Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Krijg ineens geweldig idee, door dat Trucker Pack-plan :)

Ik maak binnenkort filmpje vanuit een Flatbed of een Packer, dan rij ik over de snelweg van Alderney, en dan duw ik dit nummer onder 't filmpje (of ander soortgelijk nummer, als ik 't kan vinden op Limewire):

Geplaatst:
UNFACKING BELIEVEBLE

ik heb echt pech komen we van plaats af waar we nieuwjaar doorgebracht hebben wil ik me auto starten loopt ie 1 minuut en valt ie uit goffedomme benzie was op hebben we hele weg na huis gelopen denk wel 5 km en nu ebn ik thuis en ga ik slapen en when i wakeup i hope this all was a dream :( echt ffs klote why is that happening god! :7

Aan je typekunsten te zien was het mss wel beter om te lopen ook :schater:

Ik snap hem Sentasi,ik snap hem :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Gemertenaar, slokje teveel op?

Gemertenaar, je auto'tje alweer terug? :D

Wablief? :?

Zoals je eerder had kunnen lezen had Gemertenaar zijn auto achter moeten laten omdat hij niet voor voldoende benzine gezorgd had, wat uiteraard als vervelend gevolg had dat zijn auto stil viel na 1 minuut stationair lopen, en vervolgens niet meer wou starten, wat dus geheel aan het feit te wijten valt dat er zich geen benzine meer in zijn benzinetank bevond.

Daarop volgde mijn reactie van hedenavond, waarin ik de vraag stelde of Gemertenaar zijn auto inmiddels heeft op kunnen halen, welke niet door jou werd begrepen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is :7

EDIT: Op de een of andere duistere manier is de quote van Haakon weggevallen, maar het Wablief :? was dus van de heer Haakon :7

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:

Zoals je eerder had kunnen lezen had Gemertenaar zijn auto achter moeten laten omdat hij niet voor voldoende benzine gezorgd had, wat uiteraard als vervelend gevolg had dat zijn auto stil viel na 1 minuut stationair lopen, en vervolgens niet meer wou starten, wat dus geheel aan het feit te wijten valt dat er zich geen benzine meer in zijn benzinetank bevond.

Daarop volgde mijn reactie van hedenavond, waarin ik de vraag stelde of Gemertenaar zijn auto inmiddels heeft op kunnen halen, welke niet door jou werd begrepen.

EDIT: Op de een of andere duistere manier is de quote van Haakon weggevallen, maar het Wablief :? was dus van de heer Haakon :7

Ohh, dus dat zei gemmie.. :')

Geplaatst:
UNFACKING BELIEVEBLE

ik heb echt pech komen we van plaats af waar we nieuwjaar doorgebracht hebben wil ik me auto starten loopt ie 1 minuut en valt ie uit goffedomme benzie was op hebben we hele weg na huis gelopen denk wel 5 km en nu ebn ik thuis en ga ik slapen en when i wakeup i hope this all was a dream :( echt ffs klote why is that happening god! :7

Aan je typekunsten te zien was het mss wel beter om te lopen ook :schater:

Ik snap hem Sentasi,ik snap hem :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Gemertenaar, slokje teveel op?

Ja toch, jwz!

Geplaatst:

Hee dit is wel een heel druk topic maar zon clan lijkt mij wel leuk

Geplaatst:
Hee dit is wel een heel druk topic maar zon clan lijkt mij wel leuk

Zolang je aanvraag nog niet is geaccepteerd ben je nog geen officieel lid van de clan en mag je helaas van dit topic nog geen gebruik maken :N

Nog eventjes geduld ^_^

EDIT: Welkom in de clan :D

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:
Herr Wienish,

Ik was/ben met iets soortgelijks bezig, maar dan op de motor :D

Deze video is niet beschikbaar in je land of domein. :7

Geplaatst:
Herr Wienish,

Dat heb ik toevallig eens gedaan in IV :') Ik was op MSN met Ferry aan 't sukkelen (zoals altijd o.O), en had limewire aanstaan.. Ik met men Hellfury over de snelweg van Broker/Dukes, en toen kwam dat nummer ineens door de shuffle van men limewire heen. :)

Wat dacht je van een spookrijdende auto op een snelweg in GTA IV en dan als muziek Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life :)

Dit is dat nummer:

@ Sven: Youtube haat Belgen nou eenmaal :schater:

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
Herr Wienish,

Deze video is niet beschikbaar in je land of domein. :7

Het liedje is Steppenwolf - Born to be Wild, een geweldig liedje voor een soort van road-video met een motor o.i.d. .

Geplaatst:

Wajooo iedereen :D

\Iedereen gelukkig 2009.

En sorry voor mn lange afwezigheid, de gewelidige KPN modem had het begeven.

Geplaatst:

\Iedereen gelukkig 2009.

Jij ook, gelukkig nieuwjaar. En das klote met je KPN. Fijn dat je weer trug bent :)

Geplaatst:

\Iedereen gelukkig 2009.

Jij ook, gelukkig nieuwjaar. En das klote met je KPN. Fijn dat je weer trug bent :)

I agree ;)

oja en... IK HEB ZOJUIST DE STORY LINE VAN GTA IV VOLTOOID OMFGZ0RZ! :schater:

Geplaatst:
  • Auteur

\Iedereen gelukkig 2009.

I agree ;)

Congratz. ^_^

Geplaatst:

\Iedereen gelukkig 2009.

I agree ;)

Congratz. ^_^

Hahaha danke :puh:

Maar er is niemand om mee te MP'en :/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.