Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

Ik wil een DS game, het liefst race of RPG. Het maakt me niet uit hoeveel het kost. B.v.d.

@Global hieronder, omdat het van die games zijn die '7.5en' krijgen, niet de beste dus. Maargoed, als die keuze jou i.v.m. je zakgeld goed uitkomt, is het geen slechte keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

Ik wil een DS game, het liefst race of RPG. Het maakt me niet uit hoeveel het kost. B.v.d.

Bartsmit.com/racing games

Een paar race games:

-Mario kart DS

-Need For Speed Carbon

In iedergeval 2 hele leuke race games gevonden :clown: Mischien lijkt het je wat.

@Global hieronder, omdat het van die games zijn die '7.5en' krijgen, niet de beste dus. Maargoed, als die keuze jou i.v.m. je zakgeld goed uitkomt, is het geen slechte keuze.

Als je in de post van ''SamShine'' en ''Jowx'' de link van Golf: Birdie Challenge had je gezien dat de recensies een 8 geven en de members een 8.2. Dat lijkt mij dus een uitstekend cijfer voor een NDS game :)

ps: Waarom zou een 7.5 niet één van de beste kunnen zijn? Dat lijkt mij juist een goede game..

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hey allemaal. Ik wil een voetbalspel kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar Fifa 2007 of Pro Evolution Soccer 6, maar ik ben er nog steeds niet uit welke ik wil kopen. Ik wil de game op de PSP. Kan iemand svp. alle min- en pluspunten opnoemen en misschien wat info geven? De cijfers op IGN zijn allebei redelijk gelijk, dus daar kan ik ook niet echt vanuit gaan. Alvast bedankt :).

>>> Door Jowx: Hier is ''Het grote Game topic'' voor uitgevonden, topics samengevoegd. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal. Ik wil een voetbalspel kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar Fifa 2007 of Pro Evolution Soccer 6, maar ik ben er nog steeds niet uit welke ik wil kopen. Ik wil de game op de PSP. Kan iemand svp. alle min- en pluspunten opnoemen en misschien wat info geven? De cijfers op IGN zijn allebei redelijk gelijk, dus daar kan ik ook niet echt vanuit gaan. Alvast bedankt :).

>>> Door Jowx: Hier is ''Het grote Game topic'' voor uitgevonden, topics samengevoegd. <<<

Ik neem aan dat je je moedertaal beter spreekt en begrijpt dan Engels. Vandaar...

Fifa '07

Pro Evolution Soccer 6

Ik heb beide games zelf niet, althans, niet op de Playstation Portable. Wel kan ik je vertellen dat ik Pro Evolution Soccer (kortweg; PES) altijd veel fijner vind spelen dan Fifa. Het realisme licht veel hoger. En daarvoor speel je een voetbalgame, toch? :sigaar:

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

PES heeft een betere besturing, is veel realistiser maar FIFA heeft veel meer licensies. Ik zou voor PES gaan.

Bedankt. Dat is dus 2-0 voor PES. Eigenlijk zouden Konami en EA Sports samen moeten werken :puh:.

EDIT: 2-1 ;).

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

PES heeft een betere besturing, is veel realistiser maar FIFA heeft veel meer licensies. Ik zou voor PES gaan.

Bedankt. Dat is dus 2-0 voor PES. Eigenlijk zouden Konami en EA Sports samen moeten werken :puh:.

Bewerk het maar, 2-1 voor PES ;) Ik vindt FIFA07 veel lekkerder spelen op de PSP. Op deze link krijgt FIFA07 een 8,5 ;)Hier krijgt PES6 een 8,2. Het is maar wat jij beter vindt maar ik zou voor FIFA07 gaan :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

PES heeft een betere besturing, is veel realistiser maar FIFA heeft veel meer licensies. Ik zou voor PES gaan.

Bedankt. Dat is dus 2-0 voor PES. Eigenlijk zouden Konami en EA Sports samen moeten werken :puh:.

Bewerk het maar, 2-1 voor PES ;) Ik vindt FIFA07 veel lekkerder spelen op de PSP. Op deze link krijgt FIFA07 een 8,5 ;)Hier krijgt PES6 een 8,2. Het is maar wat jij beter vindt maar ik zou voor FIFA07 gaan :Y

Ik zou echt willen dat er demo's bestonden van PES en Fifa zodat ik ze kon uitproberen, want smaken verschillen natuurlijk. Ik vraag het wel even na op school of iemand allebei de/één van de twee spellen heeft :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou echt willen dat er demo's bestonden van PES en Fifa zodat ik ze kon uitproberen, want smaken verschillen natuurlijk. Ik vraag het wel even na op school of iemand allebei de/één van de twee spellen heeft :).

Ja, dat is ook slim ;) Je zou ook naar de dichtbijzijnste game-winkel kunnen gaan en ze alletwee te spelen, dan kun je zelf ook nog kijken wat leuker is ;)

Veel succes met je keuze ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is ook slim ;) Je zou ook naar de dichtbijzijnste game-winkel kunnen gaan en ze alletwee te spelen, dan kun je zelf ook nog kijken wat leuker is ;)

Veel succes met je keuze ;)

Kan je ze dan lenen? :puh: Bij mij niet.

>>> Door Jowx: Quotepiramide verwijderd, quote aub alleen het gedeelte waarop je reageert en niet de hele lading posts die er aan vooraf gingen. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ze dan lenen? :puh: Bij mij niet.

Hij bedoelt dat je kan vragen of ze PES én Fifa even in een demopod stoppen zodat jij beide een kleine periode uit kan testen. Overigens, op de officele site van de PSP heb ik géén demo kunnen vinden van noch PES 6, noch Fifa '07. Die hoop kan je dus opgeven.

>>> Door Jowx: Quotepiramide verwijderd, quote aub alleen het gedeelte waarop je reageert en niet de hele lading posts die er aan vooraf gingen. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat je kan vragen of ze PES én Fifa even in een demopod stoppen zodat jij beide een kleine periode uit kan testen. Overigens, op de officele site van de PSP heb ik géén demo kunnen vinden van noch PES 6, noch Fifa '07. Die hoop kan je dus opgeven.

Dat wist ik zelf ook wel, dat er geen demo's bestonden van PES en Fifa. Ik heb eigenliujk nog nooit van een demopod gehoord, denk je dat ze dat willen doen?

>>> Door Jowx: Quotepiramide verwijderd, quote aub alleen het gedeelte waarop je reageert en niet de hele lading posts die er aan vooraf gingen. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik zelf ook wel, dat er geen demo's bestonden van PES en Fifa. Ik heb eigenliujk nog nooit van een demopod gehoord, denk je dat ze dat willen doen?
Als ze denken daar een klant mee te winnen, zeker! :bier:

>>> Door Jowx: Quotepiramide verwijderd, quote aub alleen het gedeelte waarop je reageert en niet de hele lading posts die er aan vooraf gingen. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...