Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
HE! das toevallig...weet je wat ik net ontdek??? Sentasi en Sentasi hebben de zelfde naam ;) !!!

o ja dat was me nog niet opgevallen :tu:

:schater:

:puh: maar k wil wel dat idee van Kai wanneer gaat dat in ?

Ik kijk dit weekend erna..

Geplaatst:
HE! das toevallig...weet je wat ik net ontdek??? Sentasi en Sentasi hebben de zelfde naam ;) !!!

o ja dat was me nog niet opgevallen :tu:

:schater:

:puh: maar k wil wel dat idee van Kai wanneer gaat dat in ?

Ik kijk dit weekend erna..

Ok :D

Geplaatst:

TYEAAAH

IK KAN NU OOK TV OPNEMEN DUS ALLES WAT JE OP TV ZIET

WAT BEN IK BLIJ!!!!!!!!

Geplaatst:

wil mischien alle leden van LKZ vanavond online komen voor potjes hardcore ? T lijkt me grappig voor teamwork

Geplaatst:
Zo moeilijk is dat toch niet? :puh:

Dat kon ik altijd al :7

Ik had maar een tv out dus het lukte nooit.

Daarom heb ik de videorecorder uit het stof gehaald en daar mijn tv kabel op aangesloten.

En dan de dazzle en nu kan ik tv opnemen!

Geplaatst:
Zo moeilijk is dat toch niet? :puh:

Dat kon ik altijd al :7

Ik had maar een tv out dus het lukte nooit.

Daarom heb ik de videorecorder uit het stof gehaald en daar mijn tv kabel op aangesloten.

En dan de dazzle en nu kan ik tv opnemen!

Aha op die fiets :puh:

Een video recorder.. dacht dat die al uitgestorven waren, mss is ie intussen wel geld waard :D

Geplaatst:

wil mischien alle leden van LKZ vanavond online komen voor potjes hardcore ? T lijkt me grappig voor teamwork

T zou heel leuk wezen :Y kunnen jullie net als mij de echte soldaa worde

Geplaatst:

CoD WaW?

Geplaatst:

CoD WaW?

ja we kunnen zelf een team vorme met o.a haakon , mij , jij en sven en alsnog NIck

Geplaatst:

CoD WaW?

ja we kunnen zelf een team vorme met o.a haakon , mij , jij en sven en alsnog NIck

Ik kan bijna nooit joinen, alleen bij eenpaar mensen. Maar er staat altijd This Game Is No Longer Avialble :duh:

Geplaatst:

CoD WaW?

Ik kan bijna nooit joinen, alleen bij eenpaar mensen. Maar er staat altijd This Game Is No Longer Avialble :duh:

jij en ik kunnen wel elkaar joinen af en toe komt die melding idd maar das normaal maar plz kunnen er nog een paar

Geplaatst:

Is goed.

Hoe laat?

Trouwens ik weet niet of het wat is hoor, maar ik heb mn clantag in SS veranderd, Shadow Strikers heet mijn COD:WAW Crew/Team/Clan.

Misschien dat de LibertyKillerZ leden die COD: WAW hebben mijn team/crew/clan willen joinen? :D

Het is geen officiele ofzo hoor, het is meer gwn om te laten zien dat wij een team zijn ;)

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal zo meteen een nieuw weekprogramma publiceren waar plaats is voor andere games, waar je eventueel je eigen ingame "team" kan aanmaken ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.