Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ei ei ei, We zijn zo blij, niet omdat ie zn rijbewijs gehaald heeft, maar om de virtuele vreeterij! Ei ei ei, We zijn zo blij, niet omdat ie zn rijbewijs gehaald heeft, maar om de virtuele vreeterij! Ei Ei!

Verder alles goed? :7

Hij is stoned van I-Doser.

Mijn konijn, mijn konijn. ik zou zelf een konijn willen zijn! :puh::dans:

Geplaatst:

Mensen hiero,

Ik heb slecht nieuws, naja, nieuws...

Ik stap officieel uit de clan nu.. :( Ik doe niks meer met GTAIV, alleen af en toe een keer proberen of mijn internet het soms weer doet. Naja, nu heb ik de hoop opgegeven, na vele forums te hebben gelezen over mijn internet probleem.

Ik heb echt een geweldige tijd gehad hiero, altijd veel gelachen :schater: Soms te erg :7 Jullie zijn echt geweldige gasten :tu:

Meetings waren ook altijd leuk :)

Heb ook veel meegemaakt, van het vertrekken van CO-Leader Houtworm, tot het komen van Langedraak...

En ik ' stop ' ook met GTAforum.. Misschien kom ik wel een keer terug als ik een vraag heb, of ik vraag hier een keer hoe het gaat met jullie (als dat mag als ex-lid).. Maar ik ben altijd in om weer een keer online te gaan met mijn LKZ vrienden :)

Leader Kai, leden,vrienden, bedankt voor alles :tu::-(

Vergeet jullie niet ;)

Veel succes met alles, en vaarwel :sigaar:

:-(

Geplaatst:

Heel spijtig dat je uit de clan stapt. :( :(

Spijtig konden we je niet helpen met je internet probleem. :(

Maar we hebben met jou veele leuke momenten en tijden gehad. ^_^

Toch blijft het spijtig en als je een vraag hebt kan je bij mij altijd terecht. :Y

Geplaatst:
Mensen hiero,

Ik stap officieel uit de clan nu.. :( Ik doe niks meer met GTAIV, alleen af en toe een keer proberen of mijn internet het soms weer doet. Naja, nu heb ik de hoop opgegeven, na vele forums te hebben gelezen over mijn internet probleem.

Ik heb echt een geweldige tijd gehad hiero, altijd veel gelachen :schater: Soms te erg :7 Jullie zijn echt geweldige gasten :tu:

Heb ook veel meegemaakt, van het vertrekken van CO-Leader Houtworm, tot het komen van Langedraak...

En ik ' stop ' ook met GTAforum.. Misschien kom ik wel een keer terug als ik een vraag heb, of ik vraag hier een keer hoe het gaat met jullie (als dat mag als ex-lid).. Maar ik ben altijd in om weer een keer online te gaan met mijn LKZ vrienden :)

Vergeet jullie niet ;)

Jammer dat je weg gaat, zo zou je nog kunnen blijven voor het forum en LibertyGamerZ. Maar het is jou besluit.

Het was leuk om je in de clan te hebben. En tuurlijk mag je altijd posten, ook als je niet meer lid bent :) . Het zou een beetje flauw zijn als je even komt vragen hoe het gaat, wij je gelijk verrot schelden met: Irritante rotjoch! rot op! :puh:

Misschien komt er nog eens een oplossing voor je internet problemen.

Verwacht binnen 5 minuten dieko met grote letters: Nee, Je blijft! :puh:

:cya: Vaarwel Nick!

Geplaatst:

NEEE!!! :cry: :cry: :cry::-( :-( :-(

Geplaatst:
Mensen hiero,

Vergeet jullie niet ;)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JIJ HAD HET MIJ BELOOFD OM TE BLIJVEN

BLIJF GEWOOOON

BLIJF ALSJEBLIEFT JE BENT EEN GOEIE HELICOPTER PILOOT EN EEN GOEDE DRIFTER

BLIJF GEWOOOON PLEASE MAAK MIJ NIET BOOS BLIJF

BLIJF NOU MAAR GEWOON HET WORDT LEUK OK

JE GAAT NIET WEG TOCH ALSJBELIFT TOG PLEASE MAN NIET ONS IN DE STEEK LATEN DAT IS NIET GOED

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JIJ HAD HET MIJ BELOOFD OM TE BLIJVEN

BLIJF GEWOOOON

BLIJF ALSJEBLIEFT JE BENT EEN GOEIE HELICOPTER PILOOT EN EEN GOEDE DRIFTER

BLIJF GEWOOOON PLEASE MAAK MIJ NIET BOOS BLIJF

BLIJF NOU MAAR GEWOON HET WORDT LEUK OK

JE GAAT NIET WEG TOCH ALSJBELIFT TOG PLEASE MAN NIET ONS IN DE STEEK LATEN DAT IS NIET GOED

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Geplaatst:

