December 8, 200817 yr Zie hier wat experimenten met gta4: Het gewone pistool schiet raketten af met de handling van een pistool en de kracht van een rocket launcher. Rode koplampen (elke kleur mogelijk)
December 8, 200817 yr Ziet er goed uit, het is dat ik geen IV heb, anders zou ik ze er wel in willen! Fedmas
December 8, 200817 yr Dat pistool die raketten af vuurt is wel leuk Ik geloof dat je de eerste hier bent die een GTA4 mod uitbrengt?
December 14, 200817 yr Kickass, Mania! Je hebt de eer om de eerste mods te laten zien hier, die je zelf 'gemaakt' hebt. Nou nog releasen!
December 14, 200817 yr ik vind het emt de koplampen goed gedaan, hoe doe je dat? ik zou ze wel in het blauw willen ofzo
December 14, 200817 yr Zijn het je eigen ontworpen mods? Zoja, Ben je S0Beit ? http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=324
December 14, 200817 yr Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen.
December 14, 200817 yr Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen. Dat zeg ik niet.. Ik vraag odat hij zezelf heeft ontworpen.
December 14, 200817 yr Author Het concept van het modden komt van Aru, dus de manier om de beveiliging van GTA te omzeilen. Het aanpassen van de files, het testen ed. heb ik zelf gedaan. Edited December 14, 200817 yr by Mania-92
December 15, 200817 yr Het maken van de mods is zo makkelijk dat je er niet echt copyright op kan claimen of iemand beschuldigen van rippen. Sowieso laat hij alleen maar screens zien en claimt hij nergens iets zelf te hebben bedacht en heeft het niet onder zijn eigen naam gereleased. Van rippen kan dus geen sprake zijn.
December 15, 200817 yr Woehoe, my try. SMG vuurt sneller+ ik heb de explosies van de RPG zelf ook wat opgevoerd. F*CK YEAH hail to teh s0beit. en dan maar zeggen datie niet meer aan gta zou werken. :V F*CK YEAH part 2 Edited December 16, 200817 yr by ikt
Zie hier wat experimenten met gta4:
Het gewone pistool schiet raketten af met de handling van een pistool en de kracht van een rocket launcher.
Rode koplampen (elke kleur mogelijk)