Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
Hej mensen , was de meeting leuk?? Jammer dak er weeres niet bij kon zijn..

Maar wie heeft er zin om vanavond mij even mn dromen kapot te maken :puh: door met een paar man online in partymode te doen, kijken of ik daar wel kan joinen? _O_

Waarschijnlijk kan je gewoon in Party Mode joinen. Arjan kon namelijk geen een game joinen totdat we party Mode opstarte. Daarna kon hij elke game joinen.

Die tekst-chat is echt handig! zeker met die meetings als sommige geen headset hebben. Mooie toevoeging! :D

Geplaatst:

Maar wie heeft er zin om vanavond mij even mn dromen kapot te maken :puh: door met een paar man online in partymode te doen, kijken of ik daar wel kan joinen? _O_

Waarschijnlijk kan je gewoon in Party Mode joinen. Arjan kon namelijk geen een game joinen totdat we party Mode opstarte. Daarna kon hij elke game joinen.

Nah, lijkt me sterk dat het zo is...

Maarja, is te proberen, wie wilt het probereren?

Geplaatst:

De video is klaar na 76 minuten! :puh:

Alleen het jammere is dat de headset geluiden er niet opstaan :/

Is dat heel erg? :/

PS: Ik zal hem zo in HD renderen (dat gaat echt zo tyfuslang duren) en daarna uploaden bij die Max 2 GB site.

Geplaatst:

Die tekst-chat is echt handig! zeker met die meetings als sommige geen headset hebben. Mooie toevoeging! :D

En ik restarte me ps3.

Ben echt blij dat ik mee kon doen :dans:

Hierboven:ik heb geen headset gehoord?

Bewerkt: door arjan123nl

Geplaatst:

why do i always have bad luck. i order a new router and find out that it also is bad :( ill send it back once i get it and order another one i guess.

Geplaatst:

Dit is de laatste keer dat ik hier post waarschijnlijk voor vandaag, aangezien de video nu in HD aan het renderen is en het wel even duurt totdat hij klaar is :puh: (de vorige keer duurde het 2 uur, deze keer de instellingen nog hoger gedaan dus waarschijnlijk zal deze over 3-4 uur klaar zijn :puh:

Ik post het wel wanneer de video klaar is!

Geplaatst:
IM BUYING A NEW ROUTER

http://www.amazon.co.uk/Linksys-Cisco-WRT5...6468&sr=1-1

im getting this. hope it works

I have that router...

And i have Nat-Type 3, nobody can invite me :(.

That's why i'm never on a meeting.

Dat ligt aan je instellingen...je moet UPnP aanzetten op je router. Zie je routerinstellingen...

Geplaatst:
Dit is de laatste keer dat ik hier post waarschijnlijk voor vandaag, aangezien de video nu in HD aan het renderen is en het wel even duurt totdat hij klaar is :puh: (de vorige keer duurde het 2 uur, deze keer de instellingen nog hoger gedaan dus waarschijnlijk zal deze over 3-4 uur klaar zijn :puh:

Ik post het wel wanneer de video klaar is!

Ik wou je net vragen om elkaars beelden samen te gooien...te laat :(

Geplaatst:
  • Auteur

Lekkere k*t youtube is dat toch ook. Die gasten wisselen echt elke week van nieuwe upload-service. eerst hadden ze nog zo'n voortgang-balkje hoever je video was. Nou zie je geen ene moer en dan knalt FireFox er ook nog eens uit :-(

Opnieuw :7

Hopelijk is ie vanavond nog af.. Ik ga ook uit gtaforum voordat ie weer vastloopt...

Geplaatst:

G0dver, Hij heeft alle gewone geluiden, en microfoons van de andere opgenomen, maar mn eigen niet :(

Geplaatst:
G0dver, Hij heeft alle gewone geluiden, en microfoons van de andere opgenomen, maar mn eigen niet :(

Ik heb echt geen microfoon gehoord of is dat weer een anderen ruimte ?

Geplaatst:

Ik heb echt geen microfoon gehoord of is dat weer een anderen ruimte ?

Kun je alleen horen als je zelf ook een headset hebt....

EDIT: ben nu round 2 derby 2 & derby 3 filmpje aan het renderen...

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
IM BUYING A NEW ROUTER

http://www.amazon.co.uk/Linksys-Cisco-WRT5...6468&sr=1-1

im getting this. hope it works

I have that router...

And i have Nat-Type 3, nobody can invite me :(.

That's why i'm never on a meeting.

Dat ligt aan je instellingen...je moet UPnP aanzetten op je router. Zie je routerinstellingen...

waar kan je dat aanzetten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.