Jump to content

Nieuwe Computer


rdewit

Recommended Posts

Ik krijg dus 6 GB RAM geheugen, hij zei dat hij het zou regelen dus ik zie het nog wel met het DDr3 geheugen. Als ik hem heb zal ik het nakijken met CPU-Z. En er moet wel Vista op, omdat XP geen harde schijf van 1 TB ondersteunt. Anders moeten er twee van 500 GB in en dat kost 50 euro meer, en ik wil ook veel andere spellen spelen die wel gebruik maken van DirectX 10.

Hoe zit het eigenlijk met de koeling zit die al op een bepaald onderdeel of wat?

Dx10 maakt geen zak uit, nog nooit van gehoord dat XP geen schijven van 1TB aan kan.

Verder is Vista dikke poep, downlaod gewoon 7 RC, dan is in feite vista dat WEL werkt.

Maar je krijgt dus wat in het lijstje staat?

Bij de cpu zit standaard een boxed koeler, net zoals de vidoekaart, verder is verdere koeling nei verplicht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rdewit

    12

  • wesley123

    7

  • Sprunk

    6

  • Djmaddox

    3

Nou één of twee casefans zijn toch wel dingen die je graag erbij wilt hebben hoor. Anders zou je zomaar eens problemen kunnen krijgen op een hete zomer dag als je lekker zit te gamen. Ik raadt dus aan om nog even en casefan erbij te halen. Vind je processor behoorlijk fijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou één of twee casefans zijn toch wel dingen die je graag erbij wilt hebben hoor. Anders zou je zomaar eens problemen kunnen krijgen op een hete zomer dag als je lekker zit te gamen. Ik raadt dus aan om nog even en casefan erbij te halen. Vind je processor behoorlijk fijn.

nou niet echt, ik draai nu al bijna ene jaar mijn pc zonder casefans, cpu is 40 graden, hdd 40 en de videokaart is 13, dus hij is heerlijk koel zonder casefans.

Het is idd geen overbodige luxe, maar er kan best zonder gedaan worden, of dat met ene boxed koeler ook zo is is de vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou één of twee casefans zijn toch wel dingen die je graag erbij wilt hebben hoor. Anders zou je zomaar eens problemen kunnen krijgen op een hete zomer dag als je lekker zit te gamen. Ik raadt dus aan om nog even en casefan erbij te halen. Vind je processor behoorlijk fijn.

nou niet echt, ik draai nu al bijna ene jaar mijn pc zonder casefans, cpu is 40 graden, hdd 40 en de videokaart is 13, dus hij is heerlijk koel zonder casefans.

Het is idd geen overbodige luxe, maar er kan best zonder gedaan worden, of dat met ene boxed koeler ook zo is is de vraag.

Ik kan me herinneren dat je laatst een topic had geopend over dat je PC te heet werd. :7

En met de boxed koeler op je processor ben je toch echt beter af met een casefan. Verplicht is het niet, maar het komt ten goede van de levensduur van de hardware. Zonder casefan doet je PC het gewoon, maar het is geen slecht idee gewoon een casefan te halen. Dat is echt beter voor je PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...