Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 586.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
@ sven: apenzoon :clown:

Btw

Ja toch!

is there a name for this so i can download it

What do you mean? xd

well i want this in mp3 on my ps3 and i get songs to my ps3 on beemp3.com so to get that wat would i have to type in

Geplaatst:
@ sven: apenzoon :clown:

Btw

Ja toch!

is there a name for this so i can download it

What do you mean? xd

well i want this in mp3 on my ps3 and i get songs to my ps3 on beemp3.com so to get that wat would i have to type in

Well you can't download it from beemp3.com

You can download it from here:

http://www.speedyshare.com/data/844644285/...Wintersessi.mp3

http://www.speedyshare.com/data/844644285/14665841/27332366/101%20Barz%20-%20Youssef%20%26%20Kamal%2C%20Gino%20Pietermaai%20en%20Ferdi%20-%20Wintersessi.mp3

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
@ brandon: GINO PIETERMAAI - Goeie Koper

En over die clanwar :

de map colony island afschaffen, daar is een manier waarop je door muren kan schieten en wij weten niet hoe of wat dus kunnen we dat beter vergeten.. en op tijd spelen is ook zoiets :puh: Sta je achter blijven ze gewoon kampen en niks doen waardoor wij dus genoodzaakt waren om erop af te gaan terwijl we dat niet moesten doen.

ty i added u on psn btw if that ok

Geplaatst:
@ brandon: GINO PIETERMAAI - Goeie Koper

En over die clanwar :

de map colony island afschaffen, daar is een manier waarop je door muren kan schieten en wij weten niet hoe of wat dus kunnen we dat beter vergeten.. en op tijd spelen is ook zoiets :puh: Sta je achter blijven ze gewoon kampen en niks doen waardoor wij dus genoodzaakt waren om erop af te gaan terwijl we dat niet moesten doen.

ty i added u on psn btw if that ok

sur np

Geplaatst:
Geplaatst:

De deathmatch van daarstraks was plezant, met Gemertenaar, Sentasi en Dieko die later kwam. Op Bohan was ik eerst, maar 2 seconden voor het gedaan was kreeg ik een netwerkfout :duh:

Geplaatst:

Wie heeft hannes vervangen? :?

En haakon we hadden nog zo gezegd geen automatische filmpjes meer. :duh: :duh:

Geplaatst:
De deathmatch van daarstraks was plezant, met Gemertenaar, Sentasi en Dieko die later kwam. Op Bohan was ik eerst, maar 2 seconden voor het gedaan was kreeg ik een netwerkfout :duh:

Wtf?

Ik later kwam?

Sven, het is niet automatisch.

Geplaatst:

Wtf?

Ik later kwam?

Sven, het is niet automatisch.

Ik heb je alleen op de deathmatch van Colony Island gezien.

Geplaatst:

Ik was er gewoon hoor. :clown: Ik had gewoon een nieuw account gemaakt voor clanwars. ^_^

In het begin ging het inderdaad zeer slecht, maar bij de laatste TDM ging het al een pak beter, vind ik toch. Ik had al wat meer kills dan deaths en vaak kon ik ergens schuilen en dan super veel mensen vermoorden.

Colony Island lijkt met toch het beste hoor gemertenaar, daar ben ik het beste...

Geplaatst:

Ik was er gewoon hoor. :clown: Ik had gewoon een nieuw account gemaakt voor clanwars. ^_^

In het begin ging het inderdaad zeer slecht, maar bij de laatste TDM ging het al een pak beter, vind ik toch. Ik had al wat meer kills dan deaths en vaak kon ik ergens schuilen en dan super veel mensen vermoorden.

Colony Island lijkt met toch het beste hoor gemertenaar, daar ben ik het beste...

hoe noemt die account? :?

@Dieko: Ik heb het over het k*t liedje van Haakon. :@

En rarara ik heb de video creator gekocht in plaats van de DVD recorder en dat zie ik nu pas een maand later. :7

Geplaatst:

wdf lul jij nou weer? 0.o

En rarara ik heb de video creator gekocht in plaats van de DVD recorder en dat zie ik nu pas een maand later. :7

lol xD

Nederlands: Btw ik zit nu op de helft van alle Stunt Jumps :D

Ik heb zojuist de 25e Stunt Jump gedaan, nog 25 te gaan :D

English: Btw, I'm now at the half of all Stunt Jumps :D

I've done the 25th Stunt Jump 2 minutes ago, there only 25 left atm :D

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
Nou, ik heb de Linksys router er weer tussen gezet, ,maar nog steeds geen UPnP :duh:

Eerst had ik het wel met de Linksys. Moet ik dat ergens instellen ofzo?

Nick

Nick, ik heb geen UPnP maar ik kan gewoon spelen?

Geplaatst:

lol xD

nice, i am only doing the rats and jumps once i get my ethernet cable, because when i go on internet on my psp to get the map, it mucks up my ps3 internet so i will wait will i have ethernet so it wont muck up. But thats all i have left for 100% and QUB3D high score

Geplaatst:

lol xD

nice, i am only doing the rats and jumps once i get my ethernet cable, because when i go on internet on my psp to get the map, it mucks up my ps3 internet so i will wait will i have ethernet so it wont muck up. But thats all i have left for 100% and QUB3D high score

When do you get your cable?

Btw, you could've easily gone to a shop, less expensive then paying money for them to bring a cable to you xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.