Jump to content

Het grote Game topic


Slimm

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    19

  • gammie_

    14

  • Tunix

    8

  • M4X

    8

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...
Wat zou ik kopen?

Tsja, het zijn allebei redelijk goede spellen. Laat ik maar beginnen met Driver '76. Als je het naar hoesje kijkt denk je meteen: leuk spel. Het ziet er over het algemeen ook wel redelijk uit, maar dat is één van de weinige echte pluspunten. Naast de graphics is de muziek leuk, maar daar blijft het ook echt bij. Over de rest kan ik erg snel zijn: het laden duurt erg lang, de story mode is erg kort, en je hebt de game in minder dan 10 uur uitgespeeld waarna je hem een plaatstje kan geven achterin de kast, om hem er vervolgens niet meer uit te halen. Kortom: ik zelf ben niet zo te spreken over deze game, en voordat je hem koopt raad ik je dan ook echt aan reviews te lezen en goed te kijken of je hem echt wel leuk vind, want uiteindelijk valt het waarschijnlijk tegen. Dan Spiderman3. Spiderman3 is op sommige consoles iets beter, maar op andere ook niet echt heel erg goed. Weliswaar scoort hij wat hoger dan Driver, maar ook hier geldt hetzelfde: Inspecteer hem eerst grondig voordat je hem koopt, om teleurstellingen te voorkomen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, is dit in het verkeerde forum gepost. Je zou hem beter in het: Algemeen Games Forum kunnen zetten.

Ontopic:

Spiderman 3:

Spider-Man 3 allows players to experience the actions of heroic red-suited Spider-Man and, for the first time ever, his darker, more mysterious black-suited persona. Set in a larger, dynamic, free-roaming New York City, the game gives players the freedom to choose their own gameplay experience through multiple movie-based and original storylines, fully integrated city missions and performance rewards including improved speed, combat maneuvers and agility. In Spider-Man 3, players draw upon Spider-Man's completely revamped combat abilities as they protect the city and defeat nemeses using expanded aerial fighting, finishing moves and dynamic webbing during missions and epic boss battles.

IGN score: 5.3

Driver 76:

A prequel to Driver: Parallel Lines (set two years before the events of the console game), Driver 76 features all-new content with new missions exclusively designed for gaming on the go. Faithful to the brand spirit, Driver 76 is an action driving game that features Hollywood-style car chases while also letting the player experience the open environment on foot. The game thrusts the player into the heart of the 1970s, through 27 missions divided into six main plots. Players can take side jobs, earning cash that can be used to modify their rides. Driver 76 also offers an extensive multiplayer mode and a host of mini-games ranging from street races to all out carnage in Destruction Derby mode.

IGN score: 4.5

Bronnen van IGN.

PS: Mij lijkt Spiderman het leukst. Dan kan je gewoon lekker vrij in NY rond slingeren.

Edit: Die IGN is gewoon een voorbeeld. Je zou zelf naar meerdere sites moeten gaan, en daar zelf rondneuzen.

Zo heeft Driver 76 op een andere site een 7- gekregen.

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou ik kopen?

Tsja, het zijn allebei redelijk goede spellen. Laat ik maar beginnen met Driver '76. Als je het naar hoesje kijkt denk je meteen: leuk spel. Het ziet er over het algemeen ook wel redelijk uit, maar dat is één van de weinige echte pluspunten. Naast de graphics is de muziek leuk, maar daar blijft het ook echt bij. Over de rest kan ik erg snel zijn: het laden duurt erg lang, de story mode is erg kort, en je hebt de game in minder dan 10 uur uitgespeeld waarna je hem een plaatstje kan geven achterin de kast, om hem er vervolgens niet meer uit te halen. Kortom: ik zelf ben niet zo te spreken over deze game, en voordat je hem koopt raad ik je dan ook echt aan reviews te lezen en goed te kijken of je hem echt wel leuk vind, want uiteindelijk valt het waarschijnlijk tegen. Dan Spiderman3. Spiderman3 is op sommige consoles iets beter, maar op andere ook niet echt heel erg goed. Weliswaar scoort hij wat hoger dan Driver, maar ook hier geldt hetzelfde: Inspecteer hem eerst grondig voordat je hem koopt, om teleurstellingen te voorkomen ^_^

En welke games vind jij echte aanraders?

ik heb gta vcs en lcs,jammer genoeg is het uitgesloten dat er nog uitkomen op de psp

ps:tanx voor de infoç

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Koop jij Bioshock of toch niet post hier jullie antwoorden. :dans:

Ik ga hem zowiezo niet kopen omdat mijn pc hem niet aankan. Maar misschien dat ik hem ooit uit de budgetbak pluk als k een nieuwe pc heb.

Ja ik heb hetzelfde mijn PC Kan het ook niet aan vind ik echt niet leuk maar ik w8cht lekker tot GTA IV :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...