Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

The Majestic Clubhuis

Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 588.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb het misschien wat vaag gezegd.

Het gaat mij niet om nu, maar om bijna de afgelopen 2/3 maanden.

er gebeurt weinig meer, tot nooit wat.

We komen nooit meer bij elkaar, er is nooit een meeting.

Ik zit sowieso al een hele tijd met andere plannen, maar hoopte steeds dat het weer actief enz zou worden binnen LKZ zodat ik daar niet over na hoefde te denken, maar de afgelopen 2/3 maanden is er niks veranderd.

Geplaatst:
  • Auteur
Ik heb het misschien wat vaag gezegd.

Het gaat mij niet om nu, maar om bijna de afgelopen 2/3 maanden.

er gebeurt weinig meer, tot nooit wat.

We komen nooit meer bij elkaar, er is nooit een meeting.

Ik zit sowieso al een hele tijd met andere plannen, maar hoopte steeds dat het weer actief enz zou worden binnen LKZ zodat ik daar niet over na hoefde te denken, maar de afgelopen 2/3 maanden is er niks veranderd.

Is ook wel weer erg overdreven. Zeker de laatste maand april hebben we veel toernooien en meetings gehouden i.v.m. de feestmaand. Het ene toernooi was net klaar en de volgende begon weer. Elke week was er wel wat te doen...

Standaard is er ook elke week een meeting op zondag. Elke week om 15:00 (of 13:00 met een toernooi) is er een en dat is al bijna vanaf het oprichten van deze clan. Dus die tijd en datum staat altijd vast en elke week ben ik op dat tijdstip online.. Dus "nooit een meeting" klopt niet..

Door samen wat te regelen zoals LangeDraak nu doet (meeting), kunnen problemen verholpen worden. Door niks te zeggen en weg te gaan met die reden die je noemt hebben we ook niet veel aan :puh: Zoals je wel of niet gelezen hebt ben ik al tijdje bezig om wat in de clan te veranderen, zoals het subfora en de blog waar duidelijk te lezen is dat er meetings terugkomen en clanwars terugkomen en dat is niet binnen 2 dagen gebeurd. Daarom is er ook speciaal dit topic aangemaakt om de zaken gescheiden te houden en meer actief te worden met meetings...

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:

Het probleem is dat sommige alleen in de weekend kunnen en vrijdag (zoals ik)

Haakon Bye!

Je hebt stiekem een 1 april grap.

NICK JIJ BLIJFT GEWOOON

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:

Haakon Bye!

NICK JIJ BLIJFT GEWOOON

Huh?

en ik heb het gevoel dat ik hier niet weg mag :schater:

Geplaatst:
  • Auteur

Haakon Bye!

NICK JIJ BLIJFT GEWOOON

Huh?

Ah van mij mag je weg :7 Alleen het verhaal wat je vertelt dat er niks gebeurd kopt niet en daar heb ik het over :puh:

Geplaatst:

Haakon Bye!

NICK JIJ BLIJFT GEWOOON

Huh?

Ah van mij mag je weg :7 Alleen het verhaal wat je vertelt dat er niks gebeurd kopt niet en daar heb ik het over :puh:

wil jij dan beweren dat er veel is gebeurd afgelopen maanden?

Toen robin wegging (2/3 maanden geleden) twijfelde ik al, ik had het er met hem veel over maar besloot te blijven en hoopte op beter tijden.

Het is nog steeds hetzelfde.

Bewerkt: door -Haakon-

Geplaatst:
  • Auteur

Haakon Bye!

NICK JIJ BLIJFT GEWOOON

Huh?

wil jij dan beweren dat er veel is gebeurd afgelopen maanden?

Toen robin wegging (2/3 maanden geleden) twijfelde ik al, ik had het er met hem veel over maar besloot te blijven en hoopte op beter tijden.

Het is nog steeds hetzelfde.

Lees daarvoor dit bericht. Je moet niet gaan lopen uitkramen dat er niks is gebeurd. Dan ligt het aan jou dat je bijna nooit online bent of niet komt opdagen... Discussie gesloten. Bye Haakon.

