Jump to content

[WIP|IV] Mijn volgende auto

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Senne

17

• wesley123

8

• Gta Bram

5

• peppie132

5

Geplaatst:

Ik heb net op GTAinside rondgekeken en volgende auto's geschrapt:

Audi TT (nieuw)

Aston Martin DB9

Ascari KZ1

Bugatti Veyron

Chevrolet Corvette Z06

Chevrolet Camaro Concept

Dodge Viper SRT-10

Dodge Charger SRT-8

Ford Shelby GT500 (nieuw)

Lamborghini Murciélago LP640

Lamborghini Gallardo LPS60-4

Mercedes SLR Mclaren

Pagani Zonda

Porsche Carrera GT

Dan heb ik me gebaseerd op het aantal stemmen, Waarbij de Audi TT en Porsche Carrera als winnend uit de bus kwamen. Maar deze waren nog wat te moeilijk voor mij, voornamelijk de lichten. :( Maar goed, er hebben drie mensen hier uiterlijk gezegd dat ze de Corvette willen, en deze is niet zo heel moeilijk. Dus die ben ik nu gaan maken, en heb totnogtoe de voorkant al vrij goed af. De voorlichten moeten nog gefixed, net als het logo voorop. :D

Als ik al wat gevorderd ben, kan ik misschien de Carrera GT maken, of de TT. :)

Screentje:

2ztd7o0.png

Geplaatst: (bewerkt)

WOW, dat ziet er al goed uit, zeg! Hoelaat ben je daar vandaag aan begonnen? En heb je die zelf gemoddeld, of weer dezelfde manier als de Ford GT? Ik heb zeker vertrouwen in deze bak, en ik heb nu al vertrouwen in de volgende auto's die je gaat maken! KUTGW! :tu:

En ik zat te denken: Waarom neem je al die super/sport cars? Misschien is het ook wel eens leuk om gewoon een VW Golf I te maken, of zomaar eens een Opel Vectra ofzo. Met zulke auto's wordt het spel realistischer als dat je er alleen maar Supercars insteekt. Zomaar een iedeetje hoor, maar wat je nu gemaakt hebt is prachtig!

Bewerkt: door Gta Bram
WOW, dat ziet er al goed uit, zeg! Hoelaat ben je daar vandaag aan begonnen? En heb je die zelf gemoddeld, of weer dezelfde manier als de Ford GT? Ik heb zeker vertrouwen in deze bak, en ik heb nu al vertrouwen in de volgende auto's die je gaat maken! KUTGW! :tu:

En ik zat te denken: Waarom neem je al die super/sport cars? Misschien is het ook wel eens leuk om gewoon een VW Golf I te maken, of zomaar eens een Opel Vectra ofzo. Met zulke auto's wordt het spel realistischer als dat je er alleen maar Supercars insteekt. Zomaar een iedeetje hoor, maar wat je nu gemaakt hebt is prachtig!

Zelfde manier als de Ford, gewoon een free model. :) Zelf models maken kan ik niet. xD

Edit: aan hetgeen je ziet op die foto heb ik een uurtje aan gewerkt. ik heb wel al meer progress, maar daar heb ik geen screens van.

En ik neem deze omdat ze vrij geliefd zijn, en omdat ik ze mooi vind. Zijn ook de meeste models voor te vinden. :Y Maar gewone auto's zal ik ook wel maken. ^_^

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

ziet er ckers mooi uit.

De belichting ziet er goed uit, zou je eigenlijk moeten kijken of het ook over de velgen kan.

Geplaatst:
ziet er ckers mooi uit.

De belichting ziet er goed uit, zou je eigenlijk moeten kijken of het ook over de velgen kan.

Dankje, maar wat bedoel je met die belichting voor de velgen?

Ik ga er overigens morgen de custom velgen op plaatsen denk ik. :Y

Geplaatst:

misschien is het leuk om een peugot 206 te maken of de vw golf als al eerder is gezegt. dat zijn namelijk gewone maar toch nog een beetje sportieve auto's.

misschien is anders een vw beatle ook we iets leuks maar dan wel de oude versie of een vw t1 dat is een leuk busje :puh:

Geplaatst:
ziet er ckers mooi uit.

Dankje, maar wat bedoel je met die belichting voor de velgen?

Ik ga er overigens morgen de custom velgen op plaatsen denk ik. :Y

hoe die glanzen.

Maak d evelgen dan wel een beetje groot, op de Ford waren ze een beetje klein

I has progress:

fronta.png

Corvette badge zit erop en voorlichten zitten er nu goed in, niet meer de originele van de Coquette. :) Moet alleen nog de lichten zelf texturen en er het glas over zetten.

Ik ga nog kijken of de velgen lukken en of ik ze groot genoeg kan maken. :Y

Edit II:

Lichten gefixed, alleen is er even een bug waarbij je de textures op de lampen zelf niet ziet, dat moet ik nog even fixen. :) Ook staan de velgen er al op, maar deze zijn nog niet goed en waren eerder om te testen. Moet ik dus ook nog even fixen.

corvettefr.png

Geplaatst:

Ik vind dat er eens een politiewagen zou moeten komen maar dan echt zoals die in NY is! Dus met veel toeters en bellen!

- Zwaailichten op het dak

- Flikkerlichtjes vooraan naast de voorlichten

- Achteraan in de achterruit

-...

:eten:

Geplaatst:

ziet er mooi uit!

Ben je van plan om er nog car components op te doen, zodat je verschillende versies ziet?

Geplaatst:

Ziet er gelikt uit :)

Ik ben trouwens gestopt met mijn NFSC Corolla -> GTA IV. Mag niet :(

Mag je van SA -> IV converten?

Geplaatst:

als je toestemming hebt van de auteur, ik snap sowieso al niet waarom je niet vanuit andere spellen mag converteren als je toestemming hebt van de auteur. Zolang je toestemming hebt van d emaker is het gewoon geen rippen.

Ik vind dat er eens een politiewagen zou moeten komen maar dan echt zoals die in NY is! Dus met veel toeters en bellen!

- Zwaailichten op het dak

- Flikkerlichtjes vooraan naast de voorlichten

- Achteraan in de achterruit

-...

:eten:

Het aantal dummies voor zwaailichten en andere lichten is beperkt, dus dat is tot op heden niet te maken. :N Wel heeft iemand op gtaforums een Ford Crown Victoria klaar om te converteren, alleen is er nog niemand die zich daarmee bezig houdt. Kan zowel als taxi als politieauto.

ziet er mooi uit!

Ben je van plan om er nog car components op te doen, zodat je verschillende versies ziet?

Een spoiler komt er waarschijnlijk wel op als extra. :Y

Ziet er gelikt uit :)

Ik ben trouwens gestopt met mijn NFSC Corolla -> GTA IV. Mag niet :(

Mag je van SA -> IV converten?

Van Sa naar IV mag wel, als je toestemming hebt van de originele auteur (als je het over mods voor SA hebt). Overigens mag het enkel niet op gtaforum(s), maar gtainside, modmygta en andere maken geen problemen van copyright.

Edit: en van de originele SA auto's (turismo enzo) mag ook gewoon wel. Waarom daarvan wel en niet van NFS ofzo snap ik niet.

Edit II: custom velgjes :D :D

corvette.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...