Jump to content

[WIP|IV] Mijn volgende auto


.Senne

Recommended Posts

Hee forummers,

Ik heb besloten een volgende conversie te maken na mijn Ford GT. :)

Ik heb zelf wat automodels gezocht op zeh internet, en deze staan nu in de poll. Ik kan zelf niet goed kiezen, dus stem op de auto die je graag in IV zou zien, dan maak ik hem. :D

De poll blijft open tot vrijdag 23:30, en dan kijk ik naar de winnaar en begin ik eraan. :D

It's up to you guys. :)

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    17

  • wesley123

    8

  • Gta Bram

    5

  • peppie132

    5

Ik vind ze allemaal niet echt schokkend goede ideeën :7, sorry dat ik het zeg, maar bij de meeste denk ik toch aan overdosis-plastic-of-carbon-of-hout-in-het-interieur-auto's...

Audi TT is opzich wel gaaf, maar als je een R8 zou doen zou ik die liever hebben.

Aston DB9 is ook wel cool, maar de Super GT lijkt daar toch te veel op vind ik..

Ascari KZ1 is wel cool...

Bugatti Veyron vind ik persoonlijk té over-done. Die auto is gewoon té vaak gemaakt voor GTA. Je zou wel een hit scoren als het de eerste Veyron voor IV is. En ik vind 'm lelijk.. met dat veel te smalle spoilertje dat ineens omhoog komt als je te hard gaat :7, 't is eigenlijk gewoon een uitgerekte VW Kever..

Corvette Z06 is wel gaaf, maar zet er dan wel een klein spoilertje op (zoiets:klik, of van mijn part zelfs zoiets: klik), en zet er zwarte wielen onder, of maak er zoiets van: klik, oudere Corvettes vond ik persoonlijk veel cooler.

Camaro Concept vind ik ronduit lelijk.

Viper SRT-10 vind ik ook niet echt super, de oude Viper was véeeeele malen stoerder vond ik, dus als je die doet, doe dan de oude :puh:(met witte racing stripes)

Charger SRT-8 vind ik ook niet echt super(omdat ik de '69 Charger veel mooier vind)

Ford Shelby GT-500: Mhh, kan.. Heb het niet zo op die nieuwe Mustang's, als je er een doet, maak 'm dan zoals zo een van Chip Foose, die vind ik meestal stukken mooier(b.v. deze 2007 Foose Mustang, Deze '2010' GT, Deze 2005 Mustang van 'Overhaulin'', enz.)

Murciélago LP460 is wel mooi, maar Réventon lijkt me cooler, how about een Countach 25th Anniversary? *smeek* *puppy eyes*

Gallardo vind ik best wel poep, da's gewoon een vrouwelijke Murciélago :7.

SLR McLaren is ook wel gaaf, maar niet dat ik zeg 'die wil ik'...

Pagani Zonda is wel mooi.

Carrera GT vind ik lelijk, doe dan een 911 of een 911 GT3 ofzo.. Dat vind ik echt een mooie Porsche.

Wat me ook erg mooi lijkt is een Maserati MC12...

Ik stem voor een Corvette Z06... Mits je er een klein spoilertje op zet, want zonder spoilertje ofzo vind ik de achterkant van die Z06 veeeeel te kort(dat stukje na de achterwielen had veel langer gemoeten), zou 't bijna lelijk noemen... :7

Of doe anders een 2003 Mustang GT *smeek* *puppy eyes* :-(, die zijn zoooo wreed :-(

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje raar, maar ik wou op de Audi TT stemmen. Maar ik wou eerst even de andere stemmen bekijken voor ik zelf ging stemmen. Dan druk ik op 'Resultaat', en dan staat er 'Je hebt al gestemd op deze poll'.

Maar goed, ik stem op de Audi TT al vind ik de Z06 ook wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...