Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ok, i know my problem, but i cant fix it. I have to assign my ps3 with static ip adress which i can do, then i have to activate DMZ on my router to open all ports to that ip adress but when i do that, i can no longer connect to internet once DMZ is activated....

Geplaatst:

ik ben online vanaf 21:00 voor een paar uurtjes, als iemand zin heeft om te knallen DM post hier ff :puh:

Geplaatst:
ik ben online vanaf 21:00 voor een paar uurtjes, als iemand zin heeft om te knallen DM post hier ff :puh:

Ik kom misschien,want ik ben opgelicht bij een vuurwerk winkel en moet het terug brengen.

Dus ik kan nu of straks...

Geplaatst:
  • Auteur
Vrijdag heb ik een Far Cry 2 meeting :) , eindelijk iemand die in mijn eigen maps speelt :)

Mag ik meedoen? :engel:

Geplaatst:
Mr. Vermicelli, ik kon het niet laten.... :engel:

mocht blijken dat de topic starter of de LibertyKillerz het niet met me eens zijn, bewerk ik hem wel ffkes.... maar het lijkt me stug dat iemand er anders over denkt..................[/font]

Kai wat heb je gedaan? :7 (lees de spoiler)

Geplaatst:
  • Auteur

mocht blijken dat de topic starter of de LibertyKillerz het niet met me eens zijn, bewerk ik hem wel ffkes.... maar het lijkt me stug dat iemand er anders over denkt..................[/font]

Wat, wat heb ik gedaan. Als je nou het topic leest van de nieuwe clan (en dan met name het bericht van Jacky) dan snap je het wel lol :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Heh?

Geplaatst:

Wat, wat heb ik gedaan. Als je nou het topic leest van de nieuwe clan (en dan met name het bericht van Jacky) dan snap je het wel lol :7

Haha! lol :7

Geplaatst:
:schater: lekkervoorjeh!

why :duh: ?

moeten wij ook lachen als je PS3 weer kapot gaat? :)

Was maar grapje :) En men PS3 is al kapot geweest :7

Ik ben de laatste tijd druk bezig met de 100%, en ik wil vragen of iemand mij de checklist (inclusief de percentages die het mij geven) wil geven, en de aanwezigheidstijden per Random Character. Alvast bedankt!

Edit: Ik wil Kai feliciteren voor zijn award voor "Beste Lid" en "Beste Signature", en Hanneswasco voor "Beste MegaLid" en "Behulpzaamste Lid" en "Beste GTA IV Kenner" :)

Mijn goede voornemen: Ik ga ook eens mijn best doen op dit forum, die awards zijn gaaf :)

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
  • Auteur

YEAAAHHH :dans:

Feestje!

Geplaatst:
YEAAAHHH :dans:

Feestje!

YEAAAAAAAAAAH OH YEAH YEAAA

Geplaatst:

aangezien ik ook behoorlijk wat leden van deze clan ken wil ik graag op deze manier iedereen van LKZ een goede jaarwisseling wensen en een gezond en gelukkig 2009 en dat er maar veel gegamed mag worden in het nieuwe jaar :D

Aan iedereen wel voorzichtig met vuurwerk zijn :Y

Kai excuses voor het posten in je clantopic :$ :puh:

Geplaatst:
aangezien ik ook behoorlijk wat leden van deze clan ken wil ik graag op deze manier iedereen van LKZ een goede jaarwisseling wensen en een gezond en gelukkig 2009 en dat er maar veel gegamed mag worden in het nieuwe jaar :D

Aan iedereen wel voorzichtig met vuurwerk zijn :Y

Dankjewel, LangeDraak. :)

Jij ook ;)

Bewerkt: door Platypus

Geplaatst:

Een prettige jaarwisseling toegewenst allemaal. :dans::dans:

Drink niet te veel. :cab: ( heb je morgen het idee dat iemand met een hamer op je hoofd slaat, dan heb je dat wel gedaan. :bonk::bonk: )

ps: zal proberen in het nieuwe jaar meer meetings bij te wonen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.