Geplaatst: 8 december 200817 jaren Zie hier wat experimenten met gta4: Het gewone pistool schiet raketten af met de handling van een pistool en de kracht van een rocket launcher. Rode koplampen (elke kleur mogelijk)
Geplaatst: 16 december 200817 jaren Je kunt behoorlijk rellen met die dingen En ik kan trouwens niet wachten tot dat we kunnun missionscripten in Gta IV, al die nieuwe mogelijkheden
Geplaatst: 16 december 200817 jaren mij lijkt het wel leuk allemaal autos erin zien zitten (heb IV alleen zelf niet )
Geplaatst: 23 december 200817 jaren sorry voor deze late reactie. maar staat deze MP5 rocket online? en als die online staat waar kan ik die dan downloaden ?
Geplaatst: 23 december 200817 jaren Je kunt behoorlijk rellen met die dingen En ik kan trouwens niet wachten tot dat we kunnun missionscripten in Gta IV, al die nieuwe mogelijkheden hehe op www.bttfhillvalley.com [de site voor de back to the future mod] gaan ze die scripte dat je kan tijdreizen xP
Geplaatst: 26 augustus 200916 jaren sorry voor deze late reactie. maar staat deze MP5 rocket online? en als die online staat waar kan ik die dan downloaden ? ben er ook naar op zoek!
Zie hier wat experimenten met gta4:
Het gewone pistool schiet raketten af met de handling van een pistool en de kracht van een rocket launcher.
Rode koplampen (elke kleur mogelijk)