Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ja echt hè :puh:

Maar ik zit nu te denken.

Want ik weet nu sowieso dat ik een p TV moet hebben (als in 720p) omdat deze beter reageert voor gamers bij bijv. snelle actiestukjes.

Maar zal ik dan de 1080 of de 720p nemen? :puh:

die 1080 en 720 zeggen niets mer dan de resolutie van het beeldscherm: het aan pixels (kleine puntjes) die op je scherm passen. Meer pixels betekend scherper beeld. Maar als je bijv. 800x600 pixels op een 20 CM diagonaal scherm hebt, zal het veel scherper zijn dan bijv. 900x700 op een 900 CM diagonaal scherm.

De hoge resolutie 1080P (het getal is het aantal breedtepunten) is dus eigenlijk alleen van belang bij een grote TV snap je? Natuurlijk heb je bij een wat kleinere tv met 1080P wel scherper beeld dan met 720P, maar dan betaal je 200 euro meer en dan is het niet waard.

Je moet dus alleen voor de 1080 gaan als jeeen grote TV wil (Bijv. 80 cm of groter)

Die ''P'' staat er trouwens voor dat hij het beeld in 1 keer op je beeld zet, waardoor het niet ''wazing'' ward zegmaar, bij ''I'' wordt het lijntje voor lijntje gedaan wat bij snelle bewegingen ''wazigheid'' kan maken.

Het is dus aan jou hoe groot je je tv wil, en wat je budget is, maar ik raad het je aan om, als je een tv van 80 cm of groter neemt, je beter voor 1080P (Full HD) kan gaan, kleiner dan 80 CM moet je zelf weten, ligt er aan wat je voor die extra pixels over hebt.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Want ik weet nu sowieso dat ik een p TV moet hebben (als in 720p) omdat deze beter reageert voor gamers bij bijv. snelle actiestukjes.

Zeker te weten 1080p ! :Y

Kweet niet waarom, maar dat klinkt mooier :puh:

^_^ Ik weet wel waarom, en ik neem even de vrijheid om toe te lichten waar het voor staat! Het cijfer geef aan wat de hoeveelheid beeldlijnen is. 1080 is meer dan 720, dus inderdaad beter: Hoe meer beeldlijnen, hoe minder pixels je ziet! ^_^

De "p" duidt aan dat de modus over een "progressive scan" beschikt, vergelijkbaar met FPS. Je hebt bijvoorbeeld ook 1080i, daarbij staat de "i" voor "interlaced".

Bij "progressive" worden alle beeldlijnen op rij vernieuwd, bij "interlaced" niet, steeds om beurten "slechts" de helft. :Y

Verder, kijk even hoeveel hertz je games zijn, (ik geloof op de ps3 allemaal 50) en kies aan de hand daarvan de juiste HDTV. :Y Ik heb er zelf eentje staan van LG, 94cm Full HD. Erg fijn spul, kan ik je vertellen!

Dat was kort in "Jip&Janneke taal" mijn uitleg voor je. Veel plezier met shoppen voor je nieuwe kijkkassie! :D

@Nick: Je vote heeft geholpen, zie mijn avatar! Nog bedankt, hè!

Oeh, kan ik evt. ook doen? :o

Ik zit nog even te denken :puh: (of ik neem gewoon de nieuwe Sony bravia, dikke 200Mhz :puh:)

Wat is het merk van je LG en waar heb je hem gekocht en hoe duur was ie?

die 1080 en 720 zeggen niets mer dan de resolutie van het beeldscherm: het aan pixels (kleine puntjes) die op je scherm passen. Meer pixels betekend scherper beeld. Maar als je bijv. 800x600 pixels op een 20 CM diagonaal scherm hebt, zal het veel scherper zijn dan bijv. 900x700 op een 900 CM diagonaal scherm.

De hoge resolutie 1080P (het getal is het aantal breedtepunten) is dus eigenlijk alleen van belang bij een grote TV snap je? Natuurlijk heb je bij een wat kleinere tv met 1080P wel scherper beeld dan met 720P, maar dan betaal je 200 euro meer en dan is het niet waard.

Je moet dus alleen voor de 1080 gaan als jeeen grote TV wil (Bijv. 80 cm of groter)

Die ''P'' staat er trouwens voor dat hij het beeld in 1 keer op je beeld zet, waardoor het niet ''wazing'' ward zegmaar, bij ''I'' wordt het lijntje voor lijntje gedaan wat bij snelle bewegingen ''wazigheid'' kan maken.

Het is dus aan jou hoe groot je je tv wil, en wat je budget is, maar ik raad het je aan om, als je een tv van 80 cm of groter neemt, je beter voor 1080P (Full HD) kan gaan, kleiner dan 80 CM moet je zelf weten, ligt er aan wat je voor die extra pixels over hebt.

