Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ik ben de laatste tijd druk bezig met de 100%, en ik wil vragen of iemand mij de checklist (inclusief de percentages die het mij geven) wil geven, en de aanwezigheidstijden per Random Character. Alvast bedankt!

Edit: Ik wil Kai feliciteren voor zijn award voor "Beste Lid" en "Beste Signature", en Hanneswasco voor "Beste MegaLid" en "Behulpzaamste Lid" en "Beste GTA IV Kenner" :)

Thanks voor de felicitatie, en hier is de checklist:

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assassinations Doe alle 9 huurmoorden 2%
Stevie's Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Vigilante Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB³D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%

De tijden van de Random Characters weet ik niet. ^^

zoekfunctie woord: percent

Geplaatst:

i guess no one knows a answer to my problem....oh well, the gta story line is good enough.

Geplaatst:
i guess no one knows a answer to my problem....oh well, the gta story line is good enough.

I hope you stay in the clan though.

Geplaatst:

wienish voor 100% hoef je niet alle random character missies te doen hé ;)

Random Characters

Meet and complete missions for random people

* denotes character doesn't count towards 100%

Brian (3 meets)

Badman

Mel

Ileyna Faustin

Hossan

Sara (2 meets)

Pathos (2 meets)

Jeff *

Cherise *

Marnie (3 meets)

Eddie Low (2 meets)

Ivan *

Clarence *

Gracie

Dikgedrukt met sterretje erachter hoef je niet te doen, sommige zijn wellicht al vermoord door je beslissingen in de storyline ;)

Neem aan dat je kaartje en beschrijving al hebt gevonden? zoniet check : http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/933036/53007

Is wel voor xbox maar het komt 100% overeen met ps3 want ik heb het met deze walkthrough gedaan.

edit: en je moet met je levende vrienden die je op het laatst nog hebt alle activiteiten gaan doen. Dus niet 1 vriend alle activiteiten, elke vriend die levend is elke activiteit gaan doen.

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:

Zijn toch 3 van de 5 vrienden? Staat op WikiGTA. Naja, bedankt Gemmie en Hannes :)

Geplaatst:
  • Auteur

Bericht aan alle leden die zich hebben ingeschreven voor de clanwars. Er is een nieuwe uitdaging binnen gekomen. Instellingen en data's zijn te lezen in het Clanwar topic. Wanneer jullie akkoortd geven zal ik de uitdaging accepteren.

Klik hier voor het Clanwar topic.

Geplaatst:
  • Auteur
happyNewYear0SM.jpg

Geplaatst:
Bericht aan alle leden die zich hebben ingeschreven voor de clanwars. Er is een nieuwe uitdaging binnen gekomen. Instellingen en data's zijn te lezen in het Clanwar topic. Wanneer jullie akkoortd geven zal ik de uitdaging accepteren.

ik heb nog geen toegang tot die sectie van de website. Is dat pas na een aantal dagen of moet ik zelf iets ondernemen?

@ wienish, de missies van eddie low zijn wel grappig de intro filmpjes :puh: en ja het is alleen packie brucie en lj maar die blijven ook als enigste over als je roman laat sterven.

Bewerkt: door gemertenaar

Geplaatst:

ik heb nog geen toegang tot die sectie van de website. Is dat pas na een aantal dagen of moet ik zelf iets ondernemen?

@ wienish, de missies van eddie low zijn wel grappig de intro filmpjes :puh: en ja het is alleen packie brucie en lj maar die blijven ook als enigste over als je roman laat sterven.

Had ik ook. Oplossing: Bij Kai zeuren dat je er nog niet in kan :puh: , dan voegt hij je toe aan het blog.

Geplaatst:

I hope you stay in the clan though.

i will, i think i change my security to WEp but when i do that my mum and sisters laptops wont conect to internet so i have to keep it at WPA. so no gta 4 online for me,............oh well, the gta story line pwns but im stuck on snow storm, well im not, i died once, so now im saying im stuck haha coz i cant be bothered to try again. coz thats what im like when i die on missions

it takes me ages to be bothered to try again lol

Bewerkt: door Brandonbb10

Geplaatst:

UNFACKING BELIEVEBLE

ik heb echt pech komen we van plaats af waar we nieuwjaar doorgebracht hebben wil ik me auto starten loopt ie 1 minuut en valt ie uit goffedomme benzie was op hebben we hele weg na huis gelopen denk wel 5 km en nu ebn ik thuis en ga ik slapen en when i wakeup i hope this all was a dream :( echt ffs klote why is that happening god! :7

Geplaatst:
UNFACKING BELIEVEBLE

ik heb echt pech komen we van plaats af waar we nieuwjaar doorgebracht hebben wil ik me auto starten loopt ie 1 minuut en valt ie uit goffedomme benzie was op hebben we hele weg na huis gelopen denk wel 5 km en nu ebn ik thuis en ga ik slapen en when i wakeup i hope this all was a dream :( echt ffs klote why is that happening god! :7

Wat een pech.... :7

Gelukkig 2009!! :dans:

Maar ik heb gisteren veel te veel geeten dus heb ik amper kunnen slapen en daardoor ben ik moe.. :7:kots:

Geplaatst:

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!!!!

Hopen maar dat 2009 beter is dan 2008!

Geplaatst:
UNFACKING BELIEVEBLE

Aan je typekunsten te zien was het mss wel beter om te lopen ook :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.