Jump to content

[WIP|IV] Mijn volgende auto


.Senne

Recommended Posts

racing stripes zijn nogal moeilijk aan te bregen, de poly's lopen daarvoor niet goed.. :blauw:

2njxzjd.png

Achterkant zit eraan, de juiste ruiten zitten erin, spiegels erbij en de velgen zijn prelightened nu. :Y Enkel nog achterkant texturen en wat kleine foutjes fixen, en klaar is Corvette.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    17

  • wesley123

    8

  • Gta Bram

    5

  • peppie132

    5

Nein, hij is nog niet klaar man. :7. Ik zie rond het logootje van voren nog pixels alsof er een heel klein randje tussen een paar polygons zit.. En bij de motorkap waar hij aansluit op de spatborden lijkt het ook alsof er 1 polygon gedelete is... Je zou de achterwielen iets verder uit elkaar moeten zetten, van achteren zitten de wielen een paar cm te ver naar binnen. Ook kan je door het zwarte gedeelte van de voorruit heen kijken, dat lijkt me ook een beetje raar. Bij de rand van de zijruit met dat zwarte van de voorruit zit een knik, alsof je daar een polygon van de zijruit ook zwart gemaakt hebt.. :( Van het zijruitje kan je misschien iets met de randen doen, die zijn nu zo blauw, 't lijkt alsof dat toch zwart hoort te zijn :puh:

bij de koplampen, daar zit een randje omheen(niet rond het glas maar rond de 3 cirkels), misschien dat je dat b.v. grijs kan maken, en het randje rond het glas dat kan je misschien ietwat grijs of zwart maken.

Als je door de voorruit naar de achterruit kijkt, waar die aansluit op het interieur, daar zit een gat tussen? weet niet of dat echt te fixen is, maar je kan het proberen!

Wat me ook irriteert is het knipperlichtje.. Iets klopt daar niet aan, ik vind het er raar uit zien :(

Ik weet dat het lijkt alsof ik je probeer af te zeiken, maar het is echt opbouwende kritiek. Ik vind het verschrikkelijk knap wat je in korte tijd allemaal geleerd hebt, je wagen ziet er sowieso al super mooi uit, maar zonder dat vind ik de wagen gewoon niet echt af.. Zonder dat lijkt het alsof je er nét niet genoeg tijd aan hebt besteed. Met een heel klein beetje extra werk zou hij er echt nóg beter uit kunnen zien...

Ik weet dat je dit misschien bedoeld met wat kleine foutjes, maar die randjes texturen enzo, dat moet je echt gewoon doen, hij lijkt daar nu echt wat kaal..

EDIT@Hieronder: Als je op msn komt dan laat ik even zien wat ik bedoel bij die motorkap :puh: Ik snap dat dat knipperlicht gewoon goed zit hoor, maar op de een of andere manier vind ik het er niet zo netjes uitzien.. Ook dat zwart van het raam lijkt mij mooier als het echt zwart is :7 Op het plaatje zie ik ook niet echt dat je daar zo erg doorheen kan kijken :puh: Ik denk dat ik beter geen beta tester kan worden, aangezien ik IV nog liever niet wil modden, maar als er niemand anders is die het voor je wil doen, doe ik het graag :puh: Die rand bij de zijruit: Vandaar, ik zie nu hoe het zit :puh: Probeer het zo te krijgen dat je die randjes daartussen ziet zitten, nu lijkt het alsof het een doorlopend gedeelte is. :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Door dat zwarte moet je kunnen doorkijken, dat is een deel geblindeerde ruit zoals ie in het echt ook is. Waar de voorruit en zijruit kruisen zit overigens nog een stuk body, maar ook dat is zwart in real life. Het knipperlicht zit op de juiste plaats, het is alleen nogal low-poly en steekt ietwat door de voorbumper.

http://importcarspecs.com/2007/Chevrolet+C...wallpaper-4.jpg

Ik moest inderdaad nog kijken of de randen van de ramen wat zwart te maken zijn, en het logo vooraan hoort nog bij die kleine dingen die ik moest fixen. De wielen heb ik express wat meer naar binnen gezet: ze stonden erg naar buiten en dat zag er langs de achterkant niet mooi uit. Randje van de koplampen zal ik ook nog texturen, maar ik heb nergens polygons gedelete en zie ook niet wat je bedoelt. De motorkap zelf heeft zo'n knik. :puh: Dat gat aan de koffer kan ik fixen door de poly's wat naar boven te slepen, dat zal ik ook nog doen.

