Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
wil mischien alle leden van LKZ vanavond online komen voor potjes hardcore ? T lijkt me grappig voor teamwork

Is goed.

Hoe laat?

Trouwens ik weet niet of het wat is hoor, maar ik heb mn clantag in SS veranderd, Shadow Strikers heet mijn COD:WAW Crew/Team/Clan.

Misschien dat de LibertyKillerZ leden die COD: WAW hebben mijn team/crew/clan willen joinen? :D

Het is geen officiele ofzo hoor, het is meer gwn om te laten zien dat wij een team zijn ;)

Lol ss :7 dat was ook de duitse militairepolitie :puh:

is om 20.00 uur goed ?

Geplaatst:
  • Auteur

In het schema van LKZ heb ik 2 plaatsen vrij voor een meeting. In deze meeting kan gebruik worden gemaakt van andere games. In de blog zal binnenkort in het item "Agenda" wat extra informatie worden neergezet. Omdat ik de meeting niet beschikbaar wil maken voor 1 spel is het een meeting waar alle games dus gespeeld kunnen worden.

Er is de keuze uit:

Woensdag 19:00

Zaterdag 15:00

Zaterdag wordt overdag i.v.m. met de clanwars die 's avonds gehouden kunnen worden.

Keuze is aan jullie :puh:

Geplaatst:
Ik zal zo meteen een nieuw weekprogramma publiceren waar plaats is voor andere games, waar je eventueel je eigen ingame "team" kan aanmaken ;)

Oké, heel erg bedankt ;)

wil mischien alle leden van LKZ vanavond online komen voor potjes hardcore ? T lijkt me grappig voor teamwork

Is goed.

Hoe laat?

Trouwens ik weet niet of het wat is hoor, maar ik heb mn clantag in SS veranderd, Shadow Strikers heet mijn COD:WAW Crew/Team/Clan.

Misschien dat de LibertyKillerZ leden die COD: WAW hebben mijn team/crew/clan willen joinen? :D

Het is geen officiele ofzo hoor, het is meer gwn om te laten zien dat wij een team zijn ;)

Lol ss :7 dat was ook de duitse militairepolitie :puh:

is om 20.00 uur goed ?

Jep is goed ;)

PS: YES EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS!

Edit: Zaterdag 15:00 uur lijkt mij wel goed ;)

Dan ben ik tenminste sowieso vrij ;)

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
  • Auteur

NIET QUOTEN!!

NIEUW WEEKPROGRAMMA

Ik denk dat we hiermee wel genoeg hebben. De dagen woensdag en zaterdag zijn extra en NIET verplicht om te houden. Het zijn alleen datums die aangeven om een eigen meeting te organiseren.

Even een toelichting:

Er zijn officiële meetings en "gewone" meetings.

- De officiële meetings zijn op Maandag, Vrijdag én Zondag. Op deze meetings worden de punten genoteerd en doorberekend. Het spel Grand ThefT Auto IV wordt op deze meetings gespeeld.

Daarnaast hebben we op woensdag én zaterdag nog een meeting.

- De meeting van woensdag is alleen GTA IV. Iedereen kan in het blogitem "Agenda" een meeting plaatsen die hij/zij wil organiseren mét de datum erbij. Dit moet minimaal 3 dagen van tevoren! De meeting zal standaard 19:00 zijn op een Woensdag. Er zal ook geen vaste organisator zijn. Wie een leuk idee heeft kan dat in het item plaatsen. Er worden geen punten genoteerd.

- De meeting van zaterdag is een meeting waar álle games gespeeld kunnen worden die beschikbaar zijn op de PS3 én Multiplayer bevatten. Ook hier geldt dat je 3 dagen van tevoren een meeting moet plaatsen. er is geen vaste organisator. Wie een idee heeft voor een meeting kan dat plaatsen in het topic met datum. Bij meerdere aanmelden wordt er gekozen wie het leukste idee heeft voor een meeting. Er worden geen punten genoteerd.

Nieuwe agenda.

Maandag [OFFICIEEL]

Organisatie: Wienish
Game modes: Racing
Tijd: 19:00

Woensdag

Organisatie: -
Game modes: Eigen keuze. Game: GTA IV.
Opmerkingen: Geen puntentelling voor deze meeting.

