Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Bij mij staat er toch hetzelfde als haakon. :puh:

Maar hoe moet je nou je dazzle aansluiten met zo'n Video recorder? :?

Geplaatst:
MENSEN!

OMG!

Ik wil dat mn Dazzle nu weer in Adobe Encoder en Corel gaat werken :duh:

Btw, ik denk erover om een nieuwe comp voor GTA IV PC te kopen :D

Of een nieuwe TV, dat word dan wel een HD TV :D

Moet ik wel een tijdje gaan sparen, maar die HD Tv kan me heel veel voordeel opleveren met mn PS3 :D

Jep :D

Ik stond zelf verbaasd te kijken hoe groot dat verschil is :puh:

Ik speel op 1080p ^_^

Holy! ^_^

Post eens een plaatje van je TV met naam? :D

Ikzelf dacht evt. aan een 24'' maar ik weet het nog niet...

Een vriend van me, die ouders daarvan hadden een Sony Bravia gekocht, dikke 40" (1 METER DIAMETER)!

Ik ging toen bij hem spelen, midnight club l.a. en het leek gwn alsof op Google Earth keek, qua beelden, maar dan 3D! :puh:

Echt niet normaal zo mooi!

Oja en ik was stomverbaasd toen ik op het Menu knopje van de tv drukte en ik de XMB te zien kreeg. (kwas ff vergeten dat het een Sony tv was :puh:

Hier plaatje:

Screen

Maarre ik wil het volgende dus van je weten :D:

- Hoe groot/hoeveel inch heeft jouw hd tv?

- Hoe duur was 'ie?

- Welk merk en typenummer enz?

- En wat zijn jouw ervaringen daarmee? :D

- En... PLAATJE! :D

:O

Weet je wel hoeveel die TV op dat plaatje kost gz maar snel je armpjes verkopen. :puh:

Ja, ik heb hem niet gekocht xD

De ouders van een vriend van me :puh:

Ik zou als je een HD tv wilt een toch iets goedkopere zoeken. :7

Ik heb een HD-ready TV maar zonder HDMI kabel is de kwaliteit eigenlijk bagger. :{

Bewerkt: door Svenie
Plaatje uit quote gehaald.

Geplaatst:

Ben ik nou gebanned op Killzone 2 of is er een update? :7 :7

Geplaatst:

Jij ben gebanned. :puh:

Maar hoe moet je het nu aansluiten? :puh:

Geplaatst:

Jij ben gebanned. :puh:

Maar hoe moet je het nu aansluiten? :puh:

Je PS3 kabel in video in

28022009011m.jpg

w2592.png

28022009012.jpg

w2592.png

En dan via een dit kan je een out creeren

SCART.jpg

maar ik heb het anders gedaan want ik wou ook tv opnemen

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:

kan je muziek oversetten van je ps3 naar mobiel ?

Geplaatst:
  • Auteur

s.v.p geen afbeeldingen quoten. De beelden die hier geplaatst worden zijn nogal van groot formaat, en als er dan ge-quot wordt dan wordt de pagina nogal traag :)

Geplaatst:
s.v.p geen afbeeldingen quoten. De beelden die hier geplaatst worden zijn nogal van groot formaat, en als er dan ge-quot wordt dan wordt de pagina nogal traag :)

Hokaayyy! :puh:

MENSEN!

Ik loop al een tijdje in mijn hoofd met het idee voor een soort van fansite als IGN of PS3Only.nl e.d..

Het idee zit al in mijn hoofd om een soort van site als IGN of PS3Only.nl e.d. op te richten, met evt. filmpjes opgenomen met Dazzle dan en etc.

Het is nog totaal niet uitgewerkt ofzo, maar het idee blijft maar in m'n hoofd hangen...

Wat denken jullie ervan?

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
  • Auteur

MENSEN!

Ik loop al een tijdje in mijn hoofd met het idee voor een soort van fansite als IGN of PS3Only.nl e.d..

Het idee zit al in mijn hoofd om een soort van site als IGN of PS3Only.nl e.d. op te richten, met evt. filmpjes opgenomen met Dazzle dan en etc.

Het is nog totaal niet uitgewerkt ofzo, maar het idee blijft maar in m'n hoofd hangen...

Wat denken jullie ervan?

Komt meer bij kijken dan je zelf denkt :puh: Zo gemakkelijk is het namelijk niet.

Geplaatst:

MENSEN!

Wat denken jullie ervan?

Komt meer bij kijken dan je zelf denkt :puh: Zo gemakkelijk is het namelijk niet.

Joh, dat wist ik wel, drm zei ik ook dat het totaal niet is uitgewerkt :puh:

Ik weet wat er allemaal bij komt kijken, hosting, domein, PHPmyAdmin if possible en etc.

Dus dat duurt allemaal nog wel even.

Het gaat hoofdzakelijk om het idee, wat jullie ervan vinden.

Geplaatst:
  • Auteur

MENSEN!

Wat denken jullie ervan?

Ik weet wat er allemaal bij komt kijken, hosting, domein, PHPmyAdmin if possible en etc.

Leuk, maar weinig kans om groot te worden als je kijkt wat voor "grote" sites er nu al zijn..

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

k zei wat :

Geplaatst:

MENSEN!

Wat denken jullie ervan?

Leuk, maar weinig kans om groot te worden als je kijkt wat voor "grote" sites er nu al zijn..

Wat een pessimisme zeg xD

Geplaatst:

antwoord A.U.B

Geplaatst:
  • Auteur

antwoord A.U.B

Maybe met kabel. Bluetooth zit ieder geval niet in je ps3..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.