodge Charger, of een Chevy Impala, of een Renault Twingo :Y, etc.

Kortom, ik vind van alles mooi :Y.

Smartjes 4 LIFE! 8)

Daarom is het blokje na ongeveer 100.000 km gaar.

Gelukkig vind jij mijn auto wel mooi :D (ongeveer dan :7 )

Geplaatst:

Ik vind Nissan maar een bagger merk. :gaap:

Geplaatst:

Honda NSX is pas sjiek :puh: Dan wel zo'n 1992 model ofzo, met dat niet-glazen dak dat je wel op de concept van 2002 hebt :puh:

Edit: omg, is dit niet al de 3e keer in de afgelopen 5 pagina's dat ík de eerste post op de bladzijde zet?

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.