Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 587.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Nah, er zijn hier niet zo veel 'Internethelden' :schater:

Het 'ertussen' zetten, bedoel ik dat ik de Tomson ding als modem gebruik, en de Linksys als router snappie?

Kan je een router en modem wel tegelijk gebreuken? :?

Geplaatst:

Het 'ertussen' zetten, bedoel ik dat ik de Tomson ding als modem gebruik, en de Linksys als router snappie?

zou dan geen nut hebben, het internet moet nog steeds door de Tomson

Zie het als 2 openingen in een rivier

Als opening 1 heel klein is, en opening 2 heel groot, betekent het niet dat er automatisch veel water door opening 2 stroomt, omdat het nog steeds door opening 1 moet :puh:

Waarom hadden jullie trouwens een werkende router en modem vervangen door een half werkende modem?

@EOTR

meeste mensen moeten dat juist

Internet gaat door de modem, wat allemaal vage dingen doet, waardoor je internet hebt.

Dan kan je er een router achtergooien voor meer internet uitputs en al die zooi

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:

facking maar dan ook echt facking veel spam hier, iemand die zin heeft om iemand anders te gaan flamen?

Geplaatst:

Kan je een router en modem wel tegelijk gebreuken? :?

Juah :puh:

Je Router moet op je modem aangesloten zijn toch :puh:

Geplaatst:
Heb je dit al geprobeerd??
Nick, ben je draadloos verbonden?

Want dan kan je bij een zwakke verbinding (en sloom internet??) soms geen UPnP worden gezien.

Als ik met m'n ps3 bijv.30% verbinding heb kan ik ook vaak geen UPnP ''bereiken'' en zit ik ook op NAT Type 3.

Je kan (als je draadloos verbonden bent) dus het beste op 1 van de volgende manieren oplossen:

1. Verbind je PS3 gewoon via een internetkabel: Hij kan niet een minder sterk singaal krijgen en het is bovendien (bijna) altijd sneller dan draadloos
  2. Koop een nieuwe antenne voor op de router: DEze heb ik wel eens zien liggen bij Dixons en de kleinste/goedkoopste was volgensmij €15,- . Een betere antenne zal het singaal vergorten/versterken.

Antenne weet ik niks van, maar volgens mij klopt daar niks van, het is immers maar een stukje plastic

Met draad zou het wel kunnen, maar dan heb je weer draden in je huis liggen, ook niet ideaal...

Als je eerst had gelezen, had je ook gezien dat hij wel UPnP heeft, en NAT Type 2

Maar als Nick even zijn signaal sterkte hierzo gooit, dan kunnen we daar weer op oordelen

Heb je trouwens recentelijk nog geprobeert om online te gamen?

P.S. ik ben geen expert in draadloos internet, ik snap er zelf namelijk niks van. Alles wat ik zeg is gebaseerd op wat ik denk logisch te zijn, en op sommige informatie wat ik heb opgepikt

EDIT:

Gta Master, waar haal je al je informatie vandaan?

"kijk of je PSN kan toevoegen op je router".

Punt 1 kan dit helemaal niet, omdat router programma's niet kunnen "toevoegen".

Punt 2 zou hij dan UPnP of Nat problemen krijgen...

ik had het wel gelezen, maar ik had dit al gepost in een ooud topic waarbij hij zijn nat type niethad vermeld ;) .

En onze vorige router, ook een speedtouch had BTW geen problemen. Een daar kon je trouwens wel bijv. Xbox live ''toevoegen''.

Nick, probeer eens je routersoftware te updaten, misschien dat dat helpt??

Geplaatst:
facking maar dan ook echt facking veel spam hier, iemand die zin heeft om iemand anders te gaan flamen?

Ik probeer Nick te helpen, maar iedereen hier probeert Nick te helpen :puh:

Wordt daardoor een beetje onduidelijk :puh:

Geplaatst:
Misschien weten deze dames wel raad:

sexy_girls_blue_car.jpg

Die weten het jammer genoeg ook niet :N

suck-it.jpg

Geplaatst:

zou dan geen nut hebben, het internet moet nog steeds door de Tomson

Zie het als 2 openingen in een rivier

Als opening 1 heel klein is, en opening 2 heel groot, betekent het niet dat er automatisch veel water door opening 2 stroomt, omdat het nog steeds door opening 1 moet :puh:

Waarom hadden jullie trouwens een werkende router en modem vervangen door een half werkende modem?

@EOTR

meeste mensen moeten dat juist

Internet gaat door de modem, wat allemaal vage dingen doet, waardoor je internet hebt.

Dan kan je er een router achtergooien voor meer internet uitputs en al die zooi

Nou, omdat we eerst een Modem hadden, een Speedtouch, maar die was kapot, internet viel telkens weg, en toen hadden we een 'leen' modem gekregen, was echt een goed ding. Maarja, die 'leen modem' moest weer weg natuurlijk, en toen hadden we van KPN deze gekregen :duh:

Geplaatst:

Ik probeer Nick te helpen, maar iedereen hier probeert Nick te helpen :puh:

Wordt daardoor een beetje onduidelijk :puh:

idd, maar kan me niet voorstellen dat nick de standaard dingen niet al eens geprobeerd heeft om het probleem op te lossen :puh:

Ik heb het ook steeds vaker, cannot connect to game provide. Maar agja boeien ben eigenlijk niet meer zo into gta deze weken..

Geplaatst:
Nou, omdat we eerst een Modem hadden, een Speedtouch, maar die was kapot, internet viel telkens weg, en toen hadden we een 'leen' modem gekregen, was echt een goed ding. Maarja, die 'leen modem' moest weer weg natuurlijk, en toen hadden we van KPN deze gekregen :duh:

Kan je die modem die je nu hebt niet verkopen en die "leen" modem kopen? :?

Geplaatst:

Neeje, dat was iemands modem ofzo, weet ook ammel niet meer jonge

Geplaatst:

wou ik net zeggen ;)

Geplaatst:

dan vraag je hoe dat modem heet en zoek je hem op in de winkel/internet, koop je hem en heb je geen problemen meer :)

Geplaatst:

Je kan het vragen waar hij die heeft gekocht en dan kan jij hem ook kopen. :Y

Teminste als je nog weet van wie die modem was. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.