Geplaatst:

Verwijder vooral m'n berichten, lekker kinderachtig als je het mij vraagt.

Laat zien hoe je met discussies omgaat als het dreigt uit te lopen op een ruzie.

Nja, laat ik zo volwassen zijn om mij gewoon bij mijn beslissing neer te leggen en er gewoon niks meer over te zeggen.

Geplaatst:

Ik krijg een DeJa vu geval met het verleden in deze clan :7

Geplaatst:

Het was een gezellige, vrolijke dag in het LKZ topic :) .

@ kai: nee, Het is niet echt mijn stijl van games. Ben sinds kort weer opnieuw begonnen met GTA IV (voor oa de trophies), voor de rest speel ik Killzone 2 (Including DLC) en op de PC speel ik Battlefield Heroes :dans:

Geplaatst:
  • Auteur

@ kai: nee, Het is niet echt mijn stijl van games. Ben sinds kort weer opnieuw begonnen met GTA IV (voor oa de trophies), voor de rest speel ik Killzone 2 (Including DLC) en op de PC speel ik Battlefield Heroes :dans:

Nu ik het zo speel, is het ook niet echt mijn game :puh: Ziet er wel erg goed uit.

Geplaatst:

Nu ik het zo speel, is het ook niet echt mijn game :puh: Ziet er wel erg goed uit.

Dat heb ik nou ook...

EDIT: Wie wil nu online in liberty city knallen??

Bewerkt: door gta master 1

Geplaatst:
Lulz, ik dacht al, als ik een eurovisie songfestival opname post dan ziet Dieko dat en doet dat ook :puh:

Nouja :schater:

Na nick's besluit heb ook ik een besluit genomen.

Mensen, met deze post meld ik dat ik officieel uit LibertyKillerZ stap.

Dit omdat er naar mijn idee nauwelijks nog iets gebeurd en ik speel ook eigenlijk nooit meer GTA IV.

Binnenkort heb ik ook andere plannen qua clans en etc. en hiervoor moet ik ook ruimte maken.

Ik heb sowieso wel een leuke tijd met iedereen hier gehad en ik hoop dat ik zo nu en dan nog wel eens met jullie mee zou kunnen spelen via de PS3.

Bye :cya:

Zo'n posts doen me ook weer m'n twijfels op waaien. :/

Geplaatst:
Lulz, ik dacht al, als ik een eurovisie songfestival opname post dan ziet Dieko dat en doet dat ook :puh:

Nouja :schater:

Na nick's besluit heb ook ik een besluit genomen.

Mensen, met deze post meld ik dat ik officieel uit LibertyKillerZ stap.

Dit omdat er naar mijn idee nauwelijks nog iets gebeurd en ik speel ook eigenlijk nooit meer GTA IV.

Binnenkort heb ik ook andere plannen qua clans en etc. en hiervoor moet ik ook ruimte maken.

Ik heb sowieso wel een leuke tijd met iedereen hier gehad en ik hoop dat ik zo nu en dan nog wel eens met jullie mee zou kunnen spelen via de PS3.

Bye :cya:

Zo'n posts doen me ook weer m'n twijfels op waaien. :/

Je moet geen twijfels hebben. De laatste tijd zijn er best veel (speciale) meetings georganiseerd. Ook morgen, om 14:00 is er 1. En sinds kort zijn de volgende 2 meetings weer aan de gang:

Vrijdag

Organisatie: End Of The Riot

Game modes: Team-modes

Tijd: 19:00

Opmerkingen:

(Die organiseer je zelf :puh: )

en deze:

Zondag

Organisatie: Kai-ShockWave

Game modes: Free Mode

Tijd: 15:00

Opmerkingen:

en ook ik heb me ter beschikbaar gesteld voor het organiseren van een meeting, waarvan ik dit weekend meer zal horen en dus ook bekend maken.

Dus voor iedereen die vind dat er te weinig meetins zijn: Dat is niet zo! Er komen weer bergen met meetings aan, ga daar gewoon heen en je zult zien dat er helemaal niet zo weinig zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.