Vrijdag [OFFICIEEL]

Organisatie: End Of The Riot
Game modes: Only Deathmatch

Zaterdag

Organisatie: -
Game: Alle games mogen gespeeld worden.
Tijd: 15:00
Opmerkingen: Geen puntentelling voor deze meeting.

Game: Clanwar

Zondag [OFFICIEEL]

Organisatie: Kai-ShockWave
Game modes: All Modes
Tijd: 15:00

NIET QUOTEN!!

NIET QUOTEN!!

NIET QUOTEN!!

Geplaatst:

Looks cool, Kai!

Kun je eventueel ook hier in dit topic ideën voor meetings posten?

Of MOET het in de blog?

Geplaatst:
  • Auteur
Looks cool, Kai!

Of MOET het in de blog?

Ideeën kunnen eventueel hier geplaatst worden. Het plaatsen van meetings graag in de blog. Als je dat namelijk hier plaatst en er wordt even gespamt is het bericht weer weggezakt :puh:

Het liefst alles in 1 item, lijkt me qua beantwoorden ook het handigst :puh: dus graag in de blog.

Geplaatst:
Looks cool, Kai!

Of MOET het in de blog?

Ideeën kunnen eventueel hier geplaatst worden. Het plaatsen van meetings graag in de blog. Als je dat namelijk hier plaatst en er wordt even gespamt is het bericht weer weggezakt :puh:

Het liefst alles in 1 item, lijkt me qua beantwoorden ook het handigst :puh: dus graag in de blog.

Hahaha, ok bedankt ;)

Geplaatst:
Looks cool, Kai!

Of MOET het in de blog?

Ja, ja, kom maar Nick, zeg het maar! :schater:

Geplaatst:
In het schema van LKZ heb ik 2 plaatsen vrij voor een meeting. In deze meeting kan gebruik worden gemaakt van andere games. In de blog zal binnenkort in het item "Agenda" wat extra informatie worden neergezet. Omdat ik de meeting niet beschikbaar wil maken voor 1 spel is het een meeting waar alle games dus gespeeld kunnen worden.

Er is de keuze uit:

Woensdag 19:00

Zaterdag 15:00

Zaterdag wordt overdag i.v.m. met de clanwars die 's avonds gehouden kunnen worden.

Keuze is aan jullie :puh:

Zater 15.00 uur cod waw ?

En wue kan er vandaag om 20.00 uur ?

Geplaatst:

hmm clanwar vandaag om 15:00 -.-' die heb ik gemist :puh: Haha nouwja hoe was het gegaan?

Heb vanavond al plannen, dus eventueel nog een clanwar gaat voor mij niet lukken, succes!

Geplaatst:
hmm clanwar vandaag om 15:00 -.-' die heb ik gemist :puh: Haha nouwja hoe was het gegaan?

Heb vanavond al plannen, dus eventueel nog een clanwar gaat voor mij niet lukken, succes!

Clanwar?

Er was geen clanwar

Geplaatst:
  • Auteur

Clanwar?

Er was geen clanwar

lol idd :puh:

Geplaatst:

MENSEN WIE MET CALL OF DUTY: WORLD AT WAR KOMT ER VANAVOND NAAR ONZE KLEINE 'MEETING' VAN MIJ EN THESOLDIER?!

:D

Geplaatst:

T zou heel leuk wezen :Y kunnen jullie net als mij de echte soldaa worde

CoD WaW?

ja we kunnen zelf een team vorme met o.a haakon , mij , jij en sven en alsnog NIck

Ik kan bijna nooit joinen, alleen bij eenpaar mensen. Maar er staat altijd This Game Is No Longer Avialble :duh:

Gisteren kon je toch joinen met GTA IV maar je viel wel snel weg. :{

Ik heb altijd als the king en dieko in een game zitten kan ik meestal niet joinen. :(

Sentasi als die gastjes hier COD gaan spelen dan kunnen wijis midnight club spelen. :puh:

Maar dan gewoon cruisen niet racen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.