Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1377361 Hallow, ik heb een eigen server voor mijn vrienden en ik alleen, maar ik moet weten hoe je wapens in de map zet, ik heb de wapen ID's al, dus... ik heb alleen de script nodig
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1377401 AddStaticPickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z); CreatePickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z); http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticPickup http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren Auteur comment_1377466 ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Bewerkt: 7 juni 200915 jaren door Tharore
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1377607 ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig. Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet: AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 ); Het eerste getal (de 0 dus) is de skin. Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33 Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36) Bewerkt: 7 juni 200915 jaren door Ymosky
Geplaatst: 7 juni 200915 jaren comment_1377609 Edit: sorry, sorry, is al uitgelegt door Ymosky. Bewerkt: 7 juni 200915 jaren door qum
Geplaatst: 8 juni 200915 jaren Auteur comment_1377712 ya thnx, maar nou weet ik niet hoe je aan die x, y, z komt, ik heb via debug de locatie gesaved, maar der komt dan een hele rij van AddPlayerClass met allemaal cijfers erachter, 3 van die rijen met cijfers moet de x, y, en z zijn, maar welke? Dat is heel eenvoudig, op de wiki van sa:mp (klikkerdeklik) vind je meer informatie over die "AddPlayerClass". Zoals je daar ziet bestaat die uit een heleboel dingen, maar voor jouw zijn er maar 3 getalletjes belangrijk namelijk de X, Y en Z coördinaat want die heb je nodig. Stel dat het er bijvoorbeeld zo uit ziet: AddPlayerClass( 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0 ); Het eerste getal (de 0 dus) is de skin. Het tweede getal is de X-coördinaat. Dat is hierboven dus 1958.33 Het derde is dan de Y-coördinaat (1343.12) en het vierde is de Z-coördinaat (15.36) Ya het werkt, thx
Hallow, ik heb een eigen server voor mijn vrienden en ik alleen, maar ik moet weten hoe je wapens in de map zet, ik heb de wapen ID's al, dus... ik heb alleen de script nodig