Jump to content

[WIP|IV] Mijn volgende auto


.Senne

Recommended Posts

Hee Senneken. Ik ben er even een weekje vantussen geweest, en ik zie dat je Corvette nu volledig afgerond is. Hij is super, en ik las dat sommige mensen nog een Request willen. Mij lijkt het wel gaaf als je dat ook gaat doen, en ik heb juist wat inspiratie opgedaan, en wat andere auto's die leuk zijn om te modden. Je hoeft ze niet persee uit te werken ofzo, maar het zijn gewoon wat ideetjes, het lijkt me wel leuk om er een paar op te noemen.

Ten eerste:Wat dacht je van een oude, gedeukte en roestige Renault 4, met een Franse nummerplaat? Jaja, een Renault 5. Waarom? Ik ben een week op vakantie naar Frankrijk geweest, en de Renault 4 is daar echt zo'n typisch Frans autootje. En -zoals ik daarnet zei- met een Franse nummerplaat lijkt het net of er Fransmannen in LC op vakantie zijn, en het is gewoon leuk om zo'n autootje in het spel te hebben.

1251569594-310.jpg

Ten tweede:

Al eens eerder genoemd: De Volkswagen Golf 1. Een vierkante wagen, waar door jongeren veel in werd gereden, en goed getuned kunnen worden. Misschien is het een idee om hem met 2 versies te laten komen, een normale, en een getunde? Waarom eigenlijk een Golf? Het is gewoon een lekker simpel autootje, maar toch is het leuk om hem in LC rond te laten rijden. Staat vast leuk tussen al die sportwagens, en het is gewoon weer eens iets anders.

1251569840-570.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    17

  • wesley123

    8

  • Gta Bram

    5

  • peppie132

    5

Ten tweede:

Al eens eerder genoemd: De Volkswagen Golf 1. Een vierkante wagen, waar door jongeren veel in werd gereden, en goed getuned kunnen worden. Misschien is het een idee om hem met 2 versies te laten komen, een normale, en een getunde? Waarom eigenlijk een Golf? Het is gewoon een lekker simpel autootje, maar toch is het leuk om hem in LC rond te laten rijden. Staat vast leuk tussen al die sportwagens, en het is gewoon weer eens iets anders.

1251569840-570.jpg

er bestaat al een golf 2 GTI als mod verschilt nie zo met de 1

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...