.Syfes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Als je een goed oorlog spel wil hebben dan moet je battelfield 2 pakken ik heb op dit moment 4 spellen (PS2) op mijn 'wanted lijst'- driver parallel lines - the godfather - GTA LCS - Metal Gear Solid 3 ik zou niet weten welke ik eerst moet kopen, iemand?? Ik zou de godfather nemen Welke game moet ik als eerste kopen? Hier zijn de games waar ik twijfel.Black 24: the game The Godfather Bully The Warriors Dus welke game zal ik als eerste kopen van deze games? THE GODFATHER zou ik pakken hoor .De max van een game, een echte aanrader Ik weet niet of ik jullie raad zal opvolgen maar heb bijna genoeg genoeg geld om te kopen voor een game,maar welke game moet ik nemen. Dit is mij lijst met welke games waar ik aan twijfel: FIFA06 STARWARS:BATTELFRONT2 Welke game moet ik kiezen Bewerkt: 7 april 2006 door Syfes Reageren
Yohan Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hou je meer van footy of sci fi games? Ik zou persoonlijk voor Battlefront gaan omdat Fifa niks nieuws meer bied, en je in SW:BF II zogeheten Dog fights kan houden... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Hey Barcelona, Zelf heb ik goedd ervaringen met Black en The Godfather. Black heeft een vriend van mij, dit is echt geweldig. Ik heb het gespeeld en het was top! Alles schieten en alles wat je schiet komt een afdruk van een kogel op. Je kunt soms gewoon door een deur schieten en je raakt wat, of perongelijk schiet je mis en je raakt een vat. Verder is alles verwoestbaar, gewoon een topspel. De verhalen die over The Godfather heb gehoord zijn ook goed. Het moet zeer realistisch zijn en er zijn zelfs "GodFather krantjes" uitgebracht. Bij ons in de stad ligt zit de winkel Dixons, daar lagen The Godfater krantjes met allemaal Spaanse woorden. Dat was echt mooi, soms wat zinnen uit de het spel. Mijn vriend heeft het en is er erg van onder de indruk. Deze 2 spellen zijn toch het stoerst uit jou rijtje. Zelf zou ik voor Black kiezen omdat ik er een eigen ervaring mee heb. Verder is Black wel een kort spel, na ongeveer 8 levels heb je het spel uitgespeelt. Je kunt het dan nogw el op andere niveau's doen, maar dat is het ook. Ik zou gewoon eens gaan zoeken op hun officiele sites en laten informeren door vrienden. Dan moet je echt een goedde keuze kunnen maken. Succes! Reageren
SWYV Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 volgens een maat van me heavyhamer, ie zegt dat the godfather echt heel leuk is om zich goed bezighouden en speelt niet rap uit, leuke missies enz... Reageren
Dago58x Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik hou meer van sport games's maar ik ben een grote fan van de amerikaanse worstellen Ik wil zo Graag De Spel Smackdown VS Raw 2006 Reageren
Dago58x Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik zou eerst The Godfather en dan 24: the game en dan Black Reageren
Blu3ice Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 bully zal nooit uitkomen (je weet wel: jack thompson en hillary clinton hebben er iets tegen) ik zou kiezen voor the godfather, ik neem aan dat je PS2 bedoelt. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 bully zal nooit uitkomen (je weet wel: jack thompson en hillary clinton hebben er iets tegen)ik zou kiezen voor the godfather, ik neem aan dat je PS2 bedoelt. In europa(in ieder geval in nederland) komt Bully wel uit, maar helaas niet in Amerika door eerder genoemde reden. Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Ik voeg dit topic met Het grote game topic toe, van Slimm. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Sims 2 - Nightlife of Open for Business zal ik kopen??? Ik bedoel, welke denken jullie dat beter is??? Greetzz, Jesse Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Voor dit soort vragen kun je beter in dit topic wezen van Slimm. Dat topic staat in het Algemeen Games Forum. Ik voeg jou topic daarmee samen. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Sims 2 - Nightlife of Open for Business zal ik kopen??? Ik bedoel, welke denken jullie dat beter is??? Greetzz, Jesse wat je zelf leuk vind want open for business is echt winkels runnen etc en nachtleven is je raad het al nachtleven disco enz Reageren
Maarten!! Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 nou ik ga posten in dit dode topic wat is beter saint row of lotr:bfme2 ik heb allebij de demo's gespeeld en ik kan niet kiezen vind ze allebei even goed Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Wat is Bully(?)voor soort game? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Wat is Bully(?)voor soort game? Ik heb het even voor je uitgezocht. Ik heb op de website van gametoday het gerne van Bully gevonden. Het is een action/shooter game. Bewerkt: 20 augustus 2006 door Colonel Cortez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.