Jump to content

Nieuwe Computer


rdewit

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rdewit

    12

  • wesley123

    7

  • Sprunk

    6

  • Djmaddox

    3

Ik krijg dus 6 GB RAM geheugen, hij zei dat hij het zou regelen dus ik zie het nog wel met het DDr3 geheugen. Als ik hem heb zal ik het nakijken met CPU-Z. En er moet wel Vista op, omdat XP geen harde schijf van 1 TB ondersteunt. Anders moeten er twee van 500 GB in en dat kost 50 euro meer, en ik wil ook veel andere spellen spelen die wel gebruik maken van DirectX 10.

Hoe zit het eigenlijk met de koeling zit die al op een bepaald onderdeel of wat?

Dx10 maakt geen zak uit, nog nooit van gehoord dat XP geen schijven van 1TB aan kan.

Verder is Vista dikke poep, downlaod gewoon 7 RC, dan is in feite vista dat WEL werkt.

Maar je krijgt dus wat in het lijstje staat?

Bij de cpu zit standaard een boxed koeler, net zoals de vidoekaart, verder is verdere koeling nei verplicht.

Vista werkt niet maar 7 is ook niet veel beter want ze kunnen geen van beide GTA IV in multiplayer goed spelen.

@Scrtz op beide OS krijg je NAT too strict, hierdoor wordt de verbinding soms verbroken :@

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg dus 6 GB RAM geheugen, hij zei dat hij het zou regelen dus ik zie het nog wel met het DDr3 geheugen. Als ik hem heb zal ik het nakijken met CPU-Z. En er moet wel Vista op, omdat XP geen harde schijf van 1 TB ondersteunt. Anders moeten er twee van 500 GB in en dat kost 50 euro meer, en ik wil ook veel andere spellen spelen die wel gebruik maken van DirectX 10.

Hoe zit het eigenlijk met de koeling zit die al op een bepaald onderdeel of wat?

Dx10 maakt geen zak uit, nog nooit van gehoord dat XP geen schijven van 1TB aan kan.

Verder is Vista dikke poep, downlaod gewoon 7 RC, dan is in feite vista dat WEL werkt.

Maar je krijgt dus wat in het lijstje staat?

Bij de cpu zit standaard een boxed koeler, net zoals de vidoekaart, verder is verdere koeling nei verplicht.

Vista werkt niet maar 7 is ook niet veel beter want ze kunnen geen van beide GTA IV in multiplayer goed spelen.

En waar baseer je dit op? aangezien helft van dit forum toch echt gta IV gewoon fatsoenlijk draait op beide OS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg dus 6 GB RAM geheugen, hij zei dat hij het zou regelen dus ik zie het nog wel met het DDr3 geheugen. Als ik hem heb zal ik het nakijken met CPU-Z. En er moet wel Vista op, omdat XP geen harde schijf van 1 TB ondersteunt. Anders moeten er twee van 500 GB in en dat kost 50 euro meer, en ik wil ook veel andere spellen spelen die wel gebruik maken van DirectX 10.

Hoe zit het eigenlijk met de koeling zit die al op een bepaald onderdeel of wat?

Dx10 maakt geen zak uit, nog nooit van gehoord dat XP geen schijven van 1TB aan kan.

Verder is Vista dikke poep, downlaod gewoon 7 RC, dan is in feite vista dat WEL werkt.

Maar je krijgt dus wat in het lijstje staat?

Bij de cpu zit standaard een boxed koeler, net zoals de vidoekaart, verder is verdere koeling nei verplicht.

Vista werkt niet maar 7 is ook niet veel beter want ze kunnen geen van beide GTA IV in multiplayer goed spelen.

@Scrtz op beide OS krijg je NAT too strict, hierdoor wordt de verbinding soms verbroken :@

Dat heeft echt niet met Vista of XP te maken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft echt niet met Vista of XP te maken :7

Ik denk het wel, want toen ik nog XP had kon ik gewoon rustig alle lobby's ingaan met mensen en sinds ik W7 heb staat er altijd NAT Too strict. En op de 360 kan ik ook gewoon heel rustig alle games joinen....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...