Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003934 Hallo, Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen.
Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1003942 Hallo,Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt? Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen? Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor. En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen. Er is maar 1 post waarop je kan reageren daar: "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (lancaster)" Dit was ook te lezen @ http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=75444
Geplaatst: 31 mei 200817 jaren comment_1004087 je kan beter gaan naar www.meet-love.net Dat doe ik ook altijd
Hallo,
Kan iemand me misschien vertellen hoe de datingsite www.craplist.net werkt?
Hoe kun je mensen een intressemailtje sturen?
Want ik zie die optie nergens staan heel raar hoor.
En het moet kunnen want ik heb ergens gelezen dat je daar ook een vriendin van kunt krijgen.