EDIT: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heb ik f** veel zitten typen, post JACKY, die hier niet eens mag posten, het voor mij...alles voor niks :(

Ja ik denk dat ik ook een 1080p ga nemen.

80 cm lijkt me wel meer dan genoeg :puh:

de ouders van een vriend van me hadden een sony Bravia 40" (das dus ong. 100 cm) gekocht en die is al ontiegelijk groot :puh:

Geplaatst:

Vraagje, als ik een 1080p scherm aanschaf, kan ik dan ook nog gewoon de 720p en de 1080i dingen normaal bekijken?

Oftewel kan mijn 1080p dit dan wel gewoon aan?

Geplaatst:

Haakon ik zag op de vorige pagina een TV zocht tussen de € 300 - € 500 ik zou je prijzen toch een pakje hoger leggen mijn tv was € 600 : hij is 65 cm en Hd readu dus zou ik toch wel goed doorsparen. :Y

Want ik heb achter die TV ook bijna 1 jaar gespaart. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
Haakon ik zag op de vorige pagina een TV zocht tussen de € 300 - € 500 ik zou je prijzen toch een pakje hoger leggen mijn tv was € 600 : hij is 65 cm en Hd readu dus zou ik toch wel goed doorsparen. :Y

Ik denk dat ik toch maar voor een Full HD ga.

Ik zie de laatste tijd veel Full HD schermen (1080i of 1080p) van 81 cm ongeveer voor bijvoorbeeld 400 euro ;)

Met Full HD kan ik ook direct zeker de komende 10 jaar vooruit, terwijl HD Ready ondertussen alweer verouderd is.

Zoals de naam ook zegt: HD Ready, oftwel hij zou moeten kunnen werken met HD dingen (720p dus).

Maar de NOS bijv. en meerdere bedrijven willen ook in 1080i willen gaan uitzenden, dan kan ik met een 1080i/1080p meer ;)

Geplaatst:

Ik zie de laatste tijd veel Full HD schermen (1080i of 1080p) van 81 cm ongeveer voor bijvoorbeeld 400 euro ;)

Met Full HD kan ik ook direct zeker de komende 10 jaar vooruit, terwijl HD Ready ondertussen alweer verouderd is.

Zoals de naam ook zegt: HD Ready, oftwel hij zou moeten kunnen werken met HD dingen (720p dus).

Maar de NOS bijv. en meerdere bedrijven willen ook in 1080i willen gaan uitzenden, dan kan ik met een 1080i/1080p meer ;)

Wow Full HD voor € 400 das een koopje! :O

Hier vindt je dat waarschijnlijk. :duh:

Waarom is Belgie nou zo duur. :cry:

Geplaatst:

Weet ik :puh:

Misschien dat ik nog heel ffies wacht met kopen, eerst sparen :puh:

Tot MediaMarkt met een WIJ BETALEN DE BTW actie komt :puh:

Dan word 'ie nog goedkoper :schater:

PS: Weet je wat?

Stuur me geld op, dan koop ik een FULL HD 1080p naar je op via UPS :puh:

Geplaatst:

Weet ik :puh:

Misschien dat ik nog heel ffies wacht met kopen, eerst sparen :puh:

Tot MediaMarkt met een WIJ BETALEN DE BTW actie komt :puh:

Dan word 'ie nog goedkoper :schater:

PS: Weet je wat?

Stuur me geld op, dan koop ik een FULL HD 1080p naar je op via UPS :puh:

Dat vertrouw ik niet. :puh:

Geplaatst:

Een lcd tv kan niet langer dan 3 jaar mee ongeveer :7

Geplaatst:

Een lcd tv kan niet langer dan 3 jaar mee ongeveer :7

Hangt ervan af welk merk.

Maar een lcd tv kan langer mee dan 3 jaar tenzij die tweede hands is. :7

Of van de Aldi. xD

Geplaatst:

Ik lees op zo'n 10 sites dat je met een Full HD zeker 10 jaar vooruit kunt :puh:

Geplaatst:
Ik lees op zo'n 10 sites dat je met een Full HD zeker 10 jaar vooruit kunt :puh:

Ligt eraan hoe vaak je hem aan en uit doet.

Geplaatst:

en of je heb gebruikt als je hem 10 jaar op de zolder laat staan dan kun je er ook 10 jaar mee vooruit

Geplaatst:
  • Auteur

en of je heb gebruikt als je hem 10 jaar op de zolder laat staan dan kun je er ook 10 jaar mee vooruit

Lijkt me een goed plan :puh:

Geplaatst:

Lijkt me een goed plan :puh:

Idd, als je ong, 700 euro uitgeeft aan een tv, waarom zou je hem gebruiken :? Je zet hem dan toch op zolder? :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.