Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
In het suggestie topic is een soort van meeting voorgelegd.

Paar maanden geleden hebben we de missie 'Sentasialand veroveren" gedaan. Dit keer kwam het idee om het clubhuis te veroveren. Het idee is om 2 teams te maken. Het ene team bereidt zich met wapens goed voor in het clubhuis 9 rocketlaunchers e.d.. De andere probeert het te veroveren. Het voordeel aan deze locatie is dat je niet steeds van 1 kant kan komen. Je kan bv ook eerst op een andere gebouw landen en vanaf daar kan sniperen of andere tactieken gebruiken.

Een lid van bv het clubhuis kan steeds in een heli vliegen, wanneer er dan iemand dood is kan diegene hem dan ophalen, alleen kan de tegenprartij deze natuurlijk weer neerschieten, maar dit is een tactiek die je eventueel goed kan bespreken tijdens de game.

Het zou leuk zijn om met zoveel mogelijk mensen dit te spelen, zodat de teams groot zijn.

Als meer mensen dit leuk vinden om een keer te doen, dan wil ik dat wel a.s. zondag organiseren.

Overige suggesties kunnen gewoon in dit topic gezet worden.

En die marathon dan??? naja, dit is nog leuker...of doen we dan allebei??? Jeuh!!!!

De marathon is 26 april. a.s. weekend is 19 april.

Geplaatst:

jippie ik heb zoon zin star dan wel weer party mode op alsjeblieft

Geplaatst:

Paar maanden geleden hebben we de missie 'Sentasialand veroveren" gedaan. Dit keer kwam het idee om het clubhuis te veroveren. Het idee is om 2 teams te maken. Het ene team bereidt zich met wapens goed voor in het clubhuis 9 rocketlaunchers e.d.. De andere probeert het te veroveren. Het voordeel aan deze locatie is dat je niet steeds van 1 kant kan komen. Je kan bv ook eerst op een andere gebouw landen en vanaf daar kan sniperen of andere tactieken gebruiken.

Een lid van bv het clubhuis kan steeds in een heli vliegen, wanneer er dan iemand dood is kan diegene hem dan ophalen, alleen kan de tegenprartij deze natuurlijk weer neerschieten, maar dit is een tactiek die je eventueel goed kan bespreken tijdens de game.

Het zou leuk zijn om met zoveel mogelijk mensen dit te spelen, zodat de teams groot zijn.

Als meer mensen dit leuk vinden om een keer te doen, dan wil ik dat wel a.s. zondag organiseren.

En die marathon dan??? naja, dit is nog leuker...of doen we dan allebei??? Jeuh!!!!

:$

EDIT: oja, een kameraad van me heeft vandaag GTA IV gekocht, hij komt binnenkort waarschijnlijk joinen. Nog een Arjan :dans:

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
  • Auteur
jippie ik heb zoon zin star dan wel weer party mode op alsjeblieft

Helaas niet mogelijk. Wanner je doodgeschoten wordt kom je helemaal in Alderny terecht. Voordat je weer bij het clubhuis bent, duurt weer effe. Anders zou iedereen elkaar in Alderny afknallen. De spwanpoint is namelijk daar.

Geplaatst:

:$

EDIT: oja, een kameraad van me heeft vandaag GTA IV gekocht, hij komt binnenkort waarschijnlijk joinen. Nog een Arjan :dans:

Mooien naam is het ook :Y

Geplaatst:

O ja Kai, Hij is natuurlijk nog niet actief op het forum, maar ik ken hem, dus wil je het door de vingers zien bij hem?? (hij heet arjan :) )

En typ eens bij de zoekmachine ''strafblad'' in en kijk eens waar je terecht komt :)

EDIT: of ''geil'' :)

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
O ja Kai, Hij is natuurlijk nog niet actief op het forum, maar ik ken hem, dus wil je het door de vingers zien bij hem?? (hij heet arjan :) )

En typ eens bij de zoekmachine ''strafblad'' in en kijk eens waar je terecht komt :)

EDIT: of ''geil'' :)

Ssstttt :puh:

Geplaatst:

goed idee kai

Geplaatst:
Ik ben weer thuis! :puh:

Ik heb verdomme nog pijn in m'n lachspieren. :7

:schater:

Ik heb een keer zo gelachen he... :schater:

Ging op een gegeven moment over een blowjob, en Menno dacht dat het iets met roken te maken had. :7

Dus hij doodserieus 'blowjob' googlen...

Krijgt ie de schrik van z'n leven. :schater:

:D

Btw: sentasi heb jij een Visa kaart? :engel:

Nee sorry man. :puh:

Men eerste stap naar de zoektoch nnar AV splitters is mislukt. :7

Post je adres naar mij en ik stuur je AV splitters :Y

Stiekem dus ok! :engel:

Zolang jij de kosten betaald. :puh:

Geplaatst:

Dope signature in de aanbieding:

1jaarlkz2.jpg

[center]http://img18.imageshack.us/img18/9122/1jaarlkz2.jpg[/center]

</div>

Wauw! :O

Op die sign is de foto veel beter! :)

Geplaatst:
Ik ben weer thuis! :puh:

Ik heb verdomme nog pijn in m'n lachspieren. :7

:schater:

Ik heb een keer zo gelachen he... :schater:

Ging op een gegeven moment over een blowjob, en Menno dacht dat het iets met roken te maken had. :7

Dus hij doodserieus 'blowjob' googlen...

Krijgt ie de schrik van z'n leven. :schater:

:D

Btw: sentasi heb jij een Visa kaart? :engel:

Nee sorry man. :puh:

Men eerste stap naar de zoektoch nnar AV splitters is mislukt. :7

Post je adres naar mij en ik stuur je AV splitters :Y

Stiekem dus ok! :engel:

Zolang jij de kosten betaald. :puh:

Ik ook willen!!!!

@ clan: straks begint gamekings op TMF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ontopic:

hallo,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.