Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
kan je muziek oversetten van je ps3 naar mobiel ?

antwoord A.U.B

Maybe met kabel. Bluetooth zit ieder geval niet in je ps3..

o ok ik wou het probere met me muziek maar er stond wel kopieren maar als ik dat probeerde moest ik het eerst in een opslagmedium plaatsen fzo .

Geplaatst:
s.v.p geen afbeeldingen quoten. De beelden die hier geplaatst worden zijn nogal van groot formaat, en als er dan ge-quot wordt dan wordt de pagina nogal traag :)

Hokaayyy! :puh:

MENSEN!

Ik loop al een tijdje in mijn hoofd met het idee voor een soort van fansite als IGN of PS3Only.nl e.d..

Het idee zit al in mijn hoofd om een soort van site als IGN of PS3Only.nl e.d. op te richten, met evt. filmpjes opgenomen met Dazzle dan en etc.

Het is nog totaal niet uitgewerkt ofzo, maar het idee blijft maar in m'n hoofd hangen...

Wat denken jullie ervan?

Kai had vroeger ook is een site gemaakt voor de clan. :Y

Geplaatst:

een site zou handig zijn idd

Geplaatst:

antwoord A.U.B

wel op sommige

Geplaatst:

antwoord A.U.B

wel op sommige

Op alle PS3's zit bluetooth.

Maar je kan daar niet mee je telefoon verbinden.

Geplaatst:

Als je je Mobieltje met je PS3 verbindt via een USB kabel misschien wel, anders niet.

Ik heb trouwens vandaag Killzone 2 gekocht, en in het begin vond ik het een kut spel, vooral door de knoppen en de lage camera, maar nu raak ik er aan gewend :puh: (nu kan ik eindelijk ook eens normaal op het internet op Killzone)

Geplaatst:
Als je je Mobieltje met je PS3 verbindt via een USB kabel misschien wel, anders niet.

Ik heb trouwens vandaag Killzone 2 gekocht, en in het begin vond ik het een kut spel, vooral door de knoppen en de lage camera, maar nu raak ik er aan gewend :puh: (nu kan ik eindelijk ook eens normaal op het internet op Killzone)

besturen kan je veranderen naar altarnative 2 dat s cod besturing met het sloom draaien is juist top !! zo leer je reactiesnelheid ... en dieko jij bent generaal geworde omdat jij bots rankt xD

Geplaatst:

besturen kan je veranderen naar altarnative 2 dat s cod besturing met het sloom draaien is juist top !! zo leer je reactiesnelheid ... en dieko jij bent generaal geworde omdat jij bots rankt xD

sloom draaien vind ik ook niet erg, vind ik juist handiger bij het mikken :puh:

Geplaatst:

sloom draaien vind ik ook niet erg, vind ik juist handiger bij het mikken :puh:

je moet er wel rekening meehouden dat je tegenstanders minder snel doodgaan als in andere shooters ... als je hem in 1 x dood wil laten gaan zal ik met granaten , bazookas en headshots doen .

Geplaatst:

Wat is bots ranken? :?

Geplaatst:

Mensen dit zuigt :/

Kweet ook niet wrm maar tiszo! :D

Oja die HD Video die ik gister uploadde kun je het best op een snelle computer bekijken;)

Link:

http://www.youtube.com/watch?v=le3HIQK2u8U&fmt=22

Het is natuurlijk niet echt full HD 1080i, maar het is wel een aardig hoge kwaliteit voor een Dazzle Video :')

Het duurde wel een uur om hem goed te renderen, maar dan heb je ook wel wat :D

Ik heb vandaag ook een Multiplayer video van 51 minuten gemaakt, ong 800 MB groot :D

Ik moet hem dus wel verdelen in 5 of 6 video's, maar dat doe ik later :puh:

Ook die video's zal ik wss in HD kwaliteit renderen ;)

Ik ben btw van plan om een keer een clanmeeting te filmen en in HD te maken :D

Dat zou kewl zijn :D

Geplaatst:

Wat suckt? :7

Geplaatst:

Wat suckt? :7

Zijn filmpje(s)

Geplaatst:

Platy is back, you bitches! :D

Bewerkt: door Platypus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.