Jump to content
  • Reacties 131
  • Bezichtigingen 16.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1167566

Hoj Sack-boys :cya:

Ik had een vraag je ik zit bij een level en daar zijn van die platformen met vering maar ik weet niet goed wanneer je moet springen als je mannetje naar beneden komt of al die juist naar boven gaat? :?

btw:Wel leuk dat er trophies zijn. ^_^

Geplaatst:
comment_1167707

Ik had een vraag je ik zit bij een level en daar zijn van die platformen met vering maar ik weet niet goed wanneer je moet springen als je mannetje naar beneden komt of al die juist naar boven gaat? :?

Dat is net alsof je op een trampoline staat ;-)

En ja inderdaad de trophies zijn wel leuk en makkelijk verzameld.

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1171626

als je goed kijkt zie je dat dat platform een klein beetje veert jij moet dan springen als hij zijn hoogste punt heeft bereikt(dus dat hij BIJNA weer naar beneden gaat)

IK Heb zelf ook 2 level al gemaakt

wil je ze zien?

en spelen?

Zoek dan op Dexist

of voeg me toe!!

als je zoekt zal je waarschijnlijk heel veel lvls zien maar mijn 2 lvl zijn bij europa in de noordzee ongeveer

het zijn een soort van zon icoontje en een oog icoontje

Bewerkt: door xSANx-xERWINx

Geplaatst:
comment_1175859

dit spel lijkt mij eerlijk gezegd een beetje kinderachtig, maar iedereen (op heel veel site's) zeggen ze dat het zo geweldig is...dan ga ik twijfelen...jammer dat er geen demo is...

kan iemand mij zeggen wat er zo leuk aan is?

kan iemand proberen mij over te halen?

ik heb op veel site's gekeken maar toch zit ik te twijfelen

want misschien ga ik hem vragen voor/aan sinterklaas of de kerstman :D

Geplaatst:
comment_1177378
dit spel lijkt mij eerlijk gezegd een beetje kinderachtig, maar iedereen (op heel veel site's) zeggen ze dat het zo geweldig is...dan ga ik twijfelen...jammer dat er geen demo is...

kan iemand mij zeggen wat er zo leuk aan is?

kan iemand proberen mij over te halen?

ik heb op veel site's gekeken maar toch zit ik te twijfelen

want misschien ga ik hem vragen voor/aan sinterklaas of de kerstman :D

Als je even bovenaan was begonnen met lezen (of vanaf pagina 1) had je daar al de post kunnen lezen over wat LittleBigPlanet nu inhoudt.

En mijn mening kan je daar ook vinden en dat is dat deze game een must have is als je van levels bouwen en on-line zetten houdt.....

Anders zou ik een andere game nemen. ;-)

Check ook even Youtube of de rest van het internet. Er is al genoeg over te vinden :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1196196
Zal ik 'm gaan halen, want dat ben ik wel van plan. Maar is het niet zo net als Viva Pinata? :$ Is ie beter?

Duizend keer beter, Hij haalt zelfs de prefecte score in de Power Unlimited. Kijk anders even op Gametrailers.

Geplaatst:
comment_1196575
Zal ik 'm gaan halen, want dat ben ik wel van plan. Maar is het niet zo net als Viva Pinata? :$ Is ie beter?

Duizend keer beter, Hij haalt zelfs de prefecte score in de Power Unlimited. Kijk anders even op Gametrailers.

Oke, zal ff kijken. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1212571

Ik laat hem voor kerst krijgen van mijn vader. Lijkt me wel grappig. Kan je trouwens ook foto's op stickers plakken zonder playstation eye? Zoals gewoon van een USB-stick of van internet?

Edit: Alleen Ja of Nee volstaat ook hoor. Ik red mijzelf dan wel verder.

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_1213253
Ik laat hem voor kerst krijgen van mijn vader. Lijkt me wel grappig. Kan je trouwens ook foto's op stickers plakken zonder playstation eye? Zoals gewoon van een USB-stick of van internet?

Ik denk het niet. :N

Geplaatst:
comment_1213451

Ik denk het niet. :N

ik weet eigelijk wel zeker van niet, anders zou het in het boekje staan denk ik...

want ik jammer vind want ik heb ook geen PSEYE

maar ik heb het spel sinds gisteravond ook (heb het met kerst gekregen, samen met Fracture en Far Cry 2)

en ik vind het echt top! nog leuker dan ik had verwacht!

Bewerkt: door Mikey cool6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.