Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
@ kai

Lees maar een paar honderd pagina's terug, we zouden hem met de hele clan organisren! :D

oh sorry, weet ik niet meer :$

Ik kan anders wel wat regelen deze maand, Mooi gaypride voor ons 1-jarig bestaan. :puh:

Nouja zeg! Dieko, jij herrinerd je dat stoute gesprek toc nog wel?? :)

Geplaatst:

Mn moeder vertelde me dat als ik een Full HD TV wilde kopen, een 81 cm tv aangeraden was (dat had ze ergens gehoord of gelezen), dat word dus sowieso een flinke TV :

Die zijn nu tussen de 300 en 500 euro :puh:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
Mn moeder vertelde me dat als ik een Full HD TV wilde kopen, een 81 cm tv aangeraden was (dat had ze ergens gehoord of gelezen), dat word dus sowieso een flinke TV :

ja dat is zo maar ik heb een tv van 49 cm zoiets kun je ook nemen die is dan wel hd ready maar dat is even mooi beeld als op een full hd tv want een full hd tv heeft in verhouding evenveel pixels als een wat kleinere hd tv

Geplaatst:
  • Auteur

ja dat is zo maar ik heb een tv van 49 cm zoiets kun je ook nemen die is dan wel hd ready maar dat is even mooi beeld als op een full hd tv want een full hd tv heeft in verhouding evenveel pixels als een wat kleinere hd tv

Ik heb zelf ook gewoon een HD Ready 66cm. Om het verschil ertussen te zien moet je ze echt naast elkaar zetten. Zo'n groot verschil is het idd niet.

Geplaatst:

Wist je dat je bij je geslachtsdeel ook hd ready en full hd hebt :Y

Geplaatst:

Ik heb zelf ook gewoon een HD Ready 66cm. Om het verschil ertussen te zien moet je ze echt naast elkaar zetten. Zo'n groot verschil is het idd niet.

Serieus niet? 0.o

Anders zou ik veels te veel gaan betalen :puh:

@ Dieko: Als dat een grap was dan ben ik vergeten te lachen :schater:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:

Ben World of warcraft 10 dagen trail aan het downloaden...ik maak er een gratis paar jaar trail van :)

Geplaatst:
@ jarno: Kun je me vertellen hoe je dat doet? :D

tuurlijk niet, je weet best dat dat niet mag!

**kuch** kuch** private server **kuch** kuch** http://www.wow-trance.net/ **kuch** Kuch** http://www.youtube.com/watch?v=t3gHiaCWWks...player_embedded **kuch** WTF hij wil nog niet werken **kuch

wat een gehoest...

EDIT: ik weet al wat ik fout had gedaan..

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:

Ja echt hè :puh:

Maar ik zit nu te denken.

Want ik weet nu sowieso dat ik een p TV moet hebben (als in 720p) omdat deze beter reageert voor gamers bij bijv. snelle actiestukjes.

Maar zal ik dan de 1080 of de 720p nemen? :puh:

Geplaatst:
Ja echt hè :puh:

Maar ik zit nu te denken.

Want ik weet nu sowieso dat ik een p TV moet hebben (als in 720p) omdat deze beter reageert voor gamers bij bijv. snelle actiestukjes.

Maar zal ik dan de 1080 of de 720p nemen? :puh:

Zeker te weten 1080p ! :Y

Kweet niet waarom, maar dat klinkt mooier :puh:

Geplaatst:

En Haakon al iets gevonden? :)

Geplaatst:
Not yet

Zijn de prijzen hoger dan je zoekt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.