Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
fresku uit ehvn de gekste! hoe die andere lijpo schperma zegt whaha

@ dieko now what ? :<

Kom op GTA IV

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:

Sorry dat ik zo snel al weer weg was uit de meeting, maar ik heb er nu wel mn buik vol van.

Gelijk in de 1e match word er alweer gekicked, tijdens een deatmatch rijd bijna iedereen in een auto, schijnbaar omdat ze zonder auto aim niet goed kunnen winnen ofzo, ik weet het niet, ik weet wel dat het deathmatch is en geen race.

Misschien denk ik er wel te serieus over ofzo dat weet ik niet, anders alvast sorry daarvoor.

Maar ik vind al een paar meetings de sfeer niet al te best meer.

Geplaatst:
Sorry dat ik zo snel al weer weg was uit de meeting, maar ik heb er nu wel mn buik vol van.

Gelijk in de 1e match word er alweer gekicked, tijdens een deatmatch rijd bijna iedereen in een auto, schijnbaar omdat ze zonder auto aim niet goed kunnen winnen ofzo, ik weet het niet, ik weet wel dat het deathmatch is en geen race.

Misschien denk ik er wel te serieus over ofzo dat weet ik niet, anders alvast sorry daarvoor.

Kom snel.

Het is weer goed.

Edit: laat maar

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:

I know what you mean :/

Sorry dat ik ook 1 of 2 keer in een auto reed :puh:

Maar ik gebruik die altijd eigenlijk alleen maar om snel naar iedereen toe te rijden.

Dus als ik ver weg spawn ;)

Geplaatst:

Maar ik gebruik die altijd eigenlijk alleen maar om snel naar iedereen toe te rijden.

Naar mensen toe rijden en mensen regelmatig met een auto omver rijden, zit een groot verschil.

En mensen omver rijden, en ze dan neerschieten terwijl ze op de grond liggen of opstaan vind ik helemaal... nja lullig :7

( ik beschuldig hier niemand, ik geef gewoon mijn mening)

Geplaatst:

Naar mensen toe rijden en mensen regelmatig met een auto omver rijden, zit een groot verschil.

En mensen omver rijden, en ze dan neerschieten terwijl ze op de grond liggen of opstaan vind ik helemaal... nja lullig :7

( ik beschuldig hier niemand, ik geef gewoon mijn mening)

Ik rijd af en toe ook mensen omver xD

Geplaatst:

Nja, sorry dan Sentasi. Ik ben inderdaad de laatste tijd wel nogal irritant op meetings. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden...

Geplaatst:

Hannes, ik beschuldig niemand, jou ook niet ;)

Maar ik denk wel dat we als zooitje ongeregeld zijnde even een flink stuk serieuzer moeten worden, anders zullen we nooit een clanwar winnen.

Ik bedoel, kom op, een team wat zn eigen mensen eruit kicked? De tegenstander zal zich doodlachen :7

Edit: Gvd nog steeds geen nieuwe pagina :-(

Bewerkt: door sentasi

Geplaatst:

Maar ik denk wel dat we als zooitje ongeregeld zijnde even een flink stuk serieuzer moeten worden, anders zullen we nooit een clanwar winnen.

Ik bedoel, kom op, een team wat zn eigen mensen eruit kicked? De tegenstander zal zich doodlachen :7

Edit: Gvd nog steeds geen nieuwe pagina :-(

HAHAH

post ook jou filmpjes

Geplaatst:

Je beschuldigd me niet, maar ik deed de dingen die jij irritant vind wel. :7

Verder vind ik het niet erg als we bij gewone deathmatches onze eigen tegenstanders kicken (zolang de meerderheid ze maar niet kicked :puh:), maar bij clanwars zou ik het wel erg vinden. Maar bij clanwars zijn we toch ook een pak serieuzer?

Geplaatst:

Das waar hannes.

Geplaatst:

dieko leg uit :puh:

Geplaatst:
dieko leg uit :puh:

dat je op gta moet komen

Ik bedoel wat Hannes zei.

Geplaatst:

Je beschuldigd me niet, maar ik deed de dingen die jij irritant vind wel. :7

Verder vind ik het niet erg als we bij gewone deathmatches onze eigen tegenstanders kicken (zolang de meerderheid ze maar niet kicked :puh:), maar bij clanwars zou ik het wel erg vinden. Maar bij clanwars zijn we toch ook een pak serieuzer?

Met clanwars zijn we idd wel wat serieuzer volgens mij, maar naar mijn idee is er niet echt een teamspirit, ik weet niet hoe jullie daar over denken?

Ik denk toch dat we daar, ook tijdens meetings, maar vooral bij trainingen, toch aan moeten gaan sleutelen.

En even buiten dat, denk ik ook dat meetings ook wel ietjepietsje serieuzer gezien mogen worden, en niet als kans om is even een hoop herrie te schoppen.

Tuurlijk, het gaat erom dat je lol heb, maar dit soort humor snap ik niet echt, of ligt dat aan mij? :puh:

Edit: Eindelijk nieuwe pagina ^_^

Bewerkt: door sentasi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.