Wow, Dieko :7

Ik blijf wel leven hoor,ik hou mn ps3 ook :puh: Als je me een keer nodig hebt of iets wilt doen ik leef nog wel hoor :puh:

:cya:

Geplaatst:

Ik blijf wel leven hoor,ik hou mn ps3 ook :puh: Als je me een keer nodig hebt of iets wilt doen ik leef nog wel hoor :puh:

WAAROM GA JE NOU WEG BLIJF NOU MAAR PLEASE

JE MOEST ZEGGEN DAT JE MINDER ACTIEF BENT NIET DAT JE UIT DE CLAN GAAT

Geplaatst:

Wat zei ik je?? :puh: . En daar is Dieko met grote letters dat je moet blijven :)

Geplaatst:
Mensen hiero,

Vergeet jullie niet ;)

Nick,

Het gaat je goed.

Ik respecteer je besluit.... maar hoop dat je probleem ooit opgelost wordt....

Weet dat ik je gewoon tussen mijn contactpersonen laat staan en ik hoop nog steeds samen met je te kunnen spelen in Liberty City....

Veel geluk en wie weet mogen we je ooit nog eens verwelkomen :tu:

Met lichte droevigheid zeg ik je binnen LKZ vaarwel maar zeker niet op PSN :cya:

Geplaatst:

Lulz, ik dacht al, als ik een eurovisie songfestival opname post dan ziet Dieko dat en doet dat ook :puh:

Nouja :schater:

Na nick's besluit heb ook ik een besluit genomen.

Mensen, met deze post meld ik dat ik officieel uit LibertyKillerZ stap.

Dit omdat er naar mijn idee nauwelijks nog iets gebeurd en ik speel ook eigenlijk nooit meer GTA IV.

Binnenkort heb ik ook andere plannen qua clans en etc. en hiervoor moet ik ook ruimte maken.

Ik heb sowieso wel een leuke tijd met iedereen hier gehad en ik hoop dat ik zo nu en dan nog wel eens met jullie mee zou kunnen spelen via de PS3.

Bye :cya:

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
Lulz, ik dacht al, als ik een eurovisie songfestival opname post dan ziet Dieko dat en doet dat ook :puh:

Nouja :schater:

Na nick's besluit heb ook ik een besluit genomen.

Mensen, met deze post meld ik dat ik officieel uit LibertyKillerZ stap.

Dit omdat er naar mijn idee nauwelijks nog iets gebeurd en ik speel ook eigenlijk nooit meer GTA IV.

Binnenkort heb ik ook andere plannen qua clans en etc. en hiervoor moet ik ook ruimte maken.

Ik heb sowieso wel een leuke tijd met iedereen hier gehad en ik hoop dat ik zo nu en dan nog wel eens met jullie mee zou kunnen spelen via de PS3.

Bye :cya:

Nee! waarom jij ook al? Ok, we doen niet zo veel meer samen, maar dat is omdat iedereen ook andere games wil spelen. Het is toch gezellig in het talk topic? en als we iets doen, wat de laatste tijd steeds vaker weer gebeurd, is het vaak ook nog eens een speciale meeting (caputure the clubhouse, die vip meeting en verstoppertje niet te vergeten).

Kom op, alleen omdat Nick weggaat, ga jij nu ook weg?

Geplaatst:

Hmmm Haakon ook al :N

Ik vind het een beetje jammer dat ook JIJ gaat.

En we doen niet veel meer... In de afgelopen weken zijn we toch vaak on-line geweest en was jij er ook altijd bij.

De meeting vallen inderdaad een beetje stil maar ipv uit de clan te stappen omdat er geen meetings meer zijn kan je er 1 oppakken.....

Daarmee pak je dan namelijk het probleem aan.

Verder is Kai druk bezig om de LKZ te reoganiseren dus kan het zijn dat het was stil valt maar dan nog wordt er nieuw leven in geblazen....

Nogmaals erg spijtig dat je ook gaat....

Want ook jij behoorde bij de actieve spelers.

Maar ook voor jouw geld dat ik je belsuit respecteer (begrijpen doe ik hem echter niet) en wellicht zien we elkaar op de PS3 nog eens.

Voor nu vaarwel en succes verder. :cya:

Geplaatst:
  • Auteur

Jammer dat jullie vertrekken. Van nick begrijp ik het met zijn connectieproblemen. Alleen is de vertrek-reden van haakon is beetje vaag, je hebt geen zin meer in GTA IV maar je hebt nieuwe clan-plannen? En ik vindt het een beetje raar dat als er iemand anders weggaat jij dan ook meteen vertrokken bent. Naja we zien wel wat er gebeurd. Jammer dat je ieder geval niet de kans hebt gepakt om die meeting te organiseren, leek me leuk.

Ieder geval bedankt allebei voor de leuke tijden bij LKZ en jammer dat jullie vertrekken :N

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.