Je merkt veel meer op dan ikzelf. :bonk: Overingens ben ik zeer blij met je commentaar, ik kan er wat mee en zie nu dingen die ik zelf niet zag. Wil je toevallig beta tester worden als ik 'm echt 'af' beschouw? :engel: Dan vind jij misschien nog schoonheidsfoutjes die ik kan fixen. :Y

Aniewee, erg bedankt voor het opmerken van bovenstaande dingen. Ik doe m'n best om ze allemaal te fixen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, Senneken, dat ziet er echt al super uit. Hij is net echt, serieus! Maar even een vraagje, je zei dat je de wielen meer naar het midden had gezet, maar kloppen de rem/burnout-sporen dan ook nog? Dat wou ik even weten.

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

De remsporen kloppen dan ook. :Y

Ik heb vandaag de achterlichten bewerkt, deze keer dat elk deel oplicht en niet heel het licht. :7 Ik heb ook geprobeerd de velgen meer chrome te maken, maar ik had daar even een bugje. Probeer ik morgen te fixen.

Release komt binnenkort. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Release!

>>klik<<

Daarnet het model afgewerkt: LOD model gefixed en ervoor gezorgd dat de spiegels mee met de deur opengaan. :clown: Tweede mod, het heeft nog steeds een paar schoonheidsfoutjes denk ik, maar is toch veel beter dan de Ford GT. :Y

Promotiescreen:

2dl63pw.png

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Vet man, is eigenlijk het enige wat in me op komt. Vind het spoilertje niet zo'n goeie(Turismo uit SA?..), maar ach. Verder erg mooi

Alleen een dingetje snap ik niet. Op het linker voorspatbord zit een donkere streep, maar rechts niet? Wat is dat voor ongein? :7 Je achterlichten lijken me wel een beetje erg licht, maar ok..

EDIT: Die donkerrode is trouwens echt een vet mooie kleur hiervoor, en die gele ook!

@Hieronder: Okay :puh: Nouja ik vond die streep er een beetje raar uitzien, maar aan de andere kant(de ironie..), het heeft wel wat hoor :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een assymetrische paintjob, zoals men dat noemt. :puh: Ik heb me gebaseerd op een Crovette die ik in reallife heb gezien, die had iets in die aard en ik kon op deze corvette goed de polies selecteren die second paint moesten worden. Als ik het aan de andere kant ook had gedaan, dan vond ik het veel minder. :)

De spoiler is overigens van een gratis tuningkit op het net. Was de beste die ik kon vinden, zelf maken zit er helaas nog niet in. Maar het is een extra, dus als men dat niet goed vindt, kan men gewoon een andere zoeken. :Y Je komt de auto overigens in erg mooie kleurcombinaties voor, zonder dat ik iets veranderd heb. Vooral in Bohn dan. :Y

Bedankt voor je comment! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de wagen vandaag geinstalleert en hij ziet er echt goed uit. De 2e kleur is alleen slecht gedaan, op de linkerkant van de wagen heb je namelijk ook nog een deel zitten die er aan de andere kant niet zit.

De spoiler is alleen een beetje slecht geplaatst, je zou hem eigenlijk zo moeten plaatsen dat hij met de wagen zelf eindigd, dus dat het eind op hetzelfde punt zit.

Ben je van plan om er nog meer upgrades in te plaatsen? de Z06 heeft volgens mij ook nog een versie met een open dak, je zou die eraf kunnen cutten en het dak dan als extra doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de wagen vandaag geinstalleert en hij ziet er echt goed uit. De 2e kleur is alleen slecht gedaan, op de linkerkant van de wagen heb je namelijk ook nog een deel zitten die er aan de andere kant niet zit.

De spoiler is alleen een beetje slecht geplaatst, je zou hem eigenlijk zo moeten plaatsen dat hij met de wagen zelf eindigd, dus dat het eind op hetzelfde punt zit.

Ben je van plan om er nog meer upgrades in te plaatsen? de Z06 heeft volgens mij ook nog een versie met een open dak, je zou die eraf kunnen cutten en het dak dan als extra doen.

De paint: Dat is, zoals hierboven al gezegd is, de bedoeling. :)

De spoiler staat eigenlijk op zijn plaats. Als je goed kijkt, zie je dat de achterbumper een rand heeft over de koffer heen, en net achter die rand staat de spoiler. De spoiler kan namelijk niet over die naad staan.

Upgrades at the moment niet, ik neem even een pauze wat betreft modden en ga aan mijn site en andere dingen werken. Maar een cabrio versie lijkt me leuk, misschien doe ik dat wel nog. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we alweer een request doen? Dan zou ik nog graag een leuke SUV zien (die geen errors veroorzaakt zoals die Audi Q7), zoals de Range Rover Sport, of een BMW X5/X3. ;)

ik zou eerder een Porsche Cayenne Turbo willen zien ^_^

of een Porsche 911 Turbo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...