Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Als ik die tering problemen niet kan oplossen heeft het niet zo veel zin meer. :Y

En kan Hayte je niet helpen? :?

Nee :N

Ofwel :schater:

Geplaatst:
Als ik die tering problemen niet kan oplossen heeft het niet zo veel zin meer. :Y

Heb je het al gevraagd? :?

Geplaatst:

Heb je het al gevraagd? :?

Ja, een keer geleden. Maar het is niet logisch, ik heb Nat-2, UPnP, en dan ist nog niet goed.

Het kan ook dat men Modem niet compitabel is met mijn Playstation...

Achja, ik zal het vast ooit wel ergens lezen :7

Geplaatst:

Heb je dit al geprobeerd??

Nick, ben je draadloos verbonden?

Want dan kan je bij een zwakke verbinding (en sloom internet??) soms geen UPnP worden gezien.

Als ik met m'n ps3 bijv.30% verbinding heb kan ik ook vaak geen UPnP ''bereiken'' en zit ik ook op NAT Type 3.

Je kan (als je draadloos verbonden bent) dus het beste op 1 van de volgende manieren oplossen:

1. Verbind je PS3 gewoon via een internetkabel: Hij kan niet een minder sterk singaal krijgen en het is bovendien (bijna) altijd sneller dan draadloos
  2. Koop een nieuwe antenne voor op de router: DEze heb ik wel eens zien liggen bij Dixons en de kleinste/goedkoopste was volgensmij €15,- . Een betere antenne zal het singaal vergorten/versterken.

Veel succes, dat we je maar snel terugzien op de meetings ;) .

Groetjes mede LKZ lid GTA Master 1,

speciaal voor nick en de clanleden :cry: :

JE KAn OnS GEWOON NIET VERLATEN NICK!

blijf dan voor de gezelligheid in dit topic.

Geplaatst:

Ik heb daarjuist zo'n internet verbinding test gedaan ik heb Nat-Type 2 , en bij UPnP stond niet beschikbaar. :7

Geplaatst:

o en nick, kijk eens of je bijv. PSN kan ''toevoegen'' aan je router.

Geplaatst:

Want dan kan je bij een zwakke verbinding (en sloom internet??) soms geen UPnP worden gezien.

Als ik met m'n ps3 bijv.30% verbinding heb kan ik ook vaak geen UPnP ''bereiken'' en zit ik ook op NAT Type 3.

Je kan (als je draadloos verbonden bent) dus het beste op 1 van de volgende manieren oplossen:

1. Verbind je PS3 gewoon via een internetkabel: Hij kan niet een minder sterk singaal krijgen en het is bovendien (bijna) altijd sneller dan draadloos
  2. Koop een nieuwe antenne voor op de router: DEze heb ik wel eens zien liggen bij Dixons en de kleinste/goedkoopste was volgensmij €15,- . Een betere antenne zal het singaal vergorten/versterken.

Antenne weet ik niks van, maar volgens mij klopt daar niks van, het is immers maar een stukje plastic

Met draad zou het wel kunnen, maar dan heb je weer draden in je huis liggen, ook niet ideaal...

Als je eerst had gelezen, had je ook gezien dat hij wel UPnP heeft, en NAT Type 2

Maar als Nick even zijn signaal sterkte hierzo gooit, dan kunnen we daar weer op oordelen

Heb je trouwens recentelijk nog geprobeert om online te gamen?

P.S. ik ben geen expert in draadloos internet, ik snap er zelf namelijk niks van. Alles wat ik zeg is gebaseerd op wat ik denk logisch te zijn, en op sommige informatie wat ik heb opgepikt

EDIT:

Gta Master, waar haal je al je informatie vandaan?

"kijk of je PSN kan toevoegen op je router".

Punt 1 kan dit helemaal niet, omdat router programma's niet kunnen "toevoegen".

Punt 2 zou hij dan UPnP of Nat problemen krijgen...

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Ik heb een kabel, aangesloten, en no succes... :N

En punt 2, ik heb geen router :7 Een Tomson Speedtouch 780 Modem, Die draadloos ontvangt.

Sinds we dat achterlijke *********** ding hebben, heb ik die problemen. Daarvoor had ik een Speedtouch modem, en een Linksys router.

Ik heb de router hier nog liggen, maar op de ps3 heet die als hij de router scant, niet gewoon 'Linksys' , maar Linksys 2 nogiets :7

Ohja, als ik de router er weer tussen zet, en via de router op internet ga op de Playstation, helpt het nog niks.

Ik moet iets speciaals doen, alleen weet ik niet wat :schater:

EDIT:

Ja Hayte, ik heb vanmiddag nog GTA gedaan, maar zag OF alleen Kai en Sentasi, Of ik kwam er gewoon niet in,

En mijn signaal sterkte is 100 %, we hebben echt snel internet..

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:

Iedereen post hier te snel waardoor het moeilijk is om iets te helpen

Punt 1, kijk naar mijn post (en m'n edit)

Punt 2, je zet je router er weer tussen zeg je

Er voor of erna?

EDIT:

Haakon, dan zou hij NAT problemen krijgen

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

Ik heb een kabel, aangesloten, en no succes... :N

En punt 2, ik heb geen router :7 Een Tomson Speedtouch 780 Modem, Die draadloos ontvangt.

Sinds we dat achterlijke *********** ding hebben, heb ik die problemen. Daarvoor had ik een Speedtouch modem, en een Linksys router.

Ik heb de router hier nog liggen, maar op de ps3 heet die als hij de router scant, niet gewoon 'Linksys' , maar Linksys 2 nogiets :7

Ohja, als ik de router er weer tussen zet, en via de router op internet ga op de Playstation, helpt het nog niks.

Ik moet iets speciaals doen, alleen weet ik niet wat :schater:

Das raar dat ide niet werkt met die linky's.

En ken jij niemand in je buurt die er veel van kent en die je kan helpen met instaleren ofzo? :?

Geplaatst:

Nah, er zijn hier niet zo veel 'Internethelden' :schater:

Het 'ertussen' zetten, bedoel ik dat ik de Tomson ding als modem gebruik, en de Linksys als router snappie?

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
Misschien weten deze dames wel raad:

sexy_girls_blue_car.jpg

Die weten het jammer genoeg ook